Kuczyniak

Massey 8110 biegi problem

Polecane posty

Kuczyniak    1

Mf 8110 problem tkwi w tym że jest:

- problem z biegami czasami ciężko jest wbić bieg ale to jeszcze nie jest takie męczące jak:

 jadę drogą wjeżdżam na rondo zmieniam bieg na mniejszy puszczam sprzęgło a on stoi na środku ronda i nie chce ruszyć a bieg wbity wbijam inny też stoi dopiero jak zgasze i odpalę biegi działają mialem tak już kilka razy niebezpieczne jeżdżąc w mieście jaka może być przyczyna ? Albo z rana jak odpalę Mf chce wbić bieg ciągnik stoi muszę zgasić i odpalić, ciągnikiem dopiero można jechać i tak za każdym razem 

Bardzo proszę o odpowiedz pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hardkor113    637

Wydaję mi się że gubi ciśnienie na skrzyni i nie ruszy.Trzeb by pomierzyć ciśnienia wtedy bedziesz wiedział

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    449

Te kolegi problemy z innych tematów to w różnych ciągnikach? 

Bo jak nie, to łatwiej rozwiązać problem opisując w jednym temacie, bo poroblem pewnie tkwi w tym samym, bo chyba wszystko jest sterowane ciśnieniem oleju

Edytowano przez Alchemik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Na jeden wątek odpisałem ale jak zobaczyłem inne to ci powiem sprawdź ciśnienie na 17 bar bo zapewne coś nie halo jest bo nie działa ci wszystko co obsługuje niskie ciśnienie zapewne zapomniałeś wspomnieć o słabym wspomaganiu. Jak się mylę to wyczyść trójdział

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuczyniak    1
3 godziny temu, hardkor113 napisał:

Wydaję mi się że gubi ciśnienie na skrzyni i nie ruszy.Trzeb by pomierzyć ciśnienia wtedy bedziesz wiedział

Jakoś jeździ ale wariuje czasami heh, jak sprawdzić te ciśnienie ? Jestem zielony ale nie odpuszczam i próbuje sam 

3 godziny temu, Alchemik napisał:

Te kolegi problemy z innych tematów to w różnych ciągnikach? 

Bo jak nie, to łatwiej rozwiązać problem opisując w jednym temacie, bo poroblem pewnie tkwi w tym samym, bo chyba wszystko jest sterowane ciśnieniem oleju

Nie to jest w jednym ciągniku kiedyś wstawiłem post wszystko razem to nie było takich pomocnych odpowiedzi i postanowiłem ze spróbuje tak osobno heh wpinałem urządzenie pod gniazdo z tylu to mam 160 bar cieśnina 

2 godziny temu, hardkor113 napisał:

Skąd jesteś mam mechanika dobrego.Tylko trzeba do niego maszynę dowieźć

Zachodniopomorskie, Kołobrzeg 

a mechanik skąd ?

2 godziny temu, sznajdik napisał:

Na jeden wątek odpisałem ale jak zobaczyłem inne to ci powiem sprawdź ciśnienie na 17 bar bo zapewne coś nie halo jest bo nie działa ci wszystko co obsługuje niskie ciśnienie zapewne zapomniałeś wspomnieć o słabym wspomaganiu. Jak się mylę to wyczyść trójdział

Sprawdzałem ciśnienie z tylu pod gniazdo podpiąłem urządzenie i ma 160bar. Tak wspomaganie też jest słabe cały czas kierownica się kręci i jak się jedzie po drodze to trzeba co chwile kontrować bo ciezko chodzi.

o co chodzi z tym trójdziałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hardkor113    637

Lubelskie. To jak masz 16 to pompa kaput. Na rozgrzanym powinno być nie mniej jak 17 a najlepiej to koło 18


Zawór trójdrożny jest pod maską lubi się zaciąć albo zasyfi on odpowiada za sterowanie ciśnieniem. Spróbuj rozgrzać go i skręcić na max kołami jak stanie traktor to na bank pompa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

No tak jeżeli na tyłku jest już słabe ciśnienie to na drugiej sekcji gdzie pomiar nie został zrobiony jest też spory ubytek wartości ciśnienia. To że pompa do śmietnika to już wiemy ale czy coś się nie przyczyniło do jej wykończenia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuczyniak    1
15 godzin temu, hardkor113 napisał:

Lubelskie. To jak masz 16 to pompa kaput. Na rozgrzanym powinno być nie mniej jak 17 a najlepiej to koło 18

 

Zawór trójdrożny jest pod maską lubi się zaciąć albo zasyfi on odpowiada za sterowanie ciśnieniem. Spróbuj rozgrzać go i skręcić na max kołami jak stanie traktor to na bank pompa

 

Tak właśnie czasami jak jest rozgrzany i jadę i skręcę kołami na maksa na podwórku bo chce zawrócić to ciągnik staje w miejscu muszę zgasić i odpalić od nowa to jest wina pompy ? 

9 godzin temu, sznajdik napisał:

No tak jeżeli na tyłku jest już słabe ciśnienie to na drugiej sekcji gdzie pomiar nie został zrobiony jest też spory ubytek wartości ciśnienia. To że pompa do śmietnika to już wiemy ale czy coś się nie przyczyniło do jej wykończenia?

Co mogło się przyczynić dawałem do mechanika takiego nie ciekawego i mówił że wymieniał w pompie te tryby tak zwane serce bo były starte zębatki niby czyli mnie oszukał i nic nie robił ? 

15 godzin temu, hardkor113 napisał:

Lubelskie. To jak masz 16 to pompa kaput. Na rozgrzanym powinno być nie mniej jak 17 a najlepiej to koło 18

 

Zawór trójdrożny jest pod maską lubi się zaciąć albo zasyfi on odpowiada za sterowanie ciśnieniem. Spróbuj rozgrzać go i skręcić na max kołami jak stanie traktor to na bank pompa

 

A jak ten zawór wyglada mogę prosić o zdjęcie ? On nie znajduje się czasem pod ciągnikiem pod prawym tylnim kołem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hardkor113    637

To wina pompy Hamulce normalne masz? A co do zebatek to nic nie da bo w pompie się wyciera głownie obudowa

Przynajmniej tak mi się wydaję bo obudowa jest aluminiowa

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuczyniak    1
17 minut temu, hardkor113 napisał:

To wina pompy Hamulce normalne masz? A co do zebatek to nic nie da bo w pompie się wyciera głownie obudowa

Przynajmniej tak mi się wydaję bo obudowa jest aluminiowa

 

Czyli pompa jest do regeneracji czy do wymiany ? Zna ktoś może mechanika z zachodniopomorskie co by to ogarnął 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuczyniak    1
4 minuty temu, hardkor113 napisał:

Raczej do wymiany.Mi się wydaję że nikt takich pomp nie regeneruje

Jak ta pompa się oryginalnie nazywa bo tam są dwie chyba tak wewnętrzna i zewnętrzna ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hardkor113    637

Ja mam 6170 u mnie jest jedna tylko ma dwie sekcje na skrzynie i na hydraulike.U ciebie niewiem jak jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuczyniak    1
3 minuty temu, hardkor113 napisał:

Ja mam 6170 u mnie jest jedna tylko ma dwie sekcje na skrzynie i na hydraulike.U ciebie niewiem jak jest

Hm okej dzięki 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Dobra pytanie czy ta pompa nie padła od opiłków z tarcz nawet jak ją ożywił jakoś cudownie to ona znów padła jak są opiłki w układzie i problemy z elektrozaworami itd. Jak trafił do jakiegoś guru od łursusów czy innego dziadostwa to nawet nie wie z czym ma doczynienia i co ma sprawdzić jak jest taka objawa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuczyniak    1
Dnia 24.01.2022 o 18:27, hardkor113 napisał:

Skąd jesteś mam mechanika dobrego.Tylko trzeba do niego maszynę dowieźć

Zachodniopomorskie Kołobrzeg , skąd ten mechanik ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kerson
      Witam MF jak w tytule sytuacja tego typu że jadę wszystko git działa wrzucam 4 bieg ostatni półbieg (D) i po przejechaniu może 2km 3km zaczyna migać i pikac 1 ciągnik jedzie normalnie połówki redukuje normalnie wrzucę na 3 bieg przejadę 100m problem znika wrzucam 4 i znowu to samo ostatnio po zredukowaniu na 3 nie chciał wrzucić 4 i przestał jechać musiałem zgasić odpalić i było dobrze na chwilę jak wyżej
      Dodam że mam problem z odkręceniem obudowy od filtra oleju hydraulicznego który jest za kołem ktoś nie wiem czy na klej czy co zrobił ale nie ma jak ruszyć tego czy może być przyczyną tych objawów np zatkany przytkany filtr?
    • Przez Bartek931
      Witam wszystkich, dopiero dołączyłem i szukam porady mianowicie czy ktoś z użytkowników MF 135 ma schematy instalacji elektrycznej lub wie jak ją zdobyć. Potrzebuje do całkowitej odbudowy.
    • Przez Mf7480
      Siemka ma ktoś znaczenie kodów błędów mf 7480
    • Przez 6465
      Witam. Mam problem z masseyem 6465,a mianowicie podczas wyłączenia przedniego napędu szarpie kołami. Podczas włączania działa płynnie prawie nieodczuwalnie a jak wyłączam to szarpnie,  dodam że stało się to nagle. 
    • Przez kamilb1996
      Witam, mam pytanie do posiadaczy Massey Ferguson 29xp. Po odpaleniu załącza się unicontrol i zaczyna piszczeć. Świeca się wtedy 2 błędy w górnym rzędzie druga i trzecia kontrolka od lewej. Odlicza od 20 i po 20 sekundach gaśnie. Czytałem coś w tym temacie i niby że to kontrolka od ciśnienia oleju hydraulicznego. W którym miejscu znajdę czujnik? Jeden jest w zbiorniku oleju a myślę że musi być jakiś drugi? Ewentualnie czy posiada ktoś instrukcje obsługi w pdf ? Myślę ze tam też mógłbym coś znaleźć . Z góry dziękuję za odpowiedzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj