Skocz do zawartości

Valtra T4 kierunkowskazy przyczepy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

W kwietniu 2021 roku zakupiłem nowa Valtre T144 i zaobserwowałem podczas wywożenia zboża na dwie przyczepy, że ma sygnalizacji działania kierunkowskazu dla drugie przyczepy, czy zaobserwował to ktoś? Bo sprawa jest napięta w serwisie, do tej pory był Zetor i przy podłączeniu tego samego składu przyczep gdy się włączyło kierunkowskaz to migała "2" na wyświetlaczy w Case JXU także się pojawia druga strzałeczka z "2" a tutaj jest ciągle "1", tak ma być czy o co tu chodzi? Jeśli tak ma być to jednym słowem "żal"!!!

Kolejna sprawa to czy jest możliwość regulacji "mocy" podnoszenia podnośnika gdyż przy podnoszeniu pługa dosłownie go "wyrywa" aż szarpie przodem, spodziewałem się, że przy pompie typu LS będzie to działać w sposób "delikatny" a nie rwie jak oszalałe.

Opublikowano

na oba pytania odpowiedź znajdzie w instrukcji obsługi, chyba cos takiego dodali do ciągnika, będzie na pewno opis kontrolek

co do podnośnika, to chyba w każdym ciągniku który ma EHR da się regulować szybkość podnoszenia podnośnika, przy czym w niektórych ciągnikach  można oddzielnie regulować prędkość opadania i podnoszenia. w innych ustawia się prędkość opadania, ale te ustawienie powinno też wpływać na szybkość podnoszenia

gdzie to się ustawia znajdziesz w instrukcji

Opublikowano

nowy ciągnik, powinni juz chyba przewidzieć, że w przyczepie mogą być ledy,

ale w tym przypadku można na próbę podłączyć drugą przyczepę bezpośrednio do ciągnika, jeśli problemem były by ledy to by nie pokazał kierunków podłączonej przyczepy (nie ma znaczenia czy by to miała być pierwsza przyczepa czy druga)

Opublikowano

Nie słuchaj głupot o opisie w instrukcji bo nie znajdziesz gdyby mieli wszystko opisywać to instrukcja miała by 20 000 stron  .Sygnalizacja kierunkowskazów przyczep to opór i moc podłączonych żarówek .Spróbuj zmienić żarówki na mocniejsze  (tak nawiasem zawsze jeżdzę i zachowuje się tak jakby nie było z tyłu kierunkowskazu -Przed skrętem w lewo dużo wcześniej dojeżdżam do linii rozdzielającej a przed skrętem przekraczam  ją tak że z tyłu wyraźnie widać zamiar skrętu ) przy okazji podłącze moje i sprawdzę .Co do podnośnika -użytkuje 4 valtry 2 z LS 160l i podnosi delikatnie (jest ok) moim zdaniem  kąt pompy jest nastawiony na MAX wydatek .Z tego co się orientuję to z poziomu ustawień tego sam nie zmienisz -nie ma takiej funkcji masz regulację wydatku na złącza i przedni podnośnik a tylny jest programowany w pamięci wewnętrznej .(jak smart touch może być inaczej )tam ustawień nie znam .Tfu Tfu Tfu moje jakoś nie sprawiają problemów - porównaniu do tego co mają koledzy inne marki  to bezawaryjne   

Opublikowano

co do wyrywania pluga to raczej nie wina pompy, jezeli jest tloczkowa to ona ma miec max wydajnosc przy niskich obrotach ale samo dzialanie podnosnika i wydatek oleju na tloki idzie przez elektrozawory  a one sterowane sa przez modól elektroniczny. Ja mam starsze valtry jedna 6350 i tam faktycznie jak wlacze podnoszenie to zapienicza dosc szybko a valtra t170 podnosi sobie sporo wolniej a bloki zaworow sa te same ktore nawet zamienilem miejscami i w t mam pompe 90 l nową a w 6350 70l ktora ma 12 tys h. Jedyna opcja to sterownik przekazujacy sygnal na zawory ktore dzialają proporcjonalnie a nie 0-1

Opublikowano

Jaki byłby sens stosowania układu  LS gdyby pompa miała być cały czas wychylona w pozycji pracy -nie logiczne W układzie LS w okresie braku zapotrzebowania na olej pompa jest w stanie spoczynku (kąt 0) w momencie zapotrzebowania na olej układ pamięci daje sygnał do wychylenia pompy o zaprogramowany kąt (wydatek -i tu właśnie ten kąt(wydatek )w momencie włączenia podnośnika jest za duży 

Opublikowano

Sprawa wygląda następująco: odnośnie kierunkowskazów to od któregoś rocznika są trochę zmienione kontrolki na tablicy i obecnie sygnalizacji dla drugiej przyczepy nie ma (wcześniej było), odnośnie regulacji podnośnika do góry to także nic nie ma (można to teoretycznie zrobić programowo przez komputer serwisowy ale nie wiedzą które parametry tym zarządzają) a potencjometr od regulacji szybkości opadania nie wpływa na podnoszenie.

Opublikowano
1 godzinę temu, darkangelus90 napisał:

Sprawa wygląda następująco: odnośnie kierunkowskazów to od któregoś rocznika są trochę zmienione kontrolki na tablicy i obecnie sygnalizacji dla drugiej przyczepy nie ma (wcześniej było), odnośnie regulacji podnośnika do góry to także nic nie ma (można to teoretycznie zrobić programowo przez komputer serwisowy ale nie wiedzą które parametry tym zarządzają) a potencjometr od regulacji szybkości opadania nie wpływa na podnoszenie.

Podaj w sekundach od najniższego do najwyższego punktu (pusto) porównam z moją  nie ma czegoś ze serwis nie wie jak niewiedzą to przyjeżdza serwis z fabryki trudno się kupuje się żąda .I to już pisz wezwanie do usunięcia usterki poleconym i wysyłaj  

Chyba że to twoje wrażenie bo jeździłeś wcześniej innymi padalcami

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v