darkangelus90

Valtra T4 kierunkowskazy przyczepy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam,

W kwietniu 2021 roku zakupiłem nowa Valtre T144 i zaobserwowałem podczas wywożenia zboża na dwie przyczepy, że ma sygnalizacji działania kierunkowskazu dla drugie przyczepy, czy zaobserwował to ktoś? Bo sprawa jest napięta w serwisie, do tej pory był Zetor i przy podłączeniu tego samego składu przyczep gdy się włączyło kierunkowskaz to migała "2" na wyświetlaczy w Case JXU także się pojawia druga strzałeczka z "2" a tutaj jest ciągle "1", tak ma być czy o co tu chodzi? Jeśli tak ma być to jednym słowem "żal"!!!

Kolejna sprawa to czy jest możliwość regulacji "mocy" podnoszenia podnośnika gdyż przy podnoszeniu pługa dosłownie go "wyrywa" aż szarpie przodem, spodziewałem się, że przy pompie typu LS będzie to działać w sposób "delikatny" a nie rwie jak oszalałe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yaro_1    84

na oba pytania odpowiedź znajdzie w instrukcji obsługi, chyba cos takiego dodali do ciągnika, będzie na pewno opis kontrolek

co do podnośnika, to chyba w każdym ciągniku który ma EHR da się regulować szybkość podnoszenia podnośnika, przy czym w niektórych ciągnikach  można oddzielnie regulować prędkość opadania i podnoszenia. w innych ustawia się prędkość opadania, ale te ustawienie powinno też wpływać na szybkość podnoszenia

gdzie to się ustawia znajdziesz w instrukcji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AS2    154

A któraś z przyczep nie ma przypadkiem ledowych kierunkowskazów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

yaro_1    84

nowy ciągnik, powinni juz chyba przewidzieć, że w przyczepie mogą być ledy,

ale w tym przypadku można na próbę podłączyć drugą przyczepę bezpośrednio do ciągnika, jeśli problemem były by ledy to by nie pokazał kierunków podłączonej przyczepy (nie ma znaczenia czy by to miała być pierwsza przyczepa czy druga)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RU68    928

Nie słuchaj głupot o opisie w instrukcji bo nie znajdziesz gdyby mieli wszystko opisywać to instrukcja miała by 20 000 stron  .Sygnalizacja kierunkowskazów przyczep to opór i moc podłączonych żarówek .Spróbuj zmienić żarówki na mocniejsze  (tak nawiasem zawsze jeżdzę i zachowuje się tak jakby nie było z tyłu kierunkowskazu -Przed skrętem w lewo dużo wcześniej dojeżdżam do linii rozdzielającej a przed skrętem przekraczam  ją tak że z tyłu wyraźnie widać zamiar skrętu ) przy okazji podłącze moje i sprawdzę .Co do podnośnika -użytkuje 4 valtry 2 z LS 160l i podnosi delikatnie (jest ok) moim zdaniem  kąt pompy jest nastawiony na MAX wydatek .Z tego co się orientuję to z poziomu ustawień tego sam nie zmienisz -nie ma takiej funkcji masz regulację wydatku na złącza i przedni podnośnik a tylny jest programowany w pamięci wewnętrznej .(jak smart touch może być inaczej )tam ustawień nie znam .Tfu Tfu Tfu moje jakoś nie sprawiają problemów - porównaniu do tego co mają koledzy inne marki  to bezawaryjne   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    525

co do wyrywania pluga to raczej nie wina pompy, jezeli jest tloczkowa to ona ma miec max wydajnosc przy niskich obrotach ale samo dzialanie podnosnika i wydatek oleju na tloki idzie przez elektrozawory  a one sterowane sa przez modól elektroniczny. Ja mam starsze valtry jedna 6350 i tam faktycznie jak wlacze podnoszenie to zapienicza dosc szybko a valtra t170 podnosi sobie sporo wolniej a bloki zaworow sa te same ktore nawet zamienilem miejscami i w t mam pompe 90 l nową a w 6350 70l ktora ma 12 tys h. Jedyna opcja to sterownik przekazujacy sygnal na zawory ktore dzialają proporcjonalnie a nie 0-1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RU68    928

Jaki byłby sens stosowania układu  LS gdyby pompa miała być cały czas wychylona w pozycji pracy -nie logiczne W układzie LS w okresie braku zapotrzebowania na olej pompa jest w stanie spoczynku (kąt 0) w momencie zapotrzebowania na olej układ pamięci daje sygnał do wychylenia pompy o zaprogramowany kąt (wydatek -i tu właśnie ten kąt(wydatek )w momencie włączenia podnośnika jest za duży 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawa wygląda następująco: odnośnie kierunkowskazów to od któregoś rocznika są trochę zmienione kontrolki na tablicy i obecnie sygnalizacji dla drugiej przyczepy nie ma (wcześniej było), odnośnie regulacji podnośnika do góry to także nic nie ma (można to teoretycznie zrobić programowo przez komputer serwisowy ale nie wiedzą które parametry tym zarządzają) a potencjometr od regulacji szybkości opadania nie wpływa na podnoszenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yaro_1    84

To z kierunkowskazem to można przeboleć ale z podnośnikiem lipa straszna, a jeszcze większa lipa z wiedzą serwisu. Marka ,,premium"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RU68    928
1 godzinę temu, darkangelus90 napisał:

Sprawa wygląda następująco: odnośnie kierunkowskazów to od któregoś rocznika są trochę zmienione kontrolki na tablicy i obecnie sygnalizacji dla drugiej przyczepy nie ma (wcześniej było), odnośnie regulacji podnośnika do góry to także nic nie ma (można to teoretycznie zrobić programowo przez komputer serwisowy ale nie wiedzą które parametry tym zarządzają) a potencjometr od regulacji szybkości opadania nie wpływa na podnoszenie.

Podaj w sekundach od najniższego do najwyższego punktu (pusto) porównam z moją  nie ma czegoś ze serwis nie wie jak niewiedzą to przyjeżdza serwis z fabryki trudno się kupuje się żąda .I to już pisz wezwanie do usunięcia usterki poleconym i wysyłaj  

Chyba że to twoje wrażenie bo jeździłeś wcześniej innymi padalcami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez robert1226
      Witam wszystkich użytkowników tego modelu , piszcie swoje uwagi  spostrzeżenia o opinie .
    • Przez Prop
      Witam mam problem z ciągnikiem Valtra t190 a dokładniej podczas jazdy blokuje kierownicę że nie da się kręcić aby odblokować trzeba włączyć i wyłączyć panel hydrauliczny, do tego dochodzi jeszcze czasami że nie działają biegi i dopiero po zgaszeniu i odpaleniu ciągnika ponownie zaczynają działać
    • Przez darkangelus90
      Witam,
      Jeśli ktoś chciałby/miałby obciążnik na TUZ do Valtry ok 1000kg (900kg) i chciałby/mógłby się zamienić czy się jakoś dogadać to niech da znać. Ja mam oryginalny wzięty razem z ciągnikiem 650 kg (szary, betonowy, stan wzorowy) do T144 jest stanowczo za mały.
       
      Pozdrawiam
    • Przez vat
      Jakie powinno być ciśnienie otwarcia wtryskiwacza w ciągniku Valmet 8400 silnik SisuDiesel 620DS?
    • Przez Prop
      Szarpie podczas ruszanie do przodu i do tyłu. Liczę na pomoc  
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj