Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

dzień dobry wszystkim, wszystkiego dobrego w nowym roku.

muszę wymienić tuleje tłoki w case 4230 i ostatnio tak się przyglądałem temu silnikowi i mam pytanie czy żeby zdemontować miskę oleju trzeba odjeżdżać przodem ciągnika, lub go rozpoławiać przy sprzęgle? robiłem kiedyś remont w mtz tam jest rama i miska bez problemu po wykręceniu śrub odchodzi.  w cese są jeszcze śruby z przodu miski i nie wiem czy po wykręceniu nie trzeba odjechać by zdjąć miskę.

przymierzam się dopiero do tego i nie wiem co mnie czeka, silnik dość prosty chcę zrobić sam ale jak jest bardzo dużo roboty to może oddać do remontu komuś.

podpowiedzcie coś.?

 

Edytowane przez małoroly2018
Opublikowano

Pewności nie mam, nie robiłem nic przy silniku z wyjątkiem wymiany uszczelniacza tylnego  , ale raczej wystarczy poluzować  górne śruby wspornika osi , a dolne - misy wykręcić . Jest jeszcze sprawa ustawienia balansera.

Opublikowano (edytowane)

Żeby zdjąć miske olejową musisz odjechać przodem bo jest to razem skręcone i bez odjechania nie spuscisz jej na dół. Od strony sprzęgła nie musisz odjeżdżać.

Edytowane przez Rafalk1990
Opublikowano (edytowane)
Dnia 1.01.2022 o 23:42, andrzej78 napisał:

Pewności nie mam, nie robiłem nic przy silniku z wyjątkiem wymiany uszczelniacza tylnego  , ale raczej wystarczy poluzować  górne śruby wspornika osi , a dolne - misy wykręcić . Jest jeszcze sprawa ustawienia balansera.

 

dzięki za odpowiedzi. tak czułem że trzeba odjechać przodem.

dziś zdjołem głowice tuleje wyglądają jak nowe bez progów i nadpaleń, zastanawiam się czy jest sens je ruszać, ciągnik na liczniku 6 tyś mtg raczej moze tyle mieć bo nie zniszczony.

ogólnie myślałem że do remontu bo olej brał przy obciążeniu i to sporo. ale po ściągnięciu głowicy  zauważyłem że wloty powietrza na kolektorze ssącym są bardzo zasmolone, aż mokre od starego oleju, tuleje wyglądają jak nowe, więc to może tylko głowica do remontu, puszcza olej przez zawory?

może wiecie jakie są wielkości luzów zaworowych, kolejność ustawiania tak jak w innych 4 cylindrowych silnikach?

jaki jest moment dokręcenia śrub głowicy?

Edytowane przez małoroly2018

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez kurzyn198
      Witam wszystkich
      Posiada ktoś z was schemat elektryczny do Case Mx 135. Padły mi kierunkowskazy, bezpiecznik jest ok, przerywacz jest sprawny (podmieniałem ze sprawnego ciągnika), awaryjne działają, a kierunków brak.
    • Przez zipo1
      Witam szukam wszelkich informacji na temat case mx 150 maxum,(na co uważać, czego pilnować), kupiłem taki ciągnik, super by było dostać instrukcję obsługi, zgóry dziękuję.
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez jacumi
      Witam,
      Dziś podczas talerzowania zapaliły się wszystkie kontrolki w moim Case MX100 (2000r).
      Ojciec jeździł i powiedział że wszystko się popodświetlało (akumulator, ciśnienia oleju, kontrolka od ręcznego itp itd)
      Pierwsza myśl była że mało oleju w silniku, poziom był minimum. Uzupełniono do 2/3 max. I nie pomogło.
      Jak wróciłem do domu (traktor stał 2-3 godziny) to sytuacja jest taka sytuacja jak na zdjęciu (traktor zgaszony, czyli ostygł).
      Kontrolki już się nie świecą wszystkie tylko te właściwe, traktor zapala (test tylko na chwile).
       
      ktoś przerabiał coś takiego ??
       
      pozdrawiam
      Jacek

    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v