Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
Dnia 28.07.2024 o 17:58, mx_racer napisał:

wyceniał ktoś ostatnio NH t6.145?

330 netto podstawowa wersja EC plus pełzające 

Myślę że dało by się zejść z ceny skoro za parę tyś więcej wciskali t6 180

Opublikowano

Za ile dokładnie ten t6.180 i z jakim wyposażeniem ?

6 minut temu, dawidpl napisał:

330 netto podstawowa wersja EC plus pełzające 

Myślę że dało by się zejść z ceny skoro za parę tyś więcej wciskali t6 180

 

Opublikowano
dawidpl napisał:

Dnia 28.07.2024 o 17:58, mx_racer napisał:

wyceniał ktoś ostatnio NH t6.145?

330 netto podstawowa wersja EC plus pełzające 

Myślę że dało by się zejść z ceny skoro za parę tyś więcej wciskali t6 180

to mi wycenili NH EC T6 145 z przednim tuzem i os amortyzowana za 348tys netto z miesiąc temu

Opublikowano

Może trochę nie w temacie ale ze i tak temat cen mało pisany to może ktoś wie jak to z tą mocą w tych nowych ciągnikach bo tych norm mocy pelno i nie wiadomo jak na to patrzeć . Np pożyczyłem valtra t 215 to zdechlak napewno tych koni nie ma wszyscy mają jakieś ipm epm boost itp a np Fendt 700 gen 6 chyba tego nie ma ciekawe czemu 

Opublikowano
Dnia 5.08.2024 o 10:32, wojtal24 napisał:

to mi wycenili NH EC T6 145 z przednim tuzem i os amortyzowana za 348tys netto z miesiąc temu

Mi w Brzozie k.Bydgoszczy wycenili ten sam model za  355netto tylko 2022r.

 

Opublikowano (edytowane)

Nie patrz się na parametry na papierze. Na wagę z nimi. Valtra to z Case Maxxumem 150 można porównać. I Pewnie Maxxum wygrał by jeszcze.

W ogóle valtra słaba jest. Ale to tylko moje spostrzeżenie z autopsji.

Edytowane przez Marcinrolnik2022
  • Haha 1
Opublikowano
8 godzin temu, Marcinrolnik2022 napisał:

Nie patrz się na parametry na papierze. Na wagę z nimi. Valtra to z Case Maxxumem 150 można porównać. I Pewnie Maxxum wygrał by jeszcze.

W ogóle valtra słaba jest. Ale to tylko moje spostrzeżenie z autopsji.

Czemu słaba ?

Valtre to chyba można porównywać prawie do t7 220 chyba 

Opublikowano
11 godzin temu, Marcinrolnik2022 napisał:

Nie patrz się na parametry na papierze. Na wagę z nimi. Valtra to z Case Maxxumem 150 można porównać. I Pewnie Maxxum wygrał by jeszcze.

W ogóle valtra słaba jest. Ale to tylko moje spostrzeżenie z autopsji.

To że valtra ma słabe konie to wiem ale jak piszesz że z valtra t lepiej wypadłby maxxum to szkoda słów na ciebie . A puma 150 jest lżejsza od valtry t i to nie tylko na papierze a w realu a maxxum to zabawka 

  • Like 1
  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, marcianjargit napisał:

Tak tylko że valtra ma większy rozstaw osi i ciężar prawie 8 ton                     

Fendt i nic więcej. Valtry i MTZ to na piachy. Nigdy więcej sprzętu ze wschodu czy północy.

Edytowane przez Marcinrolnik2022
  • Haha 1
Opublikowano
Dnia 19.08.2024 o 22:39, Marcinrolnik2022 napisał:

Nie patrz się na parametry na papierze. Na wagę z nimi. Valtra to z Case Maxxumem 150 można porównać. I Pewnie Maxxum wygrał by jeszcze

Odleciałeś. Mam Valtre t174 i bez obciążników waży 8.2t. Stabilność tego ciągnika (m.in przez wagę i rozstaw osi) biję pume na głowę, a gdzie tu maxuma porównywać. Co do słabych koniach, to też trudno się zgodzić. Wiele osób hamowało t174 i wykręcał 175KM na hamowni. T174 w trybie eco i z boostem, który jest dostępny powyżej 7-8 km/h ten ciągnik ma 900Nm. Valtra ma swoje słabe strony, ale na pewno silnik I generowana moc/uciąg do nich nie należy. 

SmartSelect_20240821_221459_Drive.jpg

Opublikowano (edytowane)

@odrion jakie słabe strony masz na myśli? Sam zastanawiam się nad valtra i szukam opini. Mało w internecie informacji o nich. Jedynie większość mówi, że coś tam w skrzyni pada.

Edytowane przez maniek0987
Opublikowano

Głównie skrzynia. Inne marki poszły do przodu i choćby oferują skrzynie dwusprzeglowe, albo cvt. Direct w Valtrze podobno bardzo slabo działa. Zwykły powershift jest poprawny. Zmiany między zakresami są za długie (choć podobno 5 generacja ma to już poprawione). Skrzynia jest zaprojektowana, żeby wytrzymać obciążenie do 1000Nm. Widać to choćby po modelu t255. Taka moc powinna iść w parze za momentem ok 1200Nm, ale w Valtrze  jest obniżony, żeby nie uszkodzić skrzyni. Skrzynia ma tryb auto, ale serwisanci odradzają stosowanie tego. Chyba, że ktoś wie co robi i np zablokuje sobie zmianę zakresu pod obciążeniem. To jest główny problem w skrzyniach. Jedziesz na auto na b5 w ciężkiej pracy, ciągnik ma na chwilę lżej i automatyka zmieni bieg na c1 albo c2 i wtedy mogą paść synchronizatory. Trzeba wiedzieć jak jeździć I ustawiać automat, albo jeździć na manualu.

Inne rzeczy to drobnostki, ale np szkoda ze Valtra nie oferuje oświetlenia 360. Można sobie to zrobić samemu, ale np cnh ma to super rozwiązane. 

Smarttouch, to dopracowane rozwiązanie, ale moim zdaniem na obecne czasy powinni zaproponować coś nowszego- większy monitor, z większą możliwością konfiguracji (szczególnie widokow)

T174 ma wiele plusów, a największe to (w skrocie):

- 7.4l silnik -> duża elastyczność, kultura rozwijania mocy, niskobrotowy (praca z obrotami 1400 to norma, a to przekłada się na glosnosc w kabinie i spalanie)

- stabilność-> rozstaw osi ma zmanuału.

waga-> który inny ciągnik do 170KM waży bez obciążników 8.2t? 

- ciagnik jest wysoki (3.15), widocznosc jest bardzo dobra. W kazda stronę, ale szczególnie na przedniej kola.

- skrętność-> to jak model t skręca to jest szok, trzeba samemu się przejechac, żeby zrozumieć.

-> świetny układ chłodzenia (wydajność i rozłożenie nawiewow)

- amortyzacja przedniej osi na pneumatyce.  Dobrać do tego amortyzację kabiny na pneumatyce i ciągnik płynie.

-jakość złożenia. CNH jest pod tym względem daleko w tyle.

- bardzo przestronna kabina

- bajery typu wycieraczka 270 stopni

Jest do jeden z lepszych ciągników do podnoszenia mocy, z tym, że warto trzymać się tych 215KM i 900-950 Nm.

Wg mnie to jeden z ciekawszych ciągników w tym przedziale mocy (ok 170KM).

 

Opublikowano
27 minut temu, odrion napisał:

Głównie skrzynia. Inne marki poszły do przodu i choćby oferują skrzynie dwusprzeglowe, albo cvt. Direct w Valtrze podobno bardzo slabo działa. Zwykły powershift jest poprawny. Zmiany między zakresami są za długie (choć podobno 5 generacja ma to już poprawione). Skrzynia jest zaprojektowana, żeby wytrzymać obciążenie do 1000Nm. Widać to choćby po modelu t255. Taka moc powinna iść w parze za momentem ok 1200Nm, ale w Valtrze  jest obniżony, żeby nie uszkodzić skrzyni. Skrzynia ma tryb auto, ale serwisanci odradzają stosowanie tego. Chyba, że ktoś wie co robi i np zablokuje sobie zmianę zakresu pod obciążeniem. To jest główny problem w skrzyniach. Jedziesz na auto na b5 w ciężkiej pracy, ciągnik ma na chwilę lżej i automatyka zmieni bieg na c1 albo c2 i wtedy mogą paść synchronizatory. Trzeba wiedzieć jak jeździć I ustawiać automat, albo jeździć na manualu.

Inne rzeczy to drobnostki, ale np szkoda ze Valtra nie oferuje oświetlenia 360. Można sobie to zrobić samemu, ale np cnh ma to super rozwiązane. 

Smarttouch, to dopracowane rozwiązanie, ale moim zdaniem na obecne czasy powinni zaproponować coś nowszego- większy monitor, z większą możliwością konfiguracji (szczególnie widokow)

T174 ma wiele plusów, a największe to (w skrocie):

- 7.4l silnik -> duża elastyczność, kultura rozwijania mocy, niskobrotowy (praca z obrotami 1400 to norma, a to przekłada się na glosnosc w kabinie i spalanie)

- stabilność-> rozstaw osi ma zmanuału.

waga-> który inny ciągnik do 170KM waży bez obciążników 8.2t? 

- ciagnik jest wysoki (3.15), widocznosc jest bardzo dobra. W kazda stronę, ale szczególnie na przedniej kola.

- skrętność-> to jak model t skręca to jest szok, trzeba samemu się przejechac, żeby zrozumieć.

-> świetny układ chłodzenia (wydajność i rozłożenie nawiewow)

- amortyzacja przedniej osi na pneumatyce.  Dobrać do tego amortyzację kabiny na pneumatyce i ciągnik płynie.

-jakość złożenia. CNH jest pod tym względem daleko w tyle.

- bardzo przestronna kabina

- bajery typu wycieraczka 270 stopni

Jest do jeden z lepszych ciągników do podnoszenia mocy, z tym, że warto trzymać się tych 215KM i 900-950 Nm.

Wg mnie to jeden z ciekawszych ciągników w tym przedziale mocy (ok 170KM).

 

Też mam t175 versu i wykrecila mi na hamowni tyle samo co w papierach. Aktualnie ja podkrecilem na 210km żeby dawała radę w bezorkowcu a potencjał w niej jest. Biegi tak jak mówisz w automacie ustawiam sobie profile np talerzowka i wtedy pracuje mi na danym zakrsie w przedziale c1-c5, a profil transport od b1-d5. Jeśli chodzi o zmianę zakresów to jest już lepiej niż w poprzednich wersjach. A jeśli chodzi o awarie skrzyni to jest już poprawiona od 2019 r z tego co kojarzę, ale ważne jest żeby zakresów jednak pod obciążeniem nie zmieniać. Także wszystko co kolega pisze się zgadza 

  • Like 1
  • Haha 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v