Skocz do zawartości

Diagonalne opony budżetowe C 360


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
Dnia 5.09.2022 o 08:28, m_i_c_h_a_l napisał:

Cześć,

Podepnę się pod temat aby nie zakładać nowego.
Chciałbym zmienić opony w moim C385, obecne opony mają pewnie z 30 lat i są w fatalnym stanie, tj. środka bieżnika już praktycznie nie ma.
Z uwagi, iż mam tylko 9 ha ziemi ornej ciągnik ten tak naprawdę wykorzystywany jest tylko do talerzowania i orki tych 9 ha.
Opony radialne są bardzo drogie, czy opony diagonalne (np. link poniżej) nie będą i tak o niebo lepsze niż te które mam obecnie założone?
Warto w ogóle rozważać zakup opon diagonalnych do ciągnika który wykorzystywany jest tylko do talerzowania i orki?

 

Obecnie Masz zapewne diagonalne , jak do tej pory chodziły to nowe tym bardziej bo bieżnik mają . Radialki mają przewagę w polu w lesie podobno lepsze diagonalki .

Radialka jest tak zbudowana że ciężar rozkłada się na całą szerokość opony -idzie płasko , natomiast dagonalna ciśnie środkiem jak by dętkę napompował to taki odcisk zostawi w glebie .

Dlatego na radialce lepszy uciąg i mniej roboty bo płytsze koleiny/ślady zostawi na polu , 

 

Teraz przy Twoim areale to albo nówki diagonalne albo poszukaj używek (jak kolega radzi) tylko rozmiar inny będzie podany ale to ten sam wymiar .

Opublikowano (edytowane)

W zetorku małym miałem staruskie barumy. Bieżnika tam było tyle co nic. Orka - tragedia. Jako, że ciągnik chciałem zmieniać niedługo, to nie myślałem nawet o radialkach i kupiłem nowe diagonalne. Różnica kosmiczna w uciągu i nie żałuję zakupu (cultory, tylko to było z 9lat temu). Nie mam porównania jaka by się zachował na używanych radialkach. Zresztą nie tak łatwo znaleźć przyzwoite. 

Edytowane przez daron64

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Celownik07
      co macie zamocowane/ albo co powinno byc zamocowane do tego otworu ? Jakaś wersja kabiny na 3otwory? wersja c355






    • Przez bolo12121
      Panowie co może być przyczyną stukania w zwolnicy np przy ruszaniu z miejsca do tyłu lub do przodu ale tylko pod obciążeniem np z załadowaną przyczepą słychać takie stuknięcie dodam jeszcze ze na łączeniu pochwy i zwolnicy od czasu do czasu kapnie olej ??????
    • Przez Celownik07
      Dzień dobry,
      Dużo roboty jest z wymianą tych uszczelniaczy (14 i 17) w tylnym moście c355 ? mam wyciek od spodu w zaznaczonym miejscu (nie pamietam ktory to otwor dokładnie) i zastanawiam sie czy dużo jest przy tym dłubaniny, bo jakiegoś spektakularnego wycieki nie ma ale wolna chwilą chciałbym tam zajrzeć. Da rade samemu zwalić zwolnice/pochwe czy trzeba jakiegos pomagiera?
      Majac już to rozebrane warto cos sprawdzic/wymienić dodatkowo? 
       





    • Przez agrodara
      Witam.Mam od pewnego czasu problem polega on na tym że podczas ruszania piszczy i zgrzyta  w zwolnicicy dzieje się tak przez kilka metrów póżniej cicho macie jakieś przypuszczenia co może się tam dziać  .Pozdrwaiam
    • Przez jerry4424
      Cześć nadszedł czas na zmianę przewodow chlodnicy w mojej siuntce jakiej marki są teraz najlepsze , żeby wytrzymało trochę ,a nie ciekło po tygodniu ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v