patrykt25

Hamulce T-25

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
patrykt25    0

Witam,

Mam pytanie odnośnie hamulców  "nowego typu" , w sklepie internetowym znalazłem jakieś tarcze hamulcowe które w nazwie miały" t25 nowy typ". Następnie poszukałem i znalazłem rozpierak hamulcowy też niby pod t25, coś na styl stosowanych w mtz. Czy orientuje się ktoś jak jest z przejściem na nowy typ, bo z tego co widać tarcze są na wieloklinie, a oryginalny bęben jest na klinach, wiec albo była inna półoś albo stosowana jakaś nakładka/tuleja ? 

 

https://www.olx.pl/d/oferta/tarcza-rozporowa-hamulca-docisk-rozpierak-t25-t-25-nt-t35-leda-CID757-IDMEmYO.html

https://hurtowniarolnicza.pl/czesci-do-ciagnikow/t-25/hamulce/tarcza-hamulca-t-25-nt.html

Pozdrawiam,

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marecki2922    518

I po co będziesz kombinował,  załóż takie jak były oryginalne i będzie dobrze 


Kupię rozsiewacz do wapna o ładowności 5 ton i więcej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patrykt25    0

Z czystej ciekawości, może ktoś to przerabiał lub ma dostęp do jakiegoś katalogu, za każde info będę wdzięczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patrykt25    0

Jeszcze jedno pytanie, koło pasowe to pierwsze czyli do napędu alternatora itd. jest w połowie grubsze, czy ktoś potrafi wytłumaczyć dlaczego tak jest ? Nie jest to na pewno funkcja tłumika drgań a bardziej jakby przeciwwaga, czyżby wał był wyważany razem z kołem pasowym, tylko tutaj też dziwne bo wał jest symetryczny ? Pytam ponieważ przysłali mi już jakiś zamiennik i jest odlane całe z takiej samej grubości.      

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marecki2922    518

Oryginalnie , (chociaż pewności nie mam) , wał wyważany jest z kołem pasowym  , kołem zamachowym i dociskiem sprzęgła 


Kupię rozsiewacz do wapna o ładowności 5 ton i więcej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    461

Tak w temacie hamulców w T25. Zdjąłem lewą zwolnicę do uszczelnienia i poprawy hamulców i mam takie pytanie odnośnie składania. Po wyjęciu wałka ze skrzyni koło zębate od blokady obniżyło się. Da się to złożyć bez zdejmowania pokrywy skrzyni?

 


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marecki2922    518
4 minuty temu, michal1993 napisał:

Tak w temacie hamulców w T25. Zdjąłem lewą zwolnicę do uszczelnienia i poprawy hamulców i mam takie pytanie odnośnie składania. Po wyjęciu wałka ze skrzyni koło zębate od blokady obniżyło się. Da się to złożyć bez zdejmowania pokrywy skrzyni?

 

Bo trzeba było wcisnąć i zblokować wcześniej pedał blokady , spróbuj teraz ustawić i włączyć blokadę 


Kupię rozsiewacz do wapna o ładowności 5 ton i więcej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    461

Dźwignia blokady nie działa już kilkanaście lat

 


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj