Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Czy może ktoś wie czy między pochwami tylnego mostu po lewej stronie(nr1 i nr 3/str 47 na zdjeciu) jest może uszczelka?
Na tych schematach nic takiego nie ma, ale moze ktoś ma inny schemat, albo kiedys to rozbierał.
Bo jak widać na zdjęciach wyciek nie jest duży, ale chciałbym się upewnić co można z tym zrobić.

20211119_221749.jpg

20211119_221953.jpg

20211119_222125.jpg

Opublikowano

Tym katalogiem to możesz w piecu rozpalić. Tam powinny być dwa oringi po jednej i po drugiej stronie tej przekładki między korpusem tylnego mostu a osiami bocznymi. Tam gdzie ci się poci. Tam jak najbardziej jest olej i nie jest to wyciek z półosi co wyraźnie widać na zdjęciu.

Opublikowano

W pochwie jest pierścień uszczelniający, inaczej mówiąc uszczelka korkowa okrągła cienka jak dobrze pamiętam. Nowa jeszcze leży gdzieś bo tandetna była. Bez trzech chłopa bo waży i katalogu nie podchodź do tego, no i oczywiście spuszczenia oleju ze skrzyni. U mnie objaw był taki, że olej kapał na tylną felgę od wewnątrz. Po zdjęciu pochwy są chyba łożyska igiełkowe jakoś układane i trzeba spamiętać to, tak jakoś mi się przypomina, bo to kupę lat temu było. Pozdrawiam

Opublikowano

Robiłem na wakacje to w 4270. Trochę niektóre rzeczy grubsze ale bardzo podobnie. Między kadłubem w którym jest dyferencjał a obudową półosi jest taka jak by podkładka 1 cm grubości widać na foto. Ona jest przyłapana do obudowy dyfra dwiema małymi śrubami na śrubokręt. 

Najlepiej zaopatrzyć się w żurawik taki do wyjmowania silników wtedy samemu można zrobić. Najpierw ściągamy obudowę półosi z półosią. Między obudową półosi a ta podkładką będzie oring chyba fi 300. Potem odkręcamy podkładkę na dwie śrubki i ściągamy ja. Ostrożnie bo zejdzie nam z bieżnią łożyska dyfra. Między tą podkładką i obudową dyfra kadłubem też jest oring. Do swego mf 4270 kupowałem te oriongi właśnie prosząc o oringi do mf 255. Rozbierać ostrożnie by widzieć jak założyć oringi. Można dać trochę silikonu. Żadnych uszczelek czy grubo silikonu zwłaszcza między podkładkę a korpus dyfra bo nam luz się na dyfrze zrobi większy.

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tiger2911
      Dzień dobry
      Potrzebuje informacji gdzie są bezpieczniki w massey Ferguson 590 z opisem. Problem z prądem brak kontrolek, nie można zapalić akumulator rozładowany 
       
    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




    • Przez kuna9977
      Zastanawiam się nad opryskiwacza wpadł ładny pilmet 1215 używany. Tylko mam górzysty teren i zastanawiam się czy MF 255 z pełnym da radę na 2 biegu. Też mam kilka kawałków w klin jak wygląda sprawa ze zwrotnością? Czy lepiej kupić 800l. Na Zetora 7340. Mf mały zwinny mało pali chodzi również z rozsiewaczem. 
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez Clark
      Witam. Jestem na etapie wymiany instalacji w MF255. Poza kontrolkami od kierunków wszytko niby działa ale jest jeden podstawowy problem- brak ładowania. Jeśli wzbudzę alternator to wszystko hula jak złoto. Teraz pytanie w jaki sposób w oryginalnej instalacji poprowadzone jest wzbudzenie. Instalacja którą kupiłem ma tylko dwa przewodu. Jeden główny i drugi od kontrolki. Ten od kontrolki nie podaje plusa więc wzbudzenia nie ma. Jeśli podam plus wszystko działa. Co najważniejsze- nowa instalacja jest zrobiona na wzór oryginału a ja mam alternator przerzucony na drugą stronę i jest to on od samochodu. Nie wiem jak w oryginalnym było rozwiązane wzbudzenie. Poprzednio alternator zakładał mi elektryk ale zrobił to metodą gospodarczą i po linii najmniejszego oporu (sama kontrolka od początku nie działała). W necie znalazłem informację, że przez przewód kontrolki chwilowo powinien być podawany plus ale tak się nie dzieje. Czy w oryginale jest jakiś dodatkowy przewód?     
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v