Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Lamborgini dt 956 silnik chłodzony cieczą faluje na niskich obrotach przedział 800 - 1200

1 co zrobić żeby to wyeliminować. Dodatkowo przy podnoszeniu czegoś na tuzie lub używaniu hydrauliki przygasa tak samo gdy się ruszaniu trzeba dodawać gazu. 

2 za co odpowiada ta zielona dźwignia od podnosnika bo nie reaguje chyba że ktoś ma jakąś instrukcje gdzie jest opisane działanie podnosnika 

3 czy można jakoś dołożyć 3 sekcje do hydrauliki żeby był zatrzask jak tak to gdzie podpiac są 2 wolne miejsca w panelu na dzwignie 

20210917_165336.jpg

20210917_165332.jpg

Opublikowano (edytowane)

 U mnie w silwerze te dodatkowe miejsca są zapełnione dżwigniami ,czyli tyle dżwigni powinien mieć rozdzielacz . Dodatkowe wyjścia można zrobić z rozdzielacza w turze ,po prostu zamknąć przepływ na siłownik ,a przekierować na wyjście które można zrobić tuż obok . ,tak samo można z tym rozdzielaczem  który masz ,dajesz zawór trójdrożny przed wyjściem hydraulicznym z tyłu ciąnika i przekierowujesz strumień oleju ,na daną chwilę ,czy pracę. Albo najdroższa opcja ,orginalny  rozdzielacz3,4 sekcyjny podpiąc do traktora  . Lub tańsza opcja ,jakiś tam rozdzielacz ,aby wydatek litrow był nie mniejszy podpiąć pod węże z traktora i jakoś tam adoptować w orginalne miejsce ,lub jakoś tam .   A ta zielona to nie jest od wysokości podnoszenia ,lub opuszczania  ,zależy w którym miejscu ustawisz ,np .  lekko w tyle ,to już wyżej nie podniesie ,nie ważne jak daleko przesuniesz wajchą podnośnika, i na odwrót ,jak do przodu .

Edytowane przez kizak
Opublikowano

Tura niestety nie mam potrzebna mi sekcja z zatrzaskiem kombinacja była taka ze może ten oryginalny rozdzielacz ma jakieś wyjście na rozbudowę instalacji niestety nie mogę namierzyć sam , z ta roczna to chyba tak jak tłumaczysz ale ja nie widzę wgl działania  choć jeszcze sprawdzę przy opciazeniu. Nie wiesz może o co chodzi z tym przygasaniem bo to jest najbardziej denerwujące 

Opublikowano
Ta zielona rączka jest od regulacji siłowej podnośnika. Używa się jej z maszynami takimi jak np. pług, gruber. Ciagnik sam wypłyca i zagłębia narzędzie w przypadku wzrostu oporu ciągu. Przydatne na mozaikach.
Opublikowano

 Jestem za krótkim posiadaczem starszego modelu,by mówić o falowaniu . Podanie oleju na siłownik,przy dużym wydatku oleju powoduje obciążenie silnika ,bo olej idzie na mus na siłownik ,a nie bez roboty na zawór i powrót ,tak samo przy starcie ,bo to kilka ton plus maszyna         Rozdzielacze jak to rozdzielacze przewaznie ,powtarzam przeważnie mają podłączenia segmentowe ,tak że z 2 sekcyjnegi można zrobić i 6 i więcej ,po prostu segment do segmentu pasuje , tylko należy znać symbol rozdzielaczaa najlepiej w łapach i pomierzyć , i dobierać . Nie będzie raczej pasować z przypadkowego rozdzielacza ,o tym samym wydatku .

Opublikowano

Dodam jeszcze, że w czasie pracy podnośnikiem sterujesz żółtą rączką, a zieloną ustawiasz tak żeby ciagnik w razie wzrostu oporu sam wyplycił narzedzie i silnik niezszedł z obrotów. Im bliżej zera ustawiona zielona rączka tym szybciej będzię narzedzie wypłycał. To jest bardzo proste i dobre rozwiazanie. Jak już wyczujesz jak ma to być ustawione to np. w orce nie musisz sam wyplycać gdy wjedzież w ciężką glinę, a ciągnik prawie staje tylko automatycznie bedzię dostosowywał głębokość narzędzia i utrzymywał prędkość.

Opublikowano

Depex dzięki za dodatkowe informacje odnośnie tej raczki  spróbuję się tym pobawić teraz jak będę robić i zobaczę co z tego wyjdzie w sumie z twojego opisu wynika że będzie pływajaca ustawiona na podnośniku a tak jak mam teraz czyli max 12 to jest ustawiona pozycyjna . 

Odnośnie tej hydraulik patrzyłem że to jest segmentowy rozdzielacz i sekcje pojedyncze są do kupienia. bardziej  chodziło mi o znalezienie wyjścia ciśnieniowego czyli dołożył bym drugi rozdzielacz równolegle do tego a powrót na wolny spływ i w tedy machnął bym jakiś rozdzielacz z zatrzaskiem sobie 

Opublikowano

Tak będę kabinowac z ta hydraulika coś tam namierzę w końcu ale z tym przygsaniem i falowaniem na obrotach  jest problem może ktoś coś podpowie poczekam jeszcze.

Opublikowano

Nie wiem czy znalazłeś przyczynę falowania ale u mnie przyczyną były wylatane sworznie na których zawieszone są ciężarki w odśrodkowym regulatorze obrotów.

Tam są takie małe łożyska i w nich te sworznie a raczej cienkie śruby specjalne i luz był między łożyskiem a tą śrubą ...spory luz  ;) 

Może się komuś przyda info :)

  • Thanks 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v