Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam ciągle problemy z silnikiem (jakis przeklęty) w tym traktorze i chyba czeka mnie kolejny remont (ostani był trzy lata temu) bo znów zaczął dmuchac uszczelki i napradwe mam serdecznie dosyc tego silnika i stad moje pytanie jaki najmocnieszy 4 cyl perkins podeszedł by na zamiane bez wiekszych modyfikacji  ? wiadomo ze najlepiej było by go sprzedac ale włozyłem w niego troche pieniedzy i jest mi go szkoda 

Opublikowano
6 minut temu, hubertuss napisał:

Zrób porządnie ten silnik co masz. Splanuj blok i głowicę i nic nie będzie dmuchać.

głowica jest nowa bo przy wymianie uszczelki zauwazyłem pęknięcie  a z blokiem to moze i masz racje ale silnik bierze duzo oleju a w ciagu 6 lat silnik był dwa razy robiony, mam tez mf 675 i tam silnik bardzo dobrze pracuje a tu mam ciagle cyrki jakies 

Opublikowano (edytowane)

Po prostu silnik jest remontowany niefachowo lub części użyte słabej jakości. Trzeba rozebrać do gołego. Wyosiować blok splanować go. Głowica choć nowa ale przykręcana do krzywego bloku też do sprawdzenia lub planowania. Dobrać odpowiednią uszczelkę pod głowicę. Trzeba to porządnie zrobić. Przy pasowaniu pierścieni sprawdzić szczelinę na zamku itd. Konieczna wymiana tłoków i tulei nie np tylko same tuleje.

Wg konedaty masz ac4 236. Może podejdzie 1004t. Tylko pamiętaj, że nie wiesz co kupujesz. I może wyjść, że i tak będzie remont potrzebny.

Edytowane przez hubertuss
Opublikowano

Niestety części do tego silnika muszą być od tego silnika.  Denka tłoków są chłodzone olejem. Silnik jest wykręcony i części muszą być dobrej jakości. Przy remoncie zrobionym  z pojęciem o tym co się robi, nie ma problemów. Silnik nie jest przeklęty, tylko nie wkłada się niego części z tego co ma 60, 70  koni.

Opublikowano

Ja miałem remont na c tulejach bepco to co się okazało jedna pękła przy wciskaniu były surowe pełna obróbka itd. Po 1,5tyś. godzin wyszło pęknięcie na wierzch remont ponowny tym razem kolbenschnidt znów surowe i pełna obróbka i regeneracja głowicy już chyba 3 lata chodzi oleju wystarcza na skali miarki na 250h nawet na min. nie zejdzie chodzi jak dziki grunt nie oszczędzać na materiałach a też chodziło mi po głowie nawet 6 cyl. załadować do 3060

Opublikowano
15 godzin temu, mirro napisał:

Niestety części do tego silnika muszą być od tego silnika.  Denka tłoków są chłodzone olejem. Silnik jest wykręcony i części muszą być dobrej jakości. Przy remoncie zrobionym  z pojęciem o tym co się robi, nie ma problemów. Silnik nie jest przeklęty, tylko nie wkłada się niego części z tego co ma 60, 70  koni.

tylko problem jest taki ze nie siedzi sie przy mechaniku i sie nie widzi co wkładają a na pytanie co to za czesci to odpowiadają ze dobre  

19 godzin temu, hubertuss napisał:

Po prostu silnik jest remontowany niefachowo lub części użyte słabej jakości. Trzeba rozebrać do gołego. Wyosiować blok splanować go. Głowica choć nowa ale przykręcana do krzywego bloku też do sprawdzenia lub planowania. Dobrać odpowiednią uszczelkę pod głowicę. Trzeba to porządnie zrobić. Przy pasowaniu pierścieni sprawdzić szczelinę na zamku itd. Konieczna wymiana tłoków i tulei nie np tylko same tuleje.

Wg konedaty masz ac4 236. Może podejdzie 1004t. Tylko pamiętaj, że nie wiesz co kupujesz. I może wyjść, że i tak będzie remont potrzebny.

troche popatrzyłem za tym perkinsem  1004t i troche zwątpiłem cena wysoka i widze pewne przeszkody.

9 godzin temu, sznajdik napisał:

Ja miałem remont na c tulejach bepco to co się okazało jedna pękła przy wciskaniu były surowe pełna obróbka itd. Po 1,5tyś. godzin wyszło pęknięcie na wierzch remont ponowny tym razem kolbenschnidt znów surowe i pełna obróbka i regeneracja głowicy już chyba 3 lata chodzi oleju wystarcza na skali miarki na 250h nawet na min. nie zejdzie chodzi jak dziki grunt nie oszczędzać na materiałach a też chodziło mi po głowie nawet 6 cyl. załadować do 3060

przy ostatnim remoncie tez niby mi surowe tuleje obrabiali ale oczywiscie pochodzenie nie znane i takie szpece ze zle mi załozyli balansery ze przez trzy lata kabina chciała wyjsc z poduszek 

Opublikowano
5 godzin temu, hubertuss napisał:

No to co się dziwisz, że takie remonty nie udane. Nie silnik pechowy tylko mechaniory tumany. Przejeździ tym jakoś jesień. Znajdź dobry zakład i oddaj silnik do naprawy.

tak trzeba zrobic, przerobic jesien (jesli po drodze uszczelki nie wydmucha, od ostatniej zrobiłem 50 mth) i trzeba wyjmowac silnik, dzieki za porady 

Opublikowano
Dnia 19.09.2021 o 20:27, andrzej78 napisał:

Mógłbyś wrzucić numer silnika ? Chyba 15 znaków.

15 znakow to jest razem z tym kodem silnika a sam nr seryjny ma 8 znakow

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v