Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, jaco512 napisał:

Pompka pełni również funkcję zaworu zwrotnego. Gdy miałem problem z odpalaniem  - silnik wolniej i dłużej kręcił przy niskich temperaturach , przyczyną była właśnie uszkodzona pompka.

Do jakich obrotów wkręca się silnik? Powinien spokojnie łapać 2400 -2500 obr.  . Pod ośką pedału gazu jest ogranicznik z regulacją mimośrodową.

Edytowane przez andrzej78
Opublikowano

silnik wkręca się do 2500 może nawet 2600 ale to pewnie licznik coś oszukuje. Podczas orki w ciągu 6h spaliłem ok 50-60l i zaorałem 1ha, tylko z dwójkami pługami musiałem jeździć z prędkość 5-6km/h. Zamawiam tą pompkę i zobaczę co będzie.

Opublikowano

Czyli muszę dokupić 3 sekcje tak ?

 

Mam taki rozdzielacz od tego tura i jak go podłączyć przykładowo do 2 sekcji w ciągniku, bo jest 4 przewody do podpięcia.

Dzięki śliczne za info.

received_1397158390715161.jpeg

received_492449288976793.jpeg

Opublikowano

Aha, rozumiem. A dałby pan rade zrobić zdjęcie od przodu tego rozdzielacza jak są te węże wpięte bo u mnie jest jeszcze jakiś 4 wąż wolny i niezabardzo mam pomysł co z nim zrobić.

Opublikowano

Ja mam szybko złącze i tak jak widać dochodzą do niego 3 przewody P zasilanie , T - powrót , C - drugi powrót - łącznik z rozdzielaczem kipra, umożliwia niezależne działanie ładowacza i rozdzielacza w ciągniku.Dodatkowo obok przyłącza P jest możliwość dołączenia akumulatora hydraulicznego- amortyzacji.

https://www.agrofoto.pl/forum/topic/289200-mailleux-mx-480-podlaczenie-rozdzielacza/

Opublikowano
Dnia 21.01.2022 o 09:31, Stefek15 napisał:

Witam, potrzebuje pomocy w podłączeniu rozdzielacza od tura do case 4230, gdzie można wpiąć sie w układ hydrauliczny?

 

Ja mam rozdzielacz od tura przy filtrze wpięty z lewej strony 

Opublikowano
Dnia 22.02.2022 o 18:45, Kobrarj455 napisał:

masz może hydrauliczne wyjście do hamulca przyczepy? Bo potrzebuje wiedzieć skąd wychodzi wężyk

Przewód że złączem hamowania przyczepy poprowadzony jest z dodatkowego zaworu sterującego. Wydaje mi się , że dołożenie takiego układu nie jest proste, poza samym zaworem sterującym potrzeba zmodyfikować układ hydrauliczny. Zawór ten jest wpięty w układ ,a tym samym konieczna jest wymiana lub przeróbka kilku przewodów ( rurek ) hydraulicznych.

Opublikowano (edytowane)
Dnia 22.02.2022 o 07:30, jaco512 napisał:

 

Możesz zrobić zdjęcie?

 

Rozdzielacz od tura jest wpięty w tą złącze co jest końcówka spawana.

20220224_193749.jpg

20220224_193734.jpg

Edytowane przez Kobrarj455

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
    • Przez masacase
      Witam Proszę o radę czy w Case mx gdy wyświetla się błąd od sensora położenia ramienia( miga na przemian 5 i 1) da radę poprowadzić sygnał z tylko tego dobrze dzialacego sensora tj lewego (chyba) i przytym wykasować błąd z wyświetlacza? Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez siwy10071
      Witam. Mam problem z licznikiem prędkości. Pokazuje cały czas 0000 i do tego te zera migają cały czas. Gdzie szukać przyczyny? Czujnik prędkości wymieniony na nowy. Nie mam już pomysłu gdzie szukać dalej przyczyny 
    • Przez krzychuvx
      Pacjent: Case Maxxum 115 Pro: przy przełączaniu biegów przód Tył wyrzuca na neutral, z komunikatem CP na wyświetlaczu, ze sprzęgłem wciśniętym przerzuca bez błędu. Jaką może być przyczyna? Zaczęło się tak po prostu w trakcie pracy przy entym nawrocie... Może ktoś już coś takiego przerabiał?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v