Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sprzęgła nie rozbierałem, więc nie wiem. Jeśli chodzi o bęben hamulcowy i klin - bęben ma możliwość przesunięcia się nieco względem półosi w kierunku przeciwnym do wybijania klina. Przynajmniej u mnie tak to zadziałało - po podlewaniu odrdzewiaczem przez 1 dzień, przebiłem bęben nieco głębiej w kierunku tarczy ze szczękami (poszedł o jakieś 20 mm), wtedy klin się zluzował i udało go się ruszyć.

Opublikowano
marian7k napisał:

Tak zrobiłem wczoraj tylko błąd bo nie podłożyłem pod zwolnice i spadła na ziemię. Dziś ma być tarcza i akcja.

A co miałeś za problem że aż tarczę wymieniałeś. P. S panowie jestem od niedawna posiadaczem dominatora 88s i sprzęgło wciskam do samego końca i tak w większości że zgrzytem bieg wchodzi. Ciężko pod koniec się wciska pedał o co chodzi.

Opublikowano

ale sprzeglo masz hydrauliczne, przy pedale jest pompka a na skrzyni hydrauliczny wysprzeglik, tam musi wszystko grać bo inaczej będą problemy


przy skrzyni na obudowie sprzęgła ten wysprzeglik dokładnie

Opublikowano
pawelmf napisał:

marian7k napisał:

Tak zrobiłem wczoraj tylko błąd bo nie podłożyłem pod zwolnice i spadła na ziemię. Dziś ma być tarcza i akcja.

A co miałeś za problem że aż tarczę wymieniałeś. P. S panowie jestem od niedawna posiadaczem dominatora 88s i sprzęgło wciskam do samego końca i tak w większości że zgrzytem bieg wchodzi. Ciężko pod koniec się wciska pedał o co chodzi.

Po prostu skończyły się okładziny i wystawały nity i ślizgało się sprzęgło.

Opublikowano
Uziu92 napisał:

ale sprzeglo masz hydrauliczne, przy pedale jest pompka a na skrzyni hydrauliczny wysprzeglik, tam musi wszystko grać bo inaczej będą problemy


przy skrzyni na obudowie sprzęgła ten wysprzeglik dokładnie

Sprawdziłem u mnie niema żadnego wysprzęglik w nowszych wersjach 88s maxi był wysprzęglik. U mnie na cięgłach jest

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 4pakplus
      Witam
      Wiecie może Panowie jaka jest średnica wału jezdnego od tej strony co zakłada się koło jezdne - czapka chińczyka?
      to chyba coś takiego:
      https://agro-serwis24.pl/pl/p/WAL-GLOWNY-JAZDY-CLAAS-MERCATOR-ZESTAW-LOZYSK-630179/1558
    • Przez Adamek001
      Witam serdecznie, mam pytanie czy ktoś może naprawiał blokowanie kolumny kierowniczej w kombajnie claas dominator? W zeszłym tygodniu zakupiłem bardzo dobrze utrzymany egzemplarz, a skoro jest już po sezonie postanowiłem zabrać się za małe remonty. Mam pytanie jak się do tego zabrać, ponieważ nigdy tego nie robiłem i nie wiem czego się spodziewać. Kolumna czy zablokowana czy nie, lata góra dół. 
    • Przez janek884
      Do sprzedania 
      Dominator 118 SL maxi 1992r. Heder 6m z 1999r na grubym ślimaku, kosa na śrubki. Silnik V6 mercedes 270 koni. Zadbany, klimatyzacja sprawna. Kamera cofania, poziomowanie hedera w joysticku. Hydrostat. 2 kosy boczne elektryczne. Elektroniczny dokładny pomiar prędkości. Oświetlenie Led 9 szt. Zawsze garażowany. Cena 133 tysiące. Dolnośląskie 57-160. Tel 500132349

    • Przez Pawel1344
      Witam, tak jak w temacie mam problem z tym urządzeniem mianowicie nie włącza mi się ta zielona lampka w prawym górnym rogu, która sygnalizuje, że heder jest w pozycji roboczej i powinno rozpocząć się naliczanie hektarów, (na wyświetlaczu też nic się nie pokazuje oprócz 0.00) do tego nie pokazuje też długości przejechanej trasy. Wiecie może gdzie znajduje się czujnik odpowiedzialny za włączanie położenia roboczego w bordinformatorze, a może trzeba szukać gdzie indziej przyczyny. Proszę o pomoc
    • Przez PrzemoO
      Mam problem z komputerem odpaliłem kombajn było ok a po chwili coś takiego




×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v