Polecane posty

lukza86    1

Witam

Mam probLem z zetorem Proxima 110plus z 12r. Ma 2500mtgh mam go od nowości. Dobrze odpala nie kopci tylko powyżej 1500brakuje mu mocy w szczególności jak zimny powoli się rozpędza silnik ale wejdzie na obroty. Turbinę słychać normalnie. Na zdjęciu widać że jeden wężyk nie był przykręcony. Być może po wymianie uszczelki pod głowicą jak robiłem 2lata temu zapomniałem go dokręcić. Do czego on służy? Czy mialby wpływ na moc 

IMG_20210907_175412.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek933    4805

Nie jest on czasami od  intercoolera?


Kupie obciążniki przednie do zetora forterry 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    188

Do intercoolera idą przewody co najmniej 60mm średnicy.. ten wężyk powinien być dokręcony do pompy wtryskowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bartek933    4805

To spójrz od dołu.. 

ja taki wężyk mam 


Kupie obciążniki przednie do zetora forterry 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    18302

Tzw. boost pin 

Przykrec i zobacz czy się poprawi 

Swoją drogą to dopiero po dwóch latach zachciało ci się zajrzeć czemu traktor zamula???

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukza86    1

Na początku tego nie zauważyłem, dopiero tak jakoś od żniw bardziej słabnie. Sprawdzę po przykręceniu czy jest różnica. Ciekawy jestem czy od kurzu coś się tam nie uszkodziło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    18302

prawdopodobnie to działa w taki sposób, najwyżej odkręcisz dekielek i wyczyścisz membranę (tylko pina nie obróć, może być asymetryczny)

BOOST PIN 1 do silników VW 1.9 TD oraz 1.7 DTL OPEL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukza86    1

Rozumiem że mogło mieć to wpływ na większe zużycie paliwa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    18302

myślę że nie, dawno dawno temu bawiłem się tym w Golfie trójce, czuć było że zyskał na mocy, a pin kosztował chyba z 15zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    84
30 minut temu, lukza86 napisał:

Rozumiem że mogło mieć to wpływ na większe zużycie paliwa?

Jeśli to przewód sterowania dawką paliwa w zależności od ciśnienia doładowania, to nie jakoś drastycznie ale napewno.  

Turbosprężarka zabierała moc na spężenie powietrza, a pompa nie dawała wiecej paliwa aby wykorzystać dodatkowe powietrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    43

pin boost jest na mimośrodzie i można go podkręcić w prawo albo w lewo, wcześniej zaznaczając miejsce w którym się znajduje. tylko to jest dobre jak dawkę się zwiększa. robiłem to w nh na pompie Bosch

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    84

Nie wiem jak w Zetorze, ale piny maja różny ksztalt. Przeważnie  stożek na mimośrodzie, ale można spotkać płaską rampę, zwykły stożek czy "stopnie"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukza86    1

Dzięki za pomoc, przykręcenie tego wężyka pomogło. Wróciła "zetorowska moc😉

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek933    4805

Czekamy na wódeczkę 

  • Like 1

Kupie obciążniki przednie do zetora forterry 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez aprochota
      witam od pewnego czasu przy ciężkiej pracy ubywa mi płynu chłodzącego nie widać żeby gdzieś kapało .przy odkręcaniu korka zbiorniczka jest cisnienie jak by butelkę wody gazowanej odkręcał i zauważyłem że czasem z odmy paruje ale oleju nie bierze tak jak by ten płyn z odmy parował czy ktoś miał coś podobnego? może ktoś coś doradzi bo nieeiem czy jeździć tak dalej czy silnik rozbierać.
    • Przez MedionClaasic
      Witam Gdzie w Forterra znajduje się czujnik ciśnienia układu pneumatycznego? Traktor informuje o braku ciśnienia (lampka ostrzegawcza+ wskaźnik). Ciśnienie jest ponieważ normalnie załącza przedni napęd i hamuje. Pewnie czujnik lub wiązka ale gdzie ją znaleźć. Drugim problemem jest ładowanie aku, a bardziej jego brak. Od urodzenia był z tym problem ale z wiekiem narasta. Aby wzbudzić ładowanie trzeba wejść na wysokie obroty żeby "załapał". A przy niższych lampka od wzbudzenia lekko się żarzy. Może ktoś miał podobny problem i podzieli się rozwiązaniem zanim zabiorę się za poważniejsze "grzebanie"? Z góry dziękuję i spokojnego wieczoru.
    • Przez cvan
      Witam. Dzisiaj zauważyłem po ciężkiej orce (góra,glina) nie wielki wyciek oleju w okolicach łącznika miedzy silnikiem a skrzynia. to coś poważnego ;/ ? Zetor jest nowy i mam go pół roku
    • Przez Quercus78
      Witam wszystkich posiadaczy zetorów. W moim 9540 pojawił się taki problem , że jak ciągnik dostanie w d... to jest spory wyciek oleju ze skrzyni do komory sprzęgła i jak się nazbiera to wręcz się leje tym otworem od spodu. Miał ktoś taki problem? Czy to jakiś uszczelniacz na wałku czy zasilanie wzmacniacza?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj