Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem z Agrotronem 135 z 2000 roku mianowicie świeci się kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni biegów i brak jest wspomagania.

Problem ten pojawił się zasadniczo znikąd. Traktor pracował normalnie w polu podnośnik działał wszystko pracowało normalnie. Po pracy nie był myty, ale stał pod chmurką. Z dwa tygodnie nie był palony, teraz po odpaleniu świeci czerwona kontrolka i nie działa wspomaganie. Podnośnik podnosi (jest podczepiony agregat ważący około 1.5t), oś przednia też działa, hydraulika zewnętrzna też pracuje, przedniego napędu i wałka nie sprawdzaliśmy. Jak przełączam pomiędzy zakresami biegów na dosłownie sekundę zgaśnie. Ciągnik na 6 biegu na każdym zakresie ma chęć ruszyć, więc raczej przecieki wewnątrz skrzyni pomijam.  Wczoraj był serwis popatrzył i więcej teorii wymyślił niż rzeczy sprawdził, wezmą na warsztat ale za miesiąc. Olej był wymieniany 650 godzin temu, filtry hydrauliki oryginalne Deutz. Ciągnik ma prawie 11 tyś. godzin. Gdzie szukać przyczyny?

Opublikowano

Problem został rozwiązany, winny był orbitrol a i tak po dwóch tygodniach wysypała się pompa.

Teraz mam inny problem, mianowicie po porannym odpaleniu po 5-10 sekundach pracy zapala się znów kontrolka ciśnienia w skrzyni. Jak włączę bieg, zmienię na jakiś półbieg i ujadę z 5 metrów to gaśnie. Dzieje się tak zawsze po zgaszeniu i ponownym odpaleniu gdy postoi parę minut. Teraz problem się nasila czasem potrafi się tak zdarzyć podczas pracy. Dzieje się na różnych zakresach. Wkład filtra wymieniliśmy, na starym żadnego syfu nie było. Ciągnik chodzi teraz w transporcie i czy  pełno czy pusto skrzynia pracuje tak samo. Ciśnienia jeszcze nie mierzyliśmy, bo akurat takiego rozmiaru nypla w domu nie mam. Co  może być przyczyną?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v