Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , mam problem z wspomaganiem w Deutz dx 3.90 , mianowicie jak jest zimny po odpaleniu to chodzi lekko natomiast po 20-30 min jeżdżenia na postoju nie można skręcić kołami jeśli nie dasz mu gazu ,  na wolnych to czuć jak przeskakuje coś na kierownicy pod wypływem oporu. Zauważyłem też  że na zakrecie jak skrece kierownica to po czasie się koła same prostują , nie wiem co jest nie tak jeśli ktoś spotkał się z taką sytuacją i mógł by pomóc był bym wdzięczny. Dodam że jest nowa pompa , orbitrol po regeneracji i uszczelniony na nowo  siłownik wspomagania.

Opublikowano

Nigdy nie byłem zwolennikiem i każdemu odradzałem regenerację, nwm może zbieg okoliczności ale oddawałem do regeneracji wiele pomp, wiele rozdzielaczy itp. do wielu różnych firm i 70% przypadków kończyło się tym, że albo dalej było to samo, albo jeszcze gorzej lub nie wiele się  poprawiało. Skoro masz nową pompę to Ja bym zajrzał do tego orbitrola, a przy okazji do siłowników. Skoro same Ci się prostują koła, a kierownice trzymasz w jednej pozycji to sam sobie odpowiedz.. ja obstawiam orbitrol ale też bym się pokusił zajrzeć do siłowników, może odwrotnie uszczelniacze włożone albo uszkodzone przy montażu 

Opublikowano

No być  może ten orbitrol jest źle zrobiony albo się zapowietrza , siłownik tzn tłoczysko to uszczelnione przez firmę ja tylko zakładalem te uszczelniacze zewnętrzne. Najgorzej że nie mam paragonu od tego orbitrola bo bym oddał na reklamacje 

Opublikowano

A po tych 20-30 minutach jak zdycha ci wspomaganie poluzuj przewód przed orbitrolem z pompy i przy siłownikach i zobacz czy będzie szedł sam olej czy z powietrzem, pompa ciepła czy gorąca? dobrze by ło zmierzyć ciśnienie przed orbi i za na wyjściu do siłownika podczas skrętu. po zagrzaniu pompa albo orbitrol wydają jakieś dźwięki? 

Opublikowano

Czy pompa gorąca to nie patrzyłem ale dźwięków  nie wydaje żadnych  , tylko ja jest ciężko to przeskakuje kierownica a koła w tej samej pozycji 

Opublikowano

Napiszę tak, jeśli masz nową pompę i nie trafiłeś na wadliwą no bo jest mała szansa na to, ale to musisz zmierzyć ciśnienie przed orbitrolem. 

Ogólnie uważam, że coś ktoś spie****** przy regeneracji orbi, lub on się już nie nadaje do regeneracji i wymiana uszczelnień nie pomogła nic, lub chyba najbardziej prawdopodobne to to że jest rozregulowany zawór przelewowy orbi, choć powinni go ustawić po złożeniu podczas regeneracji, albo ustawili go na "pałe" na "oko". 

Opublikowano
8 godzin temu, Kajdano napisał:

Czyli to ewidentnie wina  orbitrola ?

Czekaj spojrzę w kulę, ohhhmmmmm przyczyną jest za małe ciśnienie w kołach..

A sprawdziłeś chociaż cokolwiek co ci tu ktokolwiek podpowiadał? chociażby poluzowałeś ten przewód od pompy przy orbi? żeby zobaczyć cze nie łapie gdzieś powietrza? Jest tu jakiś jasnowidz ? Może do Macieja zadzwoń

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v