Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , puka mi kosz sitowy na pełnych obrotach , jak popuszczę delikatnie obroty to przestaje, jak dam na max znów zaczyna , pod koniec poprzedniego sezonu rozleciały mi się przez to sita. Sita zrobione nowe tylko musze pozbyć się tego pukania bo rozerwie kolejne sita. Wymieniłem wszystkie gumy i był spokój na pół dnia , ułożyły się i znów puka , pod tylne wieszaki podłożyłem płaskownik 5mm żeby go podnieść trochę to było dobrze kilka dni i znów zaczęło pukać. Jakieś pomysły ? Gdzie to może uderzać i jak to naprawić ? 

 

Kombajn John Deere 1075, kosze nim 5ty sezon , cały czas było wszystko dobrze , pod koniec zeszłego sezonu zaczęła się akcja z tym pukaniem

Opublikowano

Wymieniłem tuleje gumowe i puściłem kombajn bez sit i wszystko ładnie chodzi i nie puka , może wina leży po stronie sit ? To znaczy może sita pukają o siebie jak są włożone ? 

Opublikowano

Może tak być jak piszesz, ja bym jeszcze sprawdził wagę Starych sit i spróbował dowiedzieć się ile ważą sita z oskoplastu 

pisze o nich bo kilka lat temu kupiłem dolne sito i okazało się, że jest sito jest sporo lżejsze od tego co miałem. Może masz podobnie...

Opublikowano
Dnia 14.07.2021 o 14:32, zdzichu124 napisał:

Wymieniłem tuleje gumowe i puściłem kombajn bez sit i wszystko ładnie chodzi i nie puka , może wina leży po stronie sit ? To znaczy może sita pukają o siebie jak są włożone ? 

I jak pozbyłeś się tego pukania?Mam ten sam problem

Opublikowano (edytowane)

No ja w zeszłym roku wymieniłem było ok teraz zostało mi jeszcze 5 hektarów do skoszenia a już zrobiłem z 15 na tym pukaniu i boje się rozwalić kosz.Wczoraj porozkręcałem te obudowy tulejek i sa jak nowe az szkoda je wywalać.Bez sit jest cicho.Stuka mi tylny prawy dół

Edytowane przez SAUTER
Opublikowano

Kolego ja mam ten sam problem w JD 1166 gumy wytrzymują 30 40 ha i kosz znów puka , doraźnie pilnuje tych gum i jak zaczyna stukać to wymieniam po sezonie trzeba rozebrać cały kosz i szukać przyczyny. Bo te gumy coś za szybko się wyłaniają. Kolega w 1170 miał ten sam problem.

Opublikowano

A jednak guma z lewej strony wyrabana była.Ja wiem ,że trzeba w połowie wychyłu to ustawiać z tym że jak ustawie tył to nie zgrywa mi się z przodem ten wychył.Błędem było też posmarowanie płynem do naczyń tych tulejek w środu żeby lżej się nałożyło i wtedy te gumy nie spełniały swojej roli bo cała chodziła i obracała się na tym wałku gdzie była osadzona .Oryginały sa bardziej miekkie i można rękami swobodnie nałożyć zamienniki musiał przez rure wbijać

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v