Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. 

Jestem w trakcie wymiany tarczek wom w Lamborghini 1060 premium. 

Robię to tak że unioslem od tyłu kabinę, sciągnołem plecak od podnośnika i wyjalem wałek wom pierwszy od tyłu. Dalej utknołem bo nie wiem jak się wyjmuje kolejny wałek, a tarczki są na trzecim wałku.

Doradzi ktoś? 

20210514_100805.jpg

20210514_100739.jpg

Opublikowano

Robiłem to 2-3 razy dość dawno, jest troszkę taka układanka z tego co pamiętam żeby się dostać do kosza, ale przyjrzyj się popatrz pomyśl i dasz radę. Jeśli dobrze pamiętam to ten blok zaworowy z prawej musisz zdjąć na bok, wyciągnąć te przewody/rurki łączące Kosz WOM i ten blok co zdejmiesz, odrazu wymień sb oringi, potem chyba tam za koszem na wałku jest zabezpieczenie, trzeba je zdjąć, przepchnąć kosz na wałku w stronę silnika, zdjąć tylne zabezpieczenie i potem to już jakoś wychodziło, ale nie jestem pewien na 100% dawno tego nie robiłem. Powoli na spokojnie i zrobisz ;)

Opublikowano

Udało się wyciągnąć kosz. Jak wymieniałeś tarczki to razem z przekładkami? U mnie widać że są przegrzane.

Teraz mam problem wyciągnąć tłok który dociska tarczki. Na schemacie jest to element 60.99.31 To powinno tak ciasno siedzieć? Z tego co widzę to pod spodem będą oringi które też pasowało by wymienić 

image.jpg

Opublikowano

zawsze trzeba wymieniać uszczelnienia tłoka. Tłoka wyjmiesz podając sprężone powietrze w otwór gdzie podawany jest olej pod ciśnieniem w obudowie kosza. zabezpiecz tłok aby gwałtownie Ci nie wystrzelił. Napewno nie grzeb tam żadnymi srubokretami bo jak porobisz zadziory czy rysy to może uciekać ciśnienie i będzie lipa. przy składaniu posmarować uszczelnienia olejem, delikatnie i ostrożnie wepchnąć tłok, nie wbijać młotkiem złożyć kosz i sprawdzić działanie, płynność działania i szczelność kosza sprężonym powietrzem lub probnikiem


A i proponuje dokupić uszczelnienia takie jak być powinny a nie dobierać po sklepach podobne, tarczki i przekładki zmienia się w komplecie na nowe

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v