Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

POWOLI FORUMOWICZE

- cisnienie podalem w MPa bo taki mam zegar takze jesli cisnienie podchodzi pod 0.6 to chyba jest wysokie?

- silnik suchutki że aż dziwota...nigdzie sie olej nie przelewa bo sprawdzalem,

- jak byl docierany? pierwsze 50 mth byl jezdzony delikatnie..

-napisalem remont tzn. wszystkie szlify, dopasowania i środek nowy..sprzeglo pompa wody...

- temperatura ok tzn przy +30 latem wychodzi z zielonego w pomaranczowe, przy +20 -zielone

 

nie podwazajcie takich rzeczy jak termostat czy wycieki bo bym napisal o tym nie czepiajcie sie kolorów na skali temperatury bo chyba kazdy wie ze te 360 to JAK SIE UDAŁ kazdy ma inny dzwiek, w kazdym inaczej biegi wchodza itd itd...bo polskie... mozliwe ze słabe czesci byly zalozone, choc remont byl robiony u znajomego mechanika i zrobil on juz kilkadziesiat silnikow C360,

CZA BEDZIE ROZEBRAC...

Opublikowano

Fakt w górach odrzutnik nie zdaje egzaminu. Miałem 4011 i przerabiałem ten temat.

 

Nikt nie podważa twojej wypowiedzi. Po prostu trzeba pisać dokładnie co się robiło i jak bo pojęcie remont jest różnie rozumiane. Jeśli chodzi o ciśnienie oleju w literaturze podane jest w kG/cm lub barach więc i przeważnie tak określają to w postach. MPa rzadko ktokolwiek podaje a ty w pierwszym poście nie podałeś jednostki. Stąd nieporozumienie. Ciśnienie masz wzorowe. czyli tylko góra do roboty. A na pewno do rozebrania na początek.

Opublikowano

witam. Zrobiłem remont silnika w 355 tuleje tłoki itd. po przepracowaniu ok 15 mtg wymieniłem tłumnik na nowy a wtedy pojawiły się (tak myślę ze wtedy bo wcześniej jakiś nie widziałem) kropki oleju na masce i na łączeniu kolanka z tłumnikiem zbiera się olej i ścieka taki ładny czyściutki.

Opublikowano

Zależy jaki tuleje były założone.Ja ma zestawy THM i od 10 lat jest ok ale wybierane były młotkiem w sklepie teraz też tak robię jak robię jakiś ciągnik dźwięk tulei sprawdzam młotkiem.Jak jest głuchy to ją na bok jak jest metaliczny to biorę.Tak na THM zrobiłem już kilka silników i nikt nić nie narzeka.W tym roku 4 silniki.Kolega do c330 założył MACHLE i po 200 motogodzinach lała przed odpowietrznik jak wściekła rozebrałem a tam progi jak 8000 tyś motogodzin.Dziwny sposób ale skuteczny. :D

Opublikowano

Z tego co widzę to problem teraz z tym olejem co idzie przez pierścienie do góry i wylatuje kanałem wydechowym większość tutaj ma.

Sami widzimy jakie teraz badziewne robią zestawy naprawcze.

Ja odnosze wrazenie że chyba udał mi się ten zestaw naprawczy do C-360 , bo jak narazie suchutko , niestety u C-328 już sie nie udał bo musiałem dziurę wymienić bo olej szedł do góry jak zwariowany , wymieniłem 1 dziurę i jest ok.Więc teraz jest loteria z tymi zestawami .

Wniosek panowie jest prosty-------- KUPUJEMY ZESTAWY NAPRAWCZE ZETOR.+ ewentualnie zakładamy do tego pierścienie PRIMY.

Bo Mahle i reszta to "bubel"

Opublikowano

Opisze mój problem.Otóż przy remoncie kapitalnym silnika w moim ursusie c-360 zamontowałem zestawy Mahle.Przy remoncie wymieniłem kompletne''dziury''regeneracja głowic,nowe wtryskiwacze,wał korbowy szlifowany.Po około roku zaczęło rzucać olejem z wydechu.Zdemontowałem tłoki pomierzyłem wszystko i wyszło że pierścienie olejowe totalnie zużyte.Po włożeniu w tuleję miały 4mm luzu na zamku!Kupiłem zestaw pierścieni Primy zamontowałem i po 300mtg znów rzuca olejem.Początkowo słabiej teraz mocniej,ten sam scenariusz.Dodam że filtr powietrza wymieniony(Wkłady,olej)Czy Prima produkuje teraz tak tandetne pierścienie tłokowe?Spotkał się ktoś z takim problemem?Wymiana pierścieni tłokowych co pół roku to paranoja.Słyszałem że mechanicy montują pierścienie Zetora.Orientuje się ktoś z jakiego modelu podejdą do 60-tki?

Opublikowano

witam

mam podobny problem w C355 z olejem z wydechu (prawdopodobnie olej) podejrzewam głowicę od chłodnicy - silnik pali i nie kopci ,

czyli jak czytałem na forum najlepiej ściągnąć kolektor i ocenić czy to ropa czy olej jeżeli ropa to rozumiem ze będzie to wtrysk a jeżeli olej to trzeba sprawdzić zawory ewentualnie pierścienie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzegorz0378
      ile powinna wystawac tuleja z bloku silnika.?
    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez wojtasn
      Witam 
      Czy to jest blok silnika c355 był w ostrowku ale ma pompę od zetora 
       




    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez lukano
      Witam co moze byc kopcenia na białawo pompa była robiona wtryskiwacze tez silnik włanie sie skonczył docierac wymieniłem filtr powietrza na nowy i niewiedziałem ile wlac oleju czy zbyt wysoki poziom oleju w filtrze moze byc skutkem kopcenia???

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v