Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
a co myslicie o silniku 1.9 dti w r.lagunie????

Pracowałem rok w serwisie renault i raczej dobrego nic nie powiem na temat tego silnika. Fakt ze Dti lepszy niz Dci chocby mniej awaryjny i mniej podatny na złej jakosci paliwo ale co za tym idzie mniej dynamiczny. W tej budzie potrafi troche wychlac. Siadajace EGR-y wtryski i pompy to usterki ktore sie trafiaja.

Opublikowano

zalezy jaki disel, ja mam trzy; 90KM, 110KM i 150KM i tak 90KM to zamalo jak dlamnie, 110 jak na Audi B4 to nawet duzo i niezła frajda jest z jazdy, a 150 koni na a6 to tak srednio spalanie duze bo 11 litry lyknie ale przyspieszenie pozostawia duzo do zyczenia w porownaniu z 2,4 benzyna 150KM. disel oszczedny ale 1,9TDi spokojnie 6-7 litry lyknie 10l to tez nieproblem dla niego to tyle i 2litrówka w benzynie spali a elastycznosc silnika i dynamika duzo lepsza.

Opublikowano

kompletnie nie znam tego silnika (nawet nie wiem o ktorej wersji mondeo mowisz, choc podejzewam pierwsza), ale co moze byc fajnego w 1.6 16v jakiejkolwiek marki w budzie mondeo?

zwykly mol, o przecietnym zuzyciu paliwa, pozbawiony wad fabrycznych pewnie dosc zywotny, do zagazowania sredni z uwagi na 2 walki rozrzadu (przed chwila wyczytalem, ze ma tez plastikowy dolot).

co innego 16v 1.6 w np. c2 vts :lol:

@tomasek b4 przezylo chip tuning, czy swapa?? bo innej opcji nie ma na 110 KM

Opublikowano
Wałki lubia w Polonezie poleciec ale tylko te na hydro. jaki olej lejesz do silnika??? Siadały tylko i wyłacznie przez niewłasciwy olej.

 

 

Lotos synretyczny, od zawsze na takim chodzi i to raczej nie wina oleju bo kuzun ma poldka też na hydro i mu na mineralnym chodzi, mój był rok temu w Poznaniu na serwisie i też go syntetykiem zaleli i tak chodził do teraz .

Opublikowano

Do wad silnikow 1.6 16V mozna zaliczyc pekajace rolki prowadzace pasek rozrzadu. Pekniecie podążają od lozyska do zewenatrz rolki. W 3 Fordach robiłem rozrzad i we wszystkich to było. Trzeba pamietac zeby za kazdym razem wymieniac rolki prowadzace to sie nic nie stanie.

Opublikowano

Dlaczego za mało? Zależy czego oczekujesz, 122KM w tej budzie to tak "do jazdy", bez szału :lol:

 

ale co moze byc fajnego w 1.6 16v jakiejkolwiek marki w budzie mondeo?

Myśle że taki SR16VE Nissana (175KM) albo B16A2 Hondy (160KM) czy B16B też Hondy (185KM) był by całkiem fajny, nawet w budzie Mondeo :D ale to tak czysto teoretycznie...

Opublikowano

przepraszam powinienem dopisac zwykle/popularne 1.6 16V, jestem swiadomy mozliwosci jakie niosa ze soba zmienne fazy rozrzadu i na pewno nie omieszkalbym o nich wspomniec :lol:

czy nie bylo czasem tak, ze honda zrobila to mocniejsze 1.6 w odpowiedzi na to nissana? zeby znowu byc krolem 1600 :D

ciekawy jestem jak komicznie wyglada ten 1.4 w komorze passata :D

Opublikowano
kompletnie nie znam tego silnika (nawet nie wiem o ktorej wersji mondeo mowisz, choc podejzewam pierwsza), ale co moze byc fajnego w 1.6 16v jakiejkolwiek marki w budzie mondeo?

zwykly mol, o przecietnym zuzyciu paliwa, pozbawiony wad fabrycznych pewnie dosc zywotny, do zagazowania sredni z uwagi na 2 walki rozrzadu (przed chwila wyczytalem, ze ma tez plastikowy dolot).

co innego 16v 1.6 w np. c2 vts :lol:

@tomasek b4 przezylo chip tuning, czy swapa?? bo innej opcji nie ma na 110 KM

b4 jest z grudnia 95 i troche rozni sie od zwykłych b4 poniewaz silnik jest juz taki jak w a4, tarcze hamulcowe i klocki sa tyakie same jak w a4, znaczek na tylnej klapie jest mały w srodku przełaczniki sa takie jak w a4 i przodnie lampy sa razem z kierunkami połaczone i tam jeszcze kilka drobnych pierduł jest takich jak w a4

Opublikowano

Słyszałem o takiej przejściowej wersji B4, ale tylko słyszałem. Rarytas podobno. Zawias już alu czy jeszcze zwykły? Mógłbyś wstawić jakieś fotki lub choćby jakiegoś linka do takiego modelu?

Opublikowano

zawieszenie ma zwykłe jak w normalnej b4, a zdjecia postaram sie wzucic w najblizszym czasie, wiem ze w zamosciu tez jest taka sama jak moja, teraz kupiłbym B4 z silnikiem porsche

Opublikowano

Witam.

Panowie mam problem z Peugeotem Partnerem 2,0HDI a konkretnie z pompką paliwa.

Auto zaczęło tracić moc, zapaliła się kontrolka od błędu silnika, silnik wkręcał się na max 2,5 tys obr pochodził trochę w garażu, zgasł i zapalić już nie chce.

Wcześniej przy odpalaniu słychać było jak hałasuje pompka paliwa, wymieniłem filtr z myślą że się poprawi i lipa...

Ktoś może miał podobny problem z HDI-kiem 90 konnym?

Sprawdzę jeszcze czy po włączeniu zapłonu dochodzi prąd do pompki. Jeśli tak to obstawiam że to pompka w zbiorniku...

Jeśli ktoś już coś takiego przerabiał proszę o pomoc.

Opublikowano

moj kolega ma Belkota 206 2.0 HDI i mial ten sam problem. po wyjeciu pompki ze zbiornika okazalo sie, ze przypchniete bylo sitko ktore sie znajduje przy samej pompce. najlepiej wyjmij ja i dokladnie wyczysc. jezeli po przekreceniu kluczyka slychac, ze pompka dziala a nie chce zaciagnac paliwa, to wlasnie to sitko moze byc przyczyna.

Opublikowano

Dziś odpalił ale silnik chodził w tzw "systemie awaryjnym" wkręcając się do ok 2,5 tys... Mie miałem czasu dziś przy nim siedzieć, w poniedz spuszcze paliwo bojest pełen bak :( opuszcze obiornik i wymontuje pompkę. Zastanawia mnie czemu raz chodzi (licho ale pompuje) a raz wcale się nie załącza i peugeot nie odpala... Może być że komputer odcina dopływ prądu do pompki odczytując że pompka nie działa jak powinna?

Opublikowano

no moze tak byc, ogolnie jak filtr sie zabrudzil za mocno to nowe silniki przechodza w stan awaryjny i same do niego nie wracaja. trzeba podlaczyc sie z kompem i odfajkowac wymiane. natomiast raczej nie powinien robic problemow z odpalaniem.

 

tak jak kolega mowil luknij do tej pompki i bedziesz juz cos wiecej wiedzial.

Opublikowano

Zanim zaczniesz samochód rozbierać zajżyj pod tylną kanape lub wykładzine bagażnika. Powinieneś tam znależć metalową pokrywkę odkręć to i pod spodem będziesz mial dostęp do pompki. W wielu autach tak jest chociaż nie wiem czy konkretnie w tym też. Jeśli nie masz zatankowanego pod korek paliwa spuszczać nie trzeba.

Opublikowano

Zbiornik niestety jest pelny, a klapki pod fotelem nie ma... to już sprawdzałem. Musze spuścić paliwo i opuścić zbiornik... To pewnie bez podłączenia do komputera i tak się nie obejdzie...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez magik503
      Hej
      Chciałbym poznać waszą opinie na temat tego samochodu: http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/showDetails.html?id=152997173
      Potrzebuję kupić jakiś samochód do jeżdżenia na uczelnie , mam troszkę daleko o pociągi nie jeżdżą już tak jaki kiedyś..
      Jakie są wasze opinie na temat tego Opla?
    • Przez Marcin821010
      Witam wszystkich,
      Mam pytanie gdzie w przyczepie Autosan D50 z 1990 r.  znajduje się tabliczka znamionowa i numery ramy
    • Przez Gremorg
      Witam, mam pytanie dotyczące obsługi, a konkretnie do czego służą te 3 przyciski w ładowarce Manitou MT 1740 SLT.
      Nie mam do niej instrukcji obsługi, a podczas pracy ciężko zaobserwować aby coś znacznie się zmieniało.
      Dzięki za pomoc i pozdrawiam !


    • Przez Paweł8484
      Witam, Mam problem z ładowarką teleskopową manitou mt1135 rozrusznik kręci ale maszyna nie chce odpalić tak jak by była jakaś blokada. Wyświetla się czerwony trójkąt z wykrzyknikiem. Może ktoś coś wie coś na ten temat

    • Przez Filip98
      Witam serdecznie,  poszukuje kompletną kabinę do kramera 612slx,  czy wiecie może gdzie udało by mi się kupić? Pozdrawiam serdecznie 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v