Skocz do zawartości

Problem ze smarowaniem szustego cylindra MWM D226-6 proszę o pilną poradę bo ciągnik potrzebny.


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Witam mam problem ze smarowaniem szustego cylindra w renault 155.54. Wymieniona pompa i zawór ciśnienia, ciśnienie 7bar na wysokich obrotach na zimnym silniku, na wolnych 4,5-5 bar. Na wszystkie klawiatury idzie ładnie olej oprócz szustej, jeśli dmuchnę sprężarka w laski popychaczów szustego cylindra to słychać przedmuch a jeśli w laski innych popychaczów to nie słychać nic i ciśnie bardzo wolno spada i wypycha olej na innych popychaczach. 

Pytanie brzmi czy miał ktoś podobnych problem? Co może być nie tak? Szklanki czy panewka wałka rozrządu? Jeżeli był by ktoś w stanie dobrze wytłumaczyć to proszę o kontakt w wiadomości, jeżeli uda coś się zrobić to wysyłam flachę pocztą.

Edytowane przez traktorzystaJakub7211
Opublikowano
12 godzin temu, traktorzystaJakub7211 napisał:

Wymieniona pompa i zawór ciśnienia,

dużo jest rozbierania by dostać się do pompy oleju? trzeba zdejmować pokrywę rozrządu z przodu silnika?

Opublikowano
2 godziny temu, witejus napisał:

dużo jest rozbierania by dostać się do pompy oleju? trzeba zdejmować pokrywę rozrządu z przodu silnika?

Pokrywę rozrządu musisz zdjąć bo nie odkręcisz pompy, może obeszło by się bez zdejmowania miski, ale potem trochę ciężko złożyć pompę na smok. A co do roboty no to musisz cały przód rozebrać, zbiornika paliwa chłodnice wody, filtr, wentylator, alternator, pompę hydrauliczna trzeba poluzować

  • Thanks 1
Opublikowano
1 godzinę temu, witejus napisał:

czyli przodem odjechać od silnika?

Niee, przodem nie, dekiel od rozrządu normalnie zdejmujesz wszystkie śruby na wierzchu, niektóre są w takich zakamarkach ale bez problemu do nich dostęp jest, tylko dobrze zajrzeć musisz żeby ich zobaczyć, a i uprzedzam do zdjęcia dekla musisz koło pośrednie napędu pompy odkręcic, (śruba na ampul w pokrywie  zaraz przy pompie) bo w brew pozorom ona jest na wylot więc też trzyma dekielk.

Do takiego stanu musisz to rozkręcić

IMG_20201229_180728.jpg

IMG_20201230_154506.jpg

Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, traktorzystaJakub7211 napisał:

Do takiego stanu musisz to rozkręcić

super,dzięki za konkretne wyjaśnienia👍🍺,a koło pasowe jest mocowane jedną centralną śrubą czy  na trzy śrubki jak mi się wydaje na zdjęciu?jest problem ze zdjęciem koła pasowego?

Edytowane przez witejus
Opublikowano
1 minutę temu, traktorzystaJakub7211 napisał:

(Gwint normalny prawostronny

akurat u mnie sprzęgło hydrauliczne więc jakoś inaczej zablokuje,jak odkręcę te cztery śruby to już zejdzie bez problemu?

i druga sprawa ,czy miska olejowa zejdzie bez odkręcania tych rur zasilających pompę hydrauliczną cz trzeba je odkręcać od pompy i jeszcze jedno czy nie będzie wadził wałek ,wieloklin przedniego mostu przy zdejmowaniu miski olejowej

Opublikowano
2 godziny temu, witejus napisał:

akurat u mnie sprzęgło hydrauliczne więc jakoś inaczej zablokuje,jak odkręcę te cztery śruby to już zejdzie bez problemu?

i druga sprawa ,czy miska olejowa zejdzie bez odkręcania tych rur zasilających pompę hydrauliczną cz trzeba je odkręcać od pompy i jeszcze jedno czy nie będzie wadził wałek ,wieloklin przedniego mostu przy zdejmowaniu miski olejowej

Tak potem już normalnie zejdzie, trochę trzeba poruszać i się pobawić bo siedzi na ciasno, a co do miski to nie wiem czego by miały rury wadzić, u mnie rury lecą nad miska więc nie mają prawa wadzić a co do wałka od napędu to nie będzie wadzić, oczywiście jeśli chodzi o sam wał to musi być zdjęty

Opublikowano
1 minutę temu, traktorzystaJakub7211 napisał:

jeśli chodzi o sam wał to musi być zdjęty

u mnie są dwie rury i jedna przechodzi z jednej strony na drugą obok tylnej ścianki miski i chyba będę ją musiał odpiąć od filtra ,a wał jasna sprawa ż e trzeba zdjąć ,dzięki ,dobrej nocy 😌

Opublikowano
22 minuty temu, witejus napisał:

u mnie są dwie rury i jedna przechodzi z jednej strony na drugą obok tylnej ścianki miski i chyba będę ją musiał odpiąć od filtra ,a wał jasna sprawa ż e trzeba zdjąć ,dzięki ,dobrej nocy 😌

A co ona ci zasila że na drugą stronę przechodzi? A dzięki Bardzo i wzajemnie 😉

Opublikowano
7 godzin temu, traktorzystaJakub7211 napisał:

A co ona ci zasila że na drugą stronę przechodzi?

witam,zasila pompę hydrauliczną bo jest pompa trzysekcyjna i ole,j jest pobierany ze skrzyni ,tylnego mostu dwiema rurami z obu stron mostu, do każdej sekcji jest osobna rura

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v