Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam mam problem z działaniem Womu.  Po pierwsze przy wyłączeniu dźwigni sprzęgła WOM          ( dźwignia w dół) wałek nie wyłącza się do końca  tzn. kręci się powoli tak że można go złapać ręką, dopiero trzeba przełączyć dźwignię zakresu pracy WOM( tę za siedzeniem) na pozycję neutral i wtedy wałek staje; po drugie przy wyłączonej  (opuszczonej) dźwigni po naciśnięciu sprzęgła wałek się załącza; po trzecie przy przełączaniu tej dźwigni zmiany pracy mocno zgrzyta gdy jest podczepiony wałek, na pusto wskakuje od razu 

Edytowane przez fendzik8000
Opublikowano

opuścić zbiornik paliwa, ukażą się linki jedna od sprzegla jazdy, druga od blokady dźwigni rewersu i trzecia od sprzegla WOM, będzie widać która od czego, linka od wom idzie do tylu pod kabinę. wyregulować linkę tak aby rozłączało WOM, ale też żeby przy załączonym wałku nie slizgało się. jeśli to nie pomoże to przyczyny szukać głębiej


A gadki typu "ten typ tak ma" są słabe, jak może Ci zgrzytać, czy czegoś nie rozłączyć całkiem?? (Nie dotyczy ruskich 🤣🤣🤣)

Opublikowano

To u mnie ciekawsza historia sprzęgło zrobione ale silnik się nierozopedza

I potrzebuje pomocy  wtryski i zawory wyregulowanie i po tym zaczęły się brak mocy . Więc sprawdzono jeszcze raz i nie pomogło więc dalej sprawdzono pompę filtr pompkę zasilania nowa i zbiornik  sprawdzono. Nie pomogło. Więc sprawdzono jeszcze turbinę  . I jestem w ciemnej du........ 

Odpala bez problemu   nie kopci  nic 

Rowno pracuje

a  na obroty wczołgać się ledwie na 1500. Max 2000 obrotów 

Help

 

Opublikowano

Ale to po wymianie sprzęgła silnik nie wkręca się na obroty??? Jaki model?  Wygląda to tak jakby nie dostawał wystarczająco paliwa. Może przygnietliście gdzieś przewód paliwa przy wymianie sprzęgła podczas składania. 

Opublikowano

Przewody sprawdzone pod względem drożności. Dodatkowo dla pewności zastąpiono zbiornik bańką zewnętrzną .

Bez zmian.

Dziś po raz trzeci sprawdzone wtryskiwacze. Są dobre , niestety.

Opublikowano (edytowane)

A te wtryskiwacze to sprawdzane trzeci raz w tym samym zakładzie? pompa też? Jeśli tak to weź zawieź to wszystko gdzie indziej niech sprawdzą. Wiele bardzo wiele zakładów nie ma o tym pojęcia(nie mówię ze ja mam).  Zawożąc wtryskiwacze Bosh z silnika 1000.6W1 do serwisu Bosha  który się zajmuje regeneracją układów paliwa, zajeli się nimi, przy odbiorze słyszę słowa " Niech pan od razu wrzuca je na ciągnik, one niektóre czasem się zacinają jak się je sprawdza próbnikiem, ale w silniku będą chodziły prawidłowo" xdd

 

Edytowane przez Agrorozkminiacz
Opublikowano

Nie będę zakładał nowego tematu. New Holland td 5010. Wajcha od sprzęgła wom opuszczoną do dołu, sprzęgło wciśnięte i załączanie walka wajcha z tyla z lekkim zgrzytem. Gorzej wyłączyć wałek ta wajcha bardzo ciężko się wyłącza a nawet muszę mocno szarpać żeby poszło na neutral. Przyznam, że nie było czasu zajrzeć pod traktor ostatnio. Ale jakieś podpowiedzi o co może chodzic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v