Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To się pofatyguj i sprawdź przynajmniej żarówki albo w sktajnym przypadku czy w kablu prąd jest chyba tyle potrafisz, zobaczyłeś że nie świeci i szukasx wróżki szukaj a znajdziesz

Opublikowano

Te u góry wszystkie 4 włączasz jednym przyciskiem. Możliwe że żarówki są spalone, coś z kablami albo po prostu ktoś coś kombinował. Sprawdź żarówki może ich w ogóle niema :D

Opublikowano

Próbuj wszystkich możliwych konfiguracji. Musisz uruchomić światła mijania i później przełączas albo długie na dźwigni od kierunkowskazów albo u góry na podsufitce w okolicy zalaczania koguta. Zapalasz górne z przodu i przerzucasz długimi albo tymi u góry 

Opublikowano
sznajdik napisał:

To się pofatyguj i sprawdź przynajmniej żarówki albo w sktajnym przypadku czy w kablu prąd jest chyba tyle potrafisz, zobaczyłeś że nie świeci i szukasx wróżki szukaj a znajdziesz

Jak sprawdzi jak zima i mróz na dworze,lepiej niech kto inny sprawdzi ile jest włączników do lamp,już jeden tu taki pisał żeby ktoś mu sprawdził jakie są kolory kabli do czegoś tam bo jest zimno i mróz i nie będzie wychodził.

  • Haha 2
Opublikowano

W 6190 u mnie jest dwa wlaczniki od przednich. Jeden jest przy tym wlaczniku od tylnych halogenów koło zegarów a drugi jest na górze koło radia po prawej stronie obok guzika od koguta i działaja tylko jak włączysz światła mijania i to są właśnie te dwa środkowe halogeny. 

Opublikowano

No i wracamy do początku spawdzamy żarówki jak dobre to szukamy zasilania jak brak to szukamy skąd powinno być może z włącznika który ktoś usuną albo kijowy przewód a nie robić ambaras bo 2 lampki nie świecą

Opublikowano

Według schematu są dwie wersje , podstawowa z jednym włącznikiem i wyprowadzoną instalacją na 4 lampy ( 2 lewa + 2 prawa strona ) . I druga wersja opcjonalna z dwoma włącznikami . 

Każdemu  w takich sytuacjach delikatnie przypominam że można a nawet należy posiadać instrukcję obsługi i z niej korzystać . Instrukcja napraw też jest wskazana .

Opublikowano

Zapewne instrukcja przewiduje obie wersje i nie wiesz którą masz a nawet jak masz prawidłową to kupując używkę nie koniecznie bedzie się zgadzać bo np włącznik się popsuł o już go nie ma albo nasi byli i swoje zrobili. Skoro były 2 wersje instalacja zazwyczaj jest przystosowana do dwóch kwestia konfiguracji podłączenia czy pod jeden i żarówki padły czy pod 2 i włącznik zaginął

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v