Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzięki za odpowiedzi. Możecie mi opisać jak to powinno działać, bo niedawno nabyłem MF i ktoś do tego elektrozawory dorobił osobny włącznik. Mianowicie po trzymaniu sprzęgła i wciśnięciu tego przycisku jak jest jakiś bieg włączony traktor zaczyna jechać. 

Opublikowano
Przed chwilą, lukbold napisał:

yyyy a to bez włączenia przycisku nie jedzie ??

Jeździ tylko sprawdzałem elektronikę bo świateł nie było i zastanawiałem się po co ktoś dorobił tam włącznik przy kierownicy do tego elektrozaworu

1 minutę temu, adam18127 napisał:

Jaka masz skrzynię A,B?  Jak włączyć przycisk i jedziesz to masz tylko pół bieg

Tak A, B tylko co się orientuję to włącznik od przyspieszacza półbiegu jest chyba pomiędzy przyciskiem napędu przodu i blokady

Opublikowano

Półbieg nie idzie przez autotronic. Dlatego włącznik od niego jest inny (zapięty/rozpięty)  niż blokady i napędu (i żółw/zając).W półbiegu albo podajesz napięcie (stale) albo je odcinasz, w trzech pozostałych podajesz tylko impuls i napięciem steruje autotronik.

Opublikowano (edytowane)

Co prawie nie wiem co on tam ma ale tak mi się nasunęła przyczyna tego dodatkowego przełącznika... Jak masz kontrolki od pół biegu na pulpicie to jest autotronic 2 i półbiegi obsługuje bo widziałem i raczej to przeróbka nie była. Autotronic 1 nie obsługuje pół biegu

Edytowane przez lukbold

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez manik
      Witam
      Problem leży w pompie Lucas, wycieka paliwo na zaznaczonym na zdjęciu elemencie.
      Jak zniwelować ten wyciek? Czy tą śrubę z talerzem można wykręcić samemu (i jaką spełnia funkcję?) czy niezbędny będzie mechanik/pompiarz? Podejrzewam że jest tam jakiś oring który przepuszcza paliwo?

    • Przez marcin80wlkp
      Mam wyciek z pompy paliwowej z elementu zaznaczonego na zdjęciu na żółto. Można tym obracać dookoła i wtedy paliwo wylatuje mniej lub bardziej. Za co jest on odpowiedzialny? Czy dostanę gdzieś coś takiego, nowego? Czy można to ewentualnie wykręcić i zaślepić? Z góry dziękuję za pomoc.


    • Przez KamilMF
      Kupował ktoś z użytkowników forum dokumentację od tego sprzedającego ? Chciałbym wiedzieć czy te tłumaczenia są dobre. https://www.olx.pl/d/oferta/massey-ferguson-serii-5400-serwisowa-instrukcja-napraw-j-pol-CID751-IDJOmxl.html
    • Przez Danioboss
      Cześć. Mam problem z Fergusonem 3610. Podczas przełączania na zająca czuć jakby bieg był załączony ale nie jedzie na żółwiu jedzie prawidłowo czasami nie chce ruszyć na 1 biegu. Elektrozawór sprawny. Wymieniony czujnik żółw zajac. Kontrolki świeca się prawidłowo. Cisnienie na gniazdach diagnostycznych w normie. Rok temu zalany nowy olej wraz z filtrem. Wszystko w miarę chodziło.
    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v