Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Zdemontuj stopkę, akumulator, skrzynkę na akumulator. Zobaczysz wtedy na skrzyni biegów dekiel. Odkręć go, ujrzysz koło zamachowe, obracaj silnikiem zgodnie z kierunkiem obrotów silnika aż pojawią Ci się 3 kreski a potem 0. Na obudowie skrzyni jest wybita kreska, około 1,5 cm od dolnej krawędzi okienka. Środkowa kreska na kole zamachowym ma być zgodna z kreską na obudowie, wtedy ma być początek wtrysku. Paliwo powinno drgnąć w rurce - kapilarce podłączonej do 1 sekcji pompy wtryskowej. Procedura jest taka sama jak w ursusie c 360. Tylko w zetorze trzeba dać pół gazu, w 60-tce na ful. Lub odkręcić kapsel od listwy i ustawić gaz na tyle żeby nie wychodziła poza korpus pompy, dokładnie chyba 1,5mm. W instrukcjach piszą że kąt na bogato 25 stopni, ale na zamachu będzie zapewne od 21 do 23. Ustaw tak jak jest na kole zamachowym, będzie najpewniejsze. 

Opublikowano

Okej. Dzięki za pomoc . Tylko tak mnie zastanawia bo mam te 3 kreski ale przed demontażem kreciłem jeszcze kołem zamachowym i paliwo drgalo w pierwszej sekcji zupełnie w innym miejscu A dokładniej 1/3 obrotu koła zamachowego dalej .Dodam że ciągnik odpalił dobrze tylko względem innego zetora 7745 był słabszy . I tu jest moje pytanie ile stopni mniej więcej jest na fasolkach pompy do regulacji  ? 

 

Opublikowano

Kreciłem w to samo stronę co porusza się wentylator .Gaz był w połowie .Tylko że pompa po odpaleniu i daniu gazu przez chwilę po jego opuszczeniu trzymała obroty i cieklo z pod sekcji dla tego pompe wykrecilem i jest już w zakładzie.(wtryski sprawne) A pisze bo trochę to dziwne było że za znakami jest wtrysk i to tak daleko 

Opublikowano

No to dziwne dziwne. Można jeszcze zweryfikować czy oznaczenia na kole pasują, poprzez wyznaczenie GMP pierwszego tłoka i sprawdzenie czy znak 0 na kole pokrywa się z krechą na obudowie skrzyni. Ciekawe jakby to wyglądało przy użyciu lampy stroboskopowej, wyklucza się wtedy błędy pomiarowe wywołane odpowietrzeniem pompy czy błąd oka obserwatora. Z tego co opisujesz to tak jakby początek wtrysku był dla 2 lub 3 cylindra 1/4 obrotu od znaków. Ale dziwne że ciągnik zapala.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez JakMag
      czy zrobił kiedyś ktoś taką modyfikacje silnik zetor 10145 do 7245 odrazu mówię tylko sie zastanawiam czy takie cos by dalo radę zrobić 
    • Przez KRKrzysieK
      Witam.
      Mam problem z kodem od silnika Zetor, od czego to silnik jest teraz przy c 360 bo był kiedyś kupiony na giełdzie a planuje remont i chciałbym się dowiedzieć o czego on jest . Kod jest


    • Przez KRKrzysieK
      Witam.
      Mam problem z kodem od silnika Zetor, od czego to silnik jest teraz przy c 360 bo był kiedyś kupiony na giełdzie a planuje remont i chciałbym się dowiedzieć o czego on jest . Kod jest

    • Przez grzegorzw1971
      Witam! Chyba jestem zmuszony do zakupu opon do Zetora 7245, oczywiście radialne cena duża, a diagonalne? Ma Ktoś? Są ok? Pracuję trójkami obrotowymi i agregatem uprawowo siewnym,mam tylko 10 h ,diagonalne mogą być ok? Z tyłu mam 16,9/30 radialne i już są boki słabe,pęknięcia i kapcie często,i bieżnika też prawie nie ma,a z przodu diagonalne
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v