Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam mam mały problem w moim MF 3635, mianowicie bardzo wolno podnosi mi podnośnik na ciepłym oleju, jest to do takiego stopnia że żeby podnieść 3,5m bronę talerzowa z siewnikiem to muszę mieć minimum 2000 obr a to i tak idzie choćby wcale, zresztą z zwykłym pługiem zagonowym nie ma wcale lepiej. I takie pytanie jakie powinno być ciśnienie i przy jakich obrotach na wyjściach hydraulicznych na zimnym silniku a jakie na ciepłym? I czy ktoś orientuje się jakie powinno być ciśnienie na siłownikach od podnośnika ? 

Opublikowano
2 godziny temu, sznajdik napisał:

Manometr w tyłek i tyle, ma tam być 180 bar na zimnym i na ciepłym i nie tylko silniku a skrzyni na ciepłym jak będzie i 150 powinno dać radę

Powiedz mi jeszcze przy jakich obrotach ma być te 180, bo np u mnie na tyle jest 180 ale przy 2000 obr/min a 80-90 przy 800-1000 obr/min. Nie mam się do czego niestety odnieść bo nikt tu nie ma podobnego. Mówię o zimnym. 

Co do filtra oleju i tych wszystkich podstawowych pier**l to mam nowe czyste i zadbane. Stawiam albo na jakis zawór/elektrozawor albo na pompę ewentualnie te oringi między pompa a deklem. Jutro muszę przemierzyć go dokładnie cala ta instalacje wysokiego ciśnienia i tego 17 barowego, ale co mi po tym że to zmierzę jak nie mam się do czego odnieść:/ tzn do 17 barowej znalazłem jakieś dane ale do tej wysokiego ciśnienia nic nie mam:/ 

 

 

Opublikowano

Na wolnych obrotach czy na wysokich bedzie tyle samo po to jest zawór przelewowy czy tam bezpieczeństwa żeby więcej nie było dziwne żeby padła sekcja od tyłu a przód chodził bez problemu bo nie piszesz o źle działającym wspomaganiu czy innych anomaliach z sekcji 17bar 

Opublikowano

Miałem tak właśnie jak piszesz ale w modelu 3650 . Winna okazała się pompa hydrauliczna która miała przerwane uszczelnienie wewnątrz . Dawało to podobne objawy jak u Ciebie czyli wolne podnoszenie maszyn .

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
12 godzin temu, sznajdik napisał:

Na wolnych obrotach czy na wysokich bedzie tyle samo po to jest zawór przelewowy czy tam bezpieczeństwa żeby więcej nie było dziwne żeby padła sekcja od tyłu a przód chodził bez problemu bo nie piszesz o źle działającym wspomaganiu czy innych anomaliach z sekcji 17bar 

Z tym zaworem w sumie tak przypuszczałem ale mówię jeszcze mnie ktoś zjedzie więc lepiej było się zrobić głupim, a co do pompy to jesteś pewny że pierwsza sekcja jest niskiego a drugą wysokiego ciśnienia? Rozebrałem dziś moja starą pompę i sekcja od tyłu (uszczelnienie) wyglądało całkiem dobrze, za to jak rozkręciłem przód wyglądało tak jak na załączonym zdjęciu, a nie zauważyłem na tamtej pompie żadnych problemów z sekcja 17 bar. Dodam że wyciągałem ja w zeszłym tygodniu i wymieniłem na inną stara ( źle zrobiłem że jej nie rozebrałem przed założeniem) ale wtedy (x lat temu) niepotrzebnie mi ja wymienili bo okazało się ze był zatkany jakiś zawór tylko nie wiem jaki bo byłem za smarkaty. A parametry które podałem były z tej pompy co teraz założyłem. I chyba to rozkrece jeszcze raz. A z ciekawości da się ta pompę wyjąć bez wyciągania tego dekla z zaworami? Np przez klapkę od dołu? Wiem że ta rurka łącząca dwa boczne dekle będzie stanowić problem ale może wystarczy wykręcić ten dekiel z drugiej strony bez tych wszystkich przewodów itd?  

 

Ps. Ten syf co tam jest na zębatce to tam był a nie że mi wpadł... 

I oczywiście to jest zamiennik a nie oryginał a z pierwsza sekcja na 100 procent jest coś nie tak bo jak wykręcałem śruby to na gwintach był już olej

IMG_20201028_175628966_HDR.jpg

IMG_20201028_175656896.jpg

Edytowane przez djjanik
Opublikowano

Która sekcja od czego to se zobacz na deklu jak pompę wyjmiesz zobaczysz z którego otworu gdzie idzie i masz odpowiedź ale jak dobrze rozumuje większy otwór w pompie to sekcja na tył mniejs,y na przód

Opublikowano
1 godzinę temu, sznajdik napisał:

Która sekcja od czego to se zobacz na deklu jak pompę wyjmiesz zobaczysz z którego otworu gdzie idzie i masz odpowiedź ale jak dobrze rozumuje większy otwór w pompie to sekcja na tył mniejs,y na przód

I też mi się tak wydaje z tymi otworami, większy otwór idzie z pierwszej sekcji a mniejszy z drugiej a z tego co widziałem w instrukcji to sekcja 185 bar ma wydajność 54l/min a sekcja 17 bar ma 21l/min ale ciekawi mnie to że w instrukcji obsługi jest napisane że sekcja pierwsza 21l/min i 17 bar a sekcja druga 54l/min i 185 bar... I jestem już głupi bo na logikę to większy otwór w sekcji pierwszej = większą wydajność, samo to sobie przeczy, po za tym wyższa( kładąc zębatkę na płask) jest zębatka pierwsza (od strony koła napędowego) co też świadczy o większej wydajnosci.  

Screenshot_20201027-174735.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez tedek2
      Witam. Mam kolejny problem. Wolno dzialajacy podnośnik, tur oraz hydtaulika zewnetrzna. Olej zalany fusha stou 10w30 filtry oba zmienione. Cisnienie na turze 180. Co moze byc przyczyna? 
    • Przez marioc14
      Witam
      Jakiś czas temu zaczął wyciekać mi olej spod zaworu rozdzielczego ( ten pod siedzeniem) więc wymontowalem go I wymieniłem te nieszczęsne uszczelnienie ale po zamontowaniu zauważyłem że podnośnik nie ma siły podnosić cięższych maszyn sprawdziłem ciśnienie na pompie poprzez podpięcie manometry z tylu na kiper daje 15Mp ale po puszczeni dźwigni szybko spada ciśnienie z manometru tak jakby coś gdzieś przypuszczalo co może być przyczyną? Dodam że pionową rurkę z uszczelnieniami wymieniłem jakieś sugestie co może być przyczyną?
       
    • Przez Piotr2211
      Witam mam problem w ciągu mtz 82 chodzi o siłownik podnośnika w którym Niedziala powrót(wychodzi a nie wraca) jaka moze byc przyczyna ?
    • Przez adamkucharski_128298
      witam cieknie mi olej z tylnego podnośnika w deutz fahr 4.50,zuważyłem luz na tulejach i musze je wymienić,powiedzcie proszę jak sie do tego zabrac
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v