Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam

Mianowicie. Ciągnik gasł podczas pracy. Myślałem, że może jakiś syf więc płukanie zbiornika, wymiana ręcznej pompki i filtra. Po wymianie pompki nie mogę teraz zassać paliwa ze zbiornika do filtra. Pompuje i pompuje. Stara pompka rozwalona. Patrzyłem czy ten trzpień z ręcznej pompki taki sam i jest ok. Czy musi on być w jakiejś konkretnej pozycji? Mechanik ze mnie jak z koziej ale myślałem, że to ogarnę. Pomóżcie bo palce już bolą od tego pompowania... 

Opublikowano (edytowane)

Kranika nie ma. Wygląda to tak. Zbiornik-- przewód do pompki-pompka- przewód do filtra-- filtr  i dalej już leci na drugą stronę.

Dziwi mnie, że pompka nie zalewa filtra. Odkręcam kombinuje. Opór stawia ale paliwo nie leci.

Edytowane przez Afgan
Opublikowano

Zrób jak kolega "cinek" radzi - obróć silnikiem, ponieważ jak wałek rozrządu podpiera trzpień pompki paliwa, to wówczas ręcznie nie będziesz mógł pompować paliwa. Ten trzpień nie może być podparty wtedy, przez wybrzuszenie na wałku rozrządu.

Opublikowano

Udało się dziada odpowietrzyć. Ciekawe czy to coś pomoże na to gaśnięcie. Coś mi się wydaje, że pompa wtryskowa może siadać. Po jakichś 2-3h pracy nagle staje. Przy pługu szybciej. I teraz ciekawe czy to wina była syfu czy raczej pompa. Ciągnik gaśnie tak jakby zapowietrzony. Jak luzuje śrubkę odpowietrznika to leci ciutkę paliwa. No ale nic zobaczymy jak będzie teraz... 

Opublikowano

Rozebrałem ręczną pompkę i w za dobrym stanie nie była. Sitko porwane i syfu sporo w środku. Zobaczymy jak będzie w polu. Tylko kiedy jechać jak deszcz od niedzieli dzień w dzień... 

Opublikowano

Pamiętaj ,że paliwo jest zaciągane z lewej strony zbiornika a ze jest duży to podczas orki dużo szybciej braknie paliwa. Mam ten sam model i w początkach eksploatacji brat wlał za 100zł , pojechał łąki kosić i zapowietrzał go przy koszeniu rowów gdy ciągnik był pochylony w prawo - też miałem zagwozdkę czemu się zapowietrza , czysciłem zbiornik itp.

Opublikowano

U mnie zaciąga ze środka zbiornika. poskładałem wszystko i póki co działa :) Jest zima i trzeba troszkę przy nim pogrzebać. Na razie musi chodzić...

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




    • Przez kuna9977
      Zastanawiam się nad opryskiwacza wpadł ładny pilmet 1215 używany. Tylko mam górzysty teren i zastanawiam się czy MF 255 z pełnym da radę na 2 biegu. Też mam kilka kawałków w klin jak wygląda sprawa ze zwrotnością? Czy lepiej kupić 800l. Na Zetora 7340. Mf mały zwinny mało pali chodzi również z rozsiewaczem. 
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez Clark
      Witam. Jestem na etapie wymiany instalacji w MF255. Poza kontrolkami od kierunków wszytko niby działa ale jest jeden podstawowy problem- brak ładowania. Jeśli wzbudzę alternator to wszystko hula jak złoto. Teraz pytanie w jaki sposób w oryginalnej instalacji poprowadzone jest wzbudzenie. Instalacja którą kupiłem ma tylko dwa przewodu. Jeden główny i drugi od kontrolki. Ten od kontrolki nie podaje plusa więc wzbudzenia nie ma. Jeśli podam plus wszystko działa. Co najważniejsze- nowa instalacja jest zrobiona na wzór oryginału a ja mam alternator przerzucony na drugą stronę i jest to on od samochodu. Nie wiem jak w oryginalnym było rozwiązane wzbudzenie. Poprzednio alternator zakładał mi elektryk ale zrobił to metodą gospodarczą i po linii najmniejszego oporu (sama kontrolka od początku nie działała). W necie znalazłem informację, że przez przewód kontrolki chwilowo powinien być podawany plus ale tak się nie dzieje. Czy w oryginale jest jakiś dodatkowy przewód?     
    • Przez kiken
      Witam ogólnie szukam opinii na temat MF 264 najlepiej użytkowników wady i zalety kto co wie i na co zwrócić uwagę przed kupnem ? Jak radzi sobie z turem ten konkretnie jest z napędem 4x4  był plan założyć turą do 3p a teraz zastanawiam się nad takim rozwiązaniem pozdrawiam 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v