Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam panowie. 

Problem polega na tym że mój MF 6140 tak jakby stracił sprzęgło.. tzn na polu po wciśnięciu sprzęgła i wrzuceniu biegu po chwili zaczął jechać (gdy sprzęgło było w dalszym ciągu wciśnięte).  Mierzyłem już ciśnienie 17bar na tej złączce pod kabiną i sprawa wygląda trochę dziwnie... jest niby 0 bar ale jak wcisnę sprzęgło to wzrasta do ponad 17 bar i spada powoli do 0 bar, a sprzęgło jakieś dziwne jest miękkie i nie idzie wrzucić biegów... Do wysprzęglika dochodzi 17 bar bo mam wpięty manometr przy. Prosił bym o jakaś sugestię bądź jakieś sugestię...  Może ktoś wie jakie powinno być ciśnienie dokładnie tam przy tym złączu serwisowym pod kabiną ? 

Opublikowano

jeszcze nie jestem w stadium kompletowania części ( wymieniam pompę hydrauliki i wszystkie oringi i uszczelki na nowe) a skłoniło mnie do tego to że po dłuższym użytkowaniu w polu zaczynał coraz gorzej działać podnośnik... A i jeszcze regeneruje też siłownik skrętu ponieważ miał już wyciek w miarę i to niby też mogło poniekąd być jakaś przyczyna gdzieś wyczytałem..

Opublikowano (edytowane)

Jezeli mam ci cos doradzic. 

Posiadam 6140 dynashift  i sprzęgło zaczelo podskakiwac i teraz wpadlo calkowicie. (Kwestia 1dnia)

Ciagnik rozpolowiony  i co.. walek od sprzegla sie ukrecil i wszysko zaczacz drzec.. po koleji koszt ok 13tys

Na twoim miejscu nie jezdzil bym nim wcale tylko szybko zajrzal do niego.  Kwestja 2h i rozpolowiiny. A czym szybciej tym lepiej. 

 

A hydraulika swoja droga. 

Ja w swoim tez zakladalem nowa pompe i uczelnienia na silowniku skretu. Do tego i nowy orbitrol bo stary w turze juz sie zacinal.

Edytowane przez chrap17
Opublikowano

A wiec ja tez jestem po wymianie pompy hydraulicznej.. nowa pompa bosh retroht godzinka i siedzi nowa pompa.. rewers jak nowy. Zero zgrzytow. Ciagnik dziala jak nowy.. 

Opublikowano

No moze z ta godzinka to przesadzilem. Ale w godzinke i 15min. Napewno wymienie. Z czego te 15min to spuszczanie oleju.

Lewarek z tylu plus kobylk.

Kolo pneumat.

Pozniej olej.

Filtr razem z przystawka.

5wezykow  + kostki elektrozaworo

Obudowa pneumat.. i juz wszyski ucieka na stół  pozniej tylko 7imbusow i pompa twoja.

Kolo zebate z pompy pneumat. 

No.i w druga strone teraz plus nowe oringi i podkladka pod ssanie pompy. Wszysko minimalnie silikonem (minimalnie, nawet nie wiem czy jest potrzebny no ale oringi dobrze sie trzymaja na kropke silikonu) no.i.pozniej aby tylko posmarowac oring na tym walku olejem zeby sie nie podwinol i obudowa wraca.. pneumat juz na 1 reszte zalatwi duży  Grześ.. i rórki z powrotem ,kostki i kolo. I gra. (Kolo zakladam w dwoje) i odpalam na chwile niech sobie lekko pochodzi to sie sama odpowierzy. Ewentualnie mozna podejrzec czy nie leca pecherzyki powietrza z odpowietrznika tak dla.pewnosci. ale szczelny uklad powinien sam sie odpowietrzyc.... seriota godzinka wystarczy jak wszystko jest pod reka i nie trzeba latac szukac kombinowac. 

  • Thanks 1
Opublikowano

Nie wiem co to jest ,,przystawka" ale jeśli masz na myśli dekiel to już wiem czemu godzinę pompę zmieniasz a no temu że nie masz pojęcia że się nie da twoim pneumatem podejść do śruby od dekla ani innym nasadowym nie eyktęcając filtra nawet śruby nie wyjmiesz jak odkręcisz oczkowym i płaskim chyba że jakaś skrócona to może ale nie wciskaj bajek o pneumacie wszędzie. Tak na marginesie to ostatnich parę lat w stecz wymieniałem jeden albo 2 razy w roku pompę więc wiem ile czasu zajmuje taka operacja

Opublikowano

Ta przystawka jest na 3 sruby imbusowe bodajrze 6.

A ta sruba za filtrem idealnie pasuje pod kontem na pneumata. Lecz jak jest bodajrze filtr donaldson to on jest szerszy w obudowie i zgodze sie z tb wtedy..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v