Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam bardzo proszę o pomoc. Otóż kupilismy traktor lamborghini 774-80 rozebralismy półosie z tylu problem polega na tym że po złożeniu podczas ostrego hamowania słychać straszny zgrzyt w tylnym moście.  Tarcze hamulcowe nowe z tylu, nowe oringi do tloczkow oraz nowy olej zalany pod okienko 10W30. Wszysktie podkaldki byly. Dodam że prawa pół oś z tylu bardzo ciezko się krecila trzabylo breszką krecic A lewa w rękach. Wcześniej było to już rozbierane przez kogoś innego bo znaki byly na pół osiach.  Dziękuję za pomoc pozdrawiam 

Opublikowano

Wszystko zostało złożone poprawnie według książki, wszystkie podkładki dystanse itd są dodam że na pusto koła stają na smyka A pod obciążeniem coś zgrzyt okropnie. Możliwe że to przez olej ? Zalany jest 10w30 taki średniej półki 

Opublikowano

możliwe że przez olej. ale tarcze nowe hamulcowe czy stare były poprostu dobre? bo mogą być przypalone tarcze i będzie taki odgłos, sam to przechodziłem w moim Lampo. Tarcze dobre ale przez zły olej jakoś się przypalą i potem tak zgrzytają, myślałem że okładzin już nie ma na nich.

  • Thanks 1
Opublikowano

my jedną mymieniliśmy na nową, a jak się okazało że jest dobra to drugiej nie ruszaliśmy. olej u mnie to 10w40 fuschs i wymiana pomogła. kiedyś chyba ktoś lał agrola albo coś takiego gęstego.

  • Thanks 1
Opublikowano

nie ma możliwości abyście złożyli dobrze jak trzeba było na siłę kręcić tam wszystko ma się złożyć i skręcić praktycznie palcami codo zgrzytania to musisz dobrze posłuchać gdzie trzeszczy bo może to być przedni napęd co do oleju to kupiłeś chyba najgorszy olej jaki jest dostępny na rynku

Opublikowano

Nie chodzi że "na siłę" tylko trzeba torche się przyłożyć niż do lewej strony. Ale po rozłączeniu praweg koła ( to co ciężej się kręci ) odgłos dalej pozostaje taki sam

Rozłączeniu czyli hamowal tylko przód i lewe koło 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v