Skocz do zawartości

7810 autopower problem przedni mot problem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

model jak w tytule........ swiezo sprowadzony po umyciu wyrzuca bledy i przestaje jechac. chwila postoju i znowu rusza. jest moc i frajda z jazdy. bardzo zwawy i scisły ciagnik.

druga sprawa po zmianie koł na szersze na skreconych kolach i zalaczonym napedzie trzaszczy w przodzie,,,,,,

 

jakby ktos cos pomogl prosze o pomoc

pozdrawiam

Opublikowano

Staraj się nie lać wody na złącza elektryczne , może masz gdzieś nieszczelne i stąd ten problem . Przejrzyj wszystkie złącza , wyczyść i zakonserwuj. A w moście spróbuj zmienić olej , tylko pamiętaj że parametry tego oleju muszą być zgodna z założeniami producenta ( John deere GL-5 85W-140 ) .Mechanizm różnicowy w tym moście ma zwiększone wewnętrzne tarcie i stąd te trzaski przy złym oleju .

Opublikowano

olej zalany nowy. Wg serwisu ciagnik mial kola odpowiednio 480 70 30 przod i 620 70 42 tył. Załozylem 600 65 28 i 650 65 42 i trzeszczy...Mozliwe zeby mial inne przełozenie?

Opublikowano

To ze olej nowy to nic nie znaczy. Mi serwis w nowym JD wymieniał po 100h olej w przednim moście i wlali jakiś bio bo niby tańszy i moze byc w Polsce stosowany. Efekt był taki ze za 2 dni przyjechali wymieniać na HyGarda bo trzeszczało w przednim moście ze robic sie nie dało.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Walczaklu
      Może ma ktoś instrukcję procedury kalibracji podnośnika tylnego w traktorze z tematu...?
      Będę zobowiązany...
    • Przez maniek6414
      Witam.
      To mój pierwszy post bo nie mogę nic znaleźć w necie konkretnego. Mam poważny problem z JD 6910 2000 r. skrzynia  AutoQuad II, gdyż nagle przestał jeździć. Po wybraniu biegu i ustawieniu rewersu do jazdy w przód lub do jazdy w tył ciągnik nawet nie drgnie, brzęczek piszczy i miga "N" na rewersie jakby był załączony postój. Bezpieczniki sprawdzone, znajomy elektryk nie wie co to może być. Sytuacja powstała nagle po tygodniowym postoju ciągnika. Pomocy bo czas ruszać w pole a tu nie ma jak.
    • Przez aprochota
      witam mam problem z 6910. a mianowicie. ciągle słychać jak zakańcza się pompa hydrauliczna w czasie jazdy. na postoju tego niema i w trakcie jazdy jak naciśnie się hamulec to też ustaje wydaje mi się że przy dłuższej pracy olej się bardzo nagrzewa bo jak sie podnosi pług to bardzo powoli podnosi a jak się kręci kierownicą to już w ogóle nie podnosi. dodam jeszcze jak go kupiłem 3 lata temu to już ta pompa się załączała ale sporadycznie. teraz praktycznie non stop się zakańcza. ktoś coś podpowie?
    • Przez thebestacc
      Cześć. Problem zaczął się podczas wożenia siana z 1 pokosu. Po postoju gdy odpaliłem ciągnik zapaliła się kontrolka stop i ciśnienia oleju. Zgasiłem ciągnik, następnie odpaliłem i było wszystko w porządku. Podczas żniw na nowo zapaliła się z 2 razy, a podczas wożenia obornika kontrolka nieustannie zaczęła migać, a pozniej jak się okazało ukręciła się flansza napędu pompy. Po jej wymianie problem na chwile ustąpił, ale pojawił się na nowo. Postanowiłem zmienić olej wraz z wszystkimi filtrami, jak się okazało stare filtry były naprawdę brudne. Wszystko było w porządku przez około 10 godzin pracy. Dodam że wszystko działa jak należy, a gdy wjadę na rowne podłoże kontrolka momentalnie przestaje świecić. Poziom oleju na tej miarce jest tak jak powinien być, a oleje i filtry oryginalne John Deere. Ciśnienie na pompie to ponad 200 bar, więc bardzo dobre. W czym może tkwić problem? Bardzo proszę o pomoc.
    • Przez michal822
      Witam kupiłem 6210 i wziąłem sie za serwis olejowy  i pytanie do posiadaczy czy w tym modelu jest sitko filtrujące  przekładni tak jak w wersji 6910. Czy w modelach 4cyl juz go nie bylo 


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v