Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Czołem, mam problem z ciągnikiem, wiele osób mówiło, że objawy mówią, że należy podkręcić dawkę paliwa. Jestem drugim właścicielem, widać, że wcześniej było przy pompie grzebane. Pompa była już u dwóch pompiarzy w ubiegłym roku, ale obaj twierdzili, że sekcje są w porządku, wtryski nowe, bla, bla, bla...

Nikt nie pochylił się nad korektorem dawki paliwa. Może sam spróbuję coś pokręcić. 

Może ktoś wie, do czego służy śrubka pod dekielkiem z prawej strony? Jak reguluje się korektor dawki paliwa?

20200801_101001.jpg

Edytowane przez panmino
Opublikowano

Tak.

Mówię o dekielku u góry po prawej - tam jest ciśnieniowy korektor dawki paliwa. I tam można ustawić napięcie sprężyny oraz położenie grzybka na dole.

Mówię też o dekielku po prawej, gdzie też są śruby regulacyjne.

Opublikowano

Nie wiem co jest z tymi pompami. Walczę ostatnio z farmerem i też nie mogę dojść ładu. W pompie zacina się listwa i pompiarze na stole też nie widzą gdzie tkwi problem. Dodatkowo w farmerze jest inne koło zamachowe i nie wiadomo według czego ustawić początek wtrysku ale metodą prób i błędów udało mi się na razie ustawić to tak że silnik w miarę ładnie pracuje.

Opublikowano

Cześć, widziałem że kiedyś miałeś problemy z pompą Motorpal w mtz i jestem ciekawy czy doszedłeś z tym do jakiegoś ładu albo czy chociaż mógłbyś mi trochę naświetlić jak tam mozna coś podregulować. Mam taki problem że traktor od samego początku jest dziwnie przymulony i słabo się zbiera, jak sie daje gaz to jakby tylko powietrze przedmuchiwał zero jakiegoś dymka jakby miał strasznie małą dawkę paliwa. Mam mtzety bez turbo to sie zbierają dużo lepiej niż 1025 z tą czeską pompą. Odkręcałem ten dekielek na tyle pompy są tam trzy śrubki jedna tak z boku całkiem i jedna wyżej i druga nizej zakontrowane na klucz 10mm, jest też ten taki dekielek okrągły u góry pompy gdzie podobno jest jakas spreżyna, tam idzie też rurka z powietrzem taka na holenderek ale tego nie ruszałem, byłbym wdzieczny za jakąś wskazówke, pozdrawiam.

Opublikowano (edytowane)

Z pompą byłem u dwóch "fachowców" i wciąż była tragedia. Wysłałem pompę do Rzeszowa, tam jest autoryzowany serwis motorpala i chłopaki powiedzieli, że jest dramat i naprawa będzie kosztować 2900 i sugerowali kupnie nowej, skończyło się na wydatku 3350 złotych na nową pompę...A w ogóle to zrobiłem remont silnika w i teraz chodzi bez porównania lepiej.

Po czasie słyszałem, że są na rynku jakieś chińskie pompy po 1100 złotych, że chodzą super, tylko serwisu później może nie być.

Edytowane przez panmino
Opublikowano

W moim przypadku silnik trafił do Zwolenia razem z pompą i po remoncie wszystko na razie jest w porządku. Nie mam pojęcia w jaki sposób ustawiali początek wtrysku ani co robili w pompie. Ogólnie to od zimy wszystko śmiga.

Opublikowano

Nie daje mi to spokoju i zrobiłem taki test dzisiaj, że dałem tam jakiś średni bieg ustawiłem reczny gaz na 1500 i traktor se jechał, wcisnąłem hamulec zdusiło bez problemu, zapaliłem dałem obroty 1900 na tym samym biegu ruszyłem wcisnąłem hamulec ile wlazło z całej siły a silnik tylko czarny dymek i ciągnie jak oszalały tylko gwizda. Ale bez jaj ze bede wszystko robil na 2000obr bo do 1800 to prawie nic siły i jakiegoś zrywu tylko tak leniwie ledwo co jakby samo powietrze miał ani kszty dymka.

Opublikowano

Jakby ktoś mial identyczny problem jak ja to doszedłem z tym co zrobic zeby od spodu była moc, była to kwestia tego korektora, powinno sie to na maszynie zrobić ale pomalutku i z głową da się to ogarnąć też na ciągniku.

Opublikowano
Dnia 9.07.2021 o 18:24, sosik88 napisał:

Jakby ktoś mial identyczny problem jak ja to doszedłem z tym co zrobic zeby od spodu była moc, była to kwestia tego korektora, powinno sie to na maszynie zrobić ale pomalutku i z głową da się to ogarnąć też na ciągniku.

Witam jak to zrobiłeś bo mam ten sam problem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v