MICH4Ł

Rolnictwo

Polecane posty

MICH4Ł    1

Witam. Wiem ,że pewnie temat który poruszam przewijał się już kilka lub kilkanaście raz ale myślę ,że jeszcze jeden raz nie zaszkodzi. Chodzi o to ,że od dziecka interesuję się rolnictwem i moim największym marzeniem jest zostanie rolnikiem. Obecnie jestem po szkole branżowej ale mam zamiar pójść na kurs rolniczy i chciałbym wiązać z tym moją przyszłość oczywiście dodatkowo pracować w zawodzie który mam wyuczony, nie mam za bardzo doświadczenia w rolnictwie potrafię jeździć maszynami i wiem co do czego służy ale za bardzo nie znam się na tych tematach związanych z uprawą ziemi czyli co i kiedy zasiać i jakie opryski na co wykonywać. Mam nadzieje ,że dostanę odpowiedz na moje pytanie i jakieś porady z tym związane. Proszę nie pisać żebym dał sobie spokój z rolnictwem bo nie da rady🙂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale nie zadałeś pytania. Druga sprawa jak nie masz ziemi i sprzętu to pytanie czy cię na to stać bo to nie 20 czy nawet 50 tys potrzeba tylko znacznie więcej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Co za problem dzisiaj jak nie ma kasy, szuka panny z gospodarstwem i gospodarzy na całego   :P no ktoś je musi brać, ci co mają własną ziemię to nie pójdzie do takiej, połączyć też nie zawsze się da, a tu kandydat z chęciami jak ta lala, nawet nie musi się za bardzo znać, one są już obcykane, to zarządzą co ma robić, a jak nie one to teść z teściową,    :P   jeden warunek, cicho siedzieć, nie pyskować, tylko pracować.  :D

Edytowano przez Sean

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7975

czyli zostanie parobkiem , bo takich przeważnie szukają rodzice danej panny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość