Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

W filtrze oleju silnikowego wymienia sie tylko wkład?

Może ktos sprawdzic gdzie jest przymocowana sprezynka od dzwigni gazu? U siebie mam zerwaną i nie wiem w ktorą strone ona powinna naciągać. Męcze sie, zeby sciagnać tą blache, bo w narozniku mocno zapiera przy uszczelce

Edytowane przez rex15
Opublikowano

Orientuje się ktoś ile może wynieść koszt remontu silnika po zatarciu? Mam silnik OM 352A. Znalazłem zakład, którem zawozi się stary silnik, a dostaje inny naprawiony i dopłaca się 13 tys zł. Czy to dobre rozwiązanie?

Opublikowano

Witam, potrzebuje żeby ktoś podpowiedział co zrobić bo mam taki problem ze często miga mi kontrolka od uszkodzenia podajnika zbożowego co idzie do zbiornika i od sieczkarni. Jest to problem o tyle że raz jest dobrze a raz piszczy mimo że wszystko jest tak samo. Zamieniałem te czujniki z innymi i raczej to nie jest problem tego bo dalej było tak samo, wydaje mi się że może to wina minimalnie zbyt wolnych obrotów i już się uruchamia czujnik że awaria. Jak to najlepiej ugryźć bo kosić z tym nie da sie jak co chwilę piszczy a jak odpiąłem ten dźwięk to znowu jakby faktycznie coś się stało to nie będę wiedział. 

Drugie pytanie to mam w chłodnicy taka pianę jakby. Myślę że to z powodu że wcześniej był zalany wodą a teraz płynem. jak to najlepiej wypłukac?

Opublikowano (edytowane)

Czyli czujniki sprawne. Poustawiać książkowe luzY i sprawdzić wiązkę. Też powoli wziełem się za claasa wiązka to rozpacz tyle kabli połowa wtyczek wisi ale po odpaleniu włączeniu młocarni kontrolki gasną większość ale martwi mnie sporo kabli wiszących. Ktoś zna elektryka co ogarnia takie cuda ? A gdzie jest czujka od obrotów silnika bo czasami wielowskaźnik pokazuje obroty jak załapie ale generalnie nie 

 Obroty bębna pokazuje be problemu i te niby prędkość kombajnu na 3 biegu teZ więc raczej nie wielowskaŹnik trefny tylko czujka

Edytowane przez BENNY82
BłD
Opublikowano

Doczytałem dzisiaj i pokazuje obroty bębna i prędkość kombajnu na 3 biegu ale przełącznik jest 3 pozycyjny więc obroty silnika też powinien pokazywać w środkowym położeniu.

Opublikowano

witam. wymieniałem panewki na wytrząsaczach bo luzy były za duże na przednim wale fi 31mm udało mi się pokasować góra dół poza jednym klawiszem , góra dół jest spoko tyle że wychyla się na bok tzn wałek wyrobiony z jednej strony na boki luz też jest i zastanawiam się nad wymianą wałka . ma ktoś może zwymiarowane łoże na wałku szerokość bo chce się przekonać czy wał jest na śmietnik .

Opublikowano

W większości które oglądałem były spore luzy, pamiętaj że lepiej za luźniej niż za ciasno i o tym że zależy od ułożenia wału raz luz będzie większy raz mniejszy. U siebie też wymieniłem panewki ustawiłem żeby luz był w każdy ułożeniu i nie nagrzewał się wał i sezon elegancko przechodziło i na ten też nic nie ruszam.

Opublikowano

Odnośnie tych czujników od podajnika ziarnowego i sieczkarni nadal nie udało rozwiązać mi sie problemu. Czujniki nowe,szczelina wyregulowana, styki wyczyszczone przewody nie przerwane bo sprawdzałem połączenie od czujnika aż do wtyczki w kabinie, dawałem tez sygnał z czujnika z podajnika kłosowego na ten ziarnowy i dalej był ten sam problem. Ma ktoś jakieś pomysły co teraz?

Opublikowano
Dnia 15.07.2021 o 09:46, celtis napisał:

Odnośnie tych czujników od podajnika ziarnowego i sieczkarni nadal nie udało rozwiązać mi sie problemu. Czujniki nowe,szczelina wyregulowana, styki wyczyszczone przewody nie przerwane bo sprawdzałem połączenie od czujnika aż do wtyczki w kabinie, dawałem tez sygnał z czujnika z podajnika kłosowego na ten ziarnowy i dalej był ten sam problem. Ma ktoś jakieś pomysły co teraz?

Zadaj sobie pytanie  czego jeszcze nie sprawdziłeś i będziesz miał odpowiedź 

Moduł 🤔

Opublikowano (edytowane)

Macie jakiś pomysł na wentylator kabinowy, bo ze 2 sezony temu się zatarł i elektryk go zregenerował. W następnym sezonie znowu zaczął się zacierać, ale udało się go przedmchać sprężonym powietrzem i znowu chodził jakś czas. W tamtym sezonie znowu zaczeły się problemy, przedmuchanie nie pomogło do końca, wkońcu się wkurzyłem i wymyłem we wodzie i wysuszyłem i chodziło aż do dziś. Znowu zaczyna palić bezpieczniki, może kupię jakiś używany samochodowy?

Edytowane przez sylwek23111
edycja

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez andrz17xd
      Witam wszystkich tutaj na forum. Piszę tutaj bo chciałbym się was poradzić w pewnej sprawie, a szczególnie chodzi mi o użytkowników którzy posiadają kombajn claas dominator 85. Chciałbym się dowiedzieć od czego służy lampka zaznaczona w kółeczko na zdjęciu. Domyślam się, że służy ona do retromatu, ale chciałbym się dowiedzieć co dokładnie ona sygnalizuje?


    • Przez Darek43
      Witam mam problem z ciśnieniem oleju po remoncie zapala się kontrolka od oleju A przed nie paliła się czy to może być wina pompy  olejowej.
    • Przez kwiatekstokrotki
      Witam
      Zakupiłem niedawno Dominatora 68s i potrzebuję pomocy w ustawieniu kombajnu  tj. klepiska,  obrotów bębna , dmuchawy, sit górnego oraz dolnego do rożnego rodzaju zbóż podczas żniw. ps nadmienie,ze kombajn u poprzedniego własciciela kosił przez rok kukurydze, u wiem,ze klepisko jest ustawione,,luzno"...
      Może ktoś pomóc i podać ustawienia  do konkretnych zbóż:
      pszenica, żyto pszenżyto, jęczmień i owies.

    • Przez ppiotr
      Może ktoś polecić dobry zakład naprawy pomp wtryskowych w powiecie Kaliskim lub w okolicy.
    • Przez Zetor9540iursusc330M
      Witajcie panowie i panie jestem w trakcie regeneracji ww wzmacniacza chetnie podziele sie informacjami na ten temat oraz zdjeciami 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v