Skocz do zawartości

Władek nagle nie wkręca się w obroty, traci moc.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panie i Panowie.

Mój Władek mając lekką emeryturę u mnie (8 mtg rocznie) dzisiaj nagle zasłabł.

Mam go 2 lata. Pomijając że nie dbany wcześniej u mnie miał luzik. 

Robiłem malowanie zwolnic i d*py w tym roku. 

Dzisiaj po zimowym przestoju chciałem skosić 0,3 h łączki i nagle okazało się że brakuje mocy, 

Objawia się to tym że po odpaleniu chodzi ładnie, wkręca się w obroty...po chwili depczesz pedał gazu w podłogę a tu brak reakcji ma chęć zgasnąć. 

Stało się to nagle. W kwietniu i maju był jeżdżony bo robiłem kosiarkę i musiałem ją przestawiać i tak dalej. 

Olej w pompie regularnie wymieniany. Ciśnienie oleju 3,5 mniej więcej. Żadne problemy z mocą i paleniem wcześniej nie występowały.

 

Jako doświadczeni użytkownicy macie pomysły w jakim kierunku iść? 

Opublikowano

@temprawg  spróbuj pojeździć codziennie nawet "na pusto" zobaczysz czy ten efekt będzie występował. Następnie zostaw go na tydzień, czy więcej w spokoju i znów go uruchom. Zobaczysz czy to się dzieje tylko gdy ma przestój, czy również jak chodzi codziennie.

Opublikowano
15 godzin temu, damianos95 napisał:

Filtry paliwowe i uklad dolotowy 

Zgadzam sie z kolegą. Układ zasilania paliwem do przeglądu zaczynając od kranika w zbiorniku, przewody i filtry. Pozdrawiam

Opublikowano
17 minut temu, PRIMO napisał:

@karbex kranik we władku 🤔 ciekawe gdzie on jest?🤨

 

Hej kolego primo, nie miałem nigdy t25 - jeżdze mtz-tem i nawet nie wiedziałem że w oryginale kranika nie ma choć niektórzy przerabjają że jest. Mniejsza o to - instalacja paliwa do przeglądu, ale dzieki za uwage

Pozdrawiam

Opublikowano

Tak mój władek kranik ma. 

Filtry wymienione układ wyczyszczony włącznie z płukabiem zbiornika. 

Wstępna diagnoza padła na układ paliwowy. Pompując pompką ręczną lub gdy występuje problem gaśnięcia tworzy się ciśnienie że nie można ręcznej pompki wcisnąć. 

Aby zjechać z sadu finalnie odkręciłem filtry, wywaliłem uszczelki na kielichach i złożyłem bez nich. Fak rzygał paliwem z nich ale udało sie sprowadzić do garażu. 

We wtorek będe miał czas to do niego wrócę ale sądzę że w filtrach jest prawdopodobnie problem.

Opublikowano

filtr paliwa, albo łapie lewe powietrze na tym kielichu (jeżeli masz dwa w kształcie flachy) tam jest taka uszczelka pod nakrętką, dopasuj i utnij z wężyka podajże 8 i pod nakrętkę i zakręć nigdzie tej uszczelki nie znajdziesz.

Opublikowano
1 godzinę temu, temprawg napisał:

Tak mój władek kranik ma. 

Filtry wymienione układ wyczyszczony włącznie z płukabiem zbiornika. 

Wstępna diagnoza padła na układ paliwowy. Pompując pompką ręczną lub gdy występuje problem gaśnięcia tworzy się ciśnienie że nie można ręcznej pompki wcisnąć. 

Aby zjechać z sadu finalnie odkręciłem filtry, wywaliłem uszczelki na kielichach i złożyłem bez nich. Fak rzygał paliwem z nich ale udało sie sprowadzić do garażu. 

We wtorek będe miał czas to do niego wrócę ale sądzę że w filtrach jest prawdopodobnie problem.

Filtry paliwa wymieniałeś przed koszeniem łąki, czy po ?

Opublikowano

Jesli chodzi o uszczelki to sa dostepne od ręki. 

Filtry wymieniałem po powstaniu problemu.

 

Ogólnie wygląda jak by coś w kanałach tych filtrów coś się stało. 

Opublikowano

@adamek1942

http://mtz.pl/t25-ltz-t40/24992-komplet-wkladow-filtra-paliwa-t25-t-25-wladimirec-----501117030.html

@temprawg problem z  nowymi filtrami był tu już opisywany. Odnośnie zapowietrzania. U mnie jak postoi kilka dni, to odpali ale po chwili musi przepchać powietrze i później działa normalnie. Jeżeli chodzi codziennie to tego efektu nie ma. Przy  remoncie silnika był wyczyszczony układ paliwowy ale pompa wtryskowa nie ruszana od nowości. Póki działa nic z tym nie będę robił.

 

Opublikowano

Dobra Panie i Panowie. Ręce opadają. 

Po dzisiejszym popołudniu mogę stwierdzić że:

- problem polega na zaniku paliwa do wtrysków

- gdy ten problem powstaje pompką ręczną nie da się pompować, staje dęba twarda jak nie wiem co. 

- po analizie wychodzi mi że problem umiejscowił się w filtrach (ale dodam że przed wymianą filtrów problem wystąpił, filtry wymienione problem nie ustąpił)

- jak odpali chodzi jak marzenie, ze 100 metrów przejedzie i wychodzi że nie dostaje paliwa, pompka nie da się ruszyć

 

Jak ktoś ma jakiś pomysł to jestem otwarty.

Jutro drastyczny test pominięcia filtrów.

Pytanie do bardziej obeznanych.....czy w obudowie gdzie się przykręca kielichy filtrów są jakieś zaworki zwrotne czy coś takiego? Ponieważ z całokształtu wychodzi jak by coś w tym miejscu się zacinało i nie puszczało paliwa na pompę wtryskową i na przewód idący do przelewów.

 

 

Opublikowano

Na początek wyjmij jeden filtr paliwa, ten od strony kabiny, bez niego odpowietrz i próbuj. Jeżeli będzie tak samo jak wcześniej,wyjmij drugi.

Opublikowano

Wyjmij filtry i jedź kup inne a te weź na wzór,ja ostatnio też tak miałem i wada była w filtrach bo za duże były te gumy uszczelniające i zatykało kanały w podstawach filtra.

Opublikowano

Witajcie. Wygląda jak by właśnie te gumy na filtrach były problemem. Zatykały przepływ paliwa. 

Na razie wstawiłem mniejsze i teraz czas na testy które na chwilę obecną wyglądają dobrze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v