Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry, proszę o pomoc, już drugi raz wymieniam uszczelniacze siłownika skrętu w case 5120. Tłok jest gładki, zero śladów które wskazywały by zużycie. Problem jest taki że po jakimś czasie wypchana mi cześć uszczelniacza z jednej strony, zaczyna ciec olej. Kupuje zawsze uszczelniacze za 199 zł chyba najtańsze. Powinien kupić za 250? 300? Słyszałem że może tak się dziać gdy jest powietrze w układzie hydraulicznym. (mam też problem z lewym hamulcem, zapowietrzania się, prawdopodobnie pompka hamulcowa lub pompka w zwolnicy) proszę o pomoc 

Opublikowano

Co do silownika to moze masz uszkodzony kanal w ktorym jest osadzone uszczelnienie, np porysowany srubokretem przy wyjmowaniu uszczelnienia. Lub jest zabrudzony albo zardzewialy. Ewentualnie uszczelnienie jest zle dobrane. Powietrze nie wypchnie uszczelnienia. Sam wymieniasz te uszczalniacze czy w zakladzie? Dobierane po nr katalogowych czy po rozmiarze uszczelnien? 

  • Thanks 1
Opublikowano
44 minuty temu, peewee1984 napisał:

Co do silownika to moze masz uszkodzony kanal w ktorym jest osadzone uszczelnienie, np porysowany srubokretem przy wyjmowaniu uszczelnienia. Lub jest zabrudzony albo zardzewialy. Ewentualnie uszczelnienie jest zle dobrane. Powietrze nie wypchnie uszczelnienia. Sam wymieniasz te uszczalniacze czy w zakladzie? Dobierane po nr katalogowych czy po rozmiarze uszczelnien? 

Sam wymieniam, kupuje zestaw naprawczy po numerze katalogowym. Nie zauważyłem żeby było gdzieś coś zarysowane 

Opublikowano (edytowane)

Jest tyle gotowych rodzajow uszczelnien, ze dorabianie to strata kasy. Jezeli uszczelnienie jest niedopasowane to cieknie od razu. Jeżeli jakis czas jest dobrze to trzeba szukac innej przyczyny. Mozesz tez sprobowac dopasowac inny, nowy silownik. Nieraz wychodzi taniej niz regeneracja starego... 

Podaj nr tego zestawu uszczelnien, zobaczymy co tam siedzi... 

Edytowane przez peewee1984
Opublikowano

Kupiłem ten zestaw dwa razy, może one są za twarde? Może powinienem kupić inne są też za 250 i 300 zł. Z tego co widać na pierwszy rzut oka to droższe mają inne kolory niż te za 199. Proszę o pomoc 

Screenshot_20200509_074330_com.android.chrome.jpg

Opublikowano

Oddaj do hydro serwisu, będzie taniej niż ci się wydaje. W domu tego nie zrobisz, możliwe że dławica jest uszkodzona. W tej chwili straciłeś już 400zł a oddanie do serwisu zamknęło by się w stówkach 3. Jeśli naprawdę do wymiany były by tylko uszczelnienia. 

  • Thanks 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez kurzyn198
      Witam wszystkich
      Posiada ktoś z was schemat elektryczny do Case Mx 135. Padły mi kierunkowskazy, bezpiecznik jest ok, przerywacz jest sprawny (podmieniałem ze sprawnego ciągnika), awaryjne działają, a kierunków brak.
    • Przez zipo1
      Witam szukam wszelkich informacji na temat case mx 150 maxum,(na co uważać, czego pilnować), kupiłem taki ciągnik, super by było dostać instrukcję obsługi, zgóry dziękuję.
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez jacumi
      Witam,
      Dziś podczas talerzowania zapaliły się wszystkie kontrolki w moim Case MX100 (2000r).
      Ojciec jeździł i powiedział że wszystko się popodświetlało (akumulator, ciśnienia oleju, kontrolka od ręcznego itp itd)
      Pierwsza myśl była że mało oleju w silniku, poziom był minimum. Uzupełniono do 2/3 max. I nie pomogło.
      Jak wróciłem do domu (traktor stał 2-3 godziny) to sytuacja jest taka sytuacja jak na zdjęciu (traktor zgaszony, czyli ostygł).
      Kontrolki już się nie świecą wszystkie tylko te właściwe, traktor zapala (test tylko na chwile).
       
      ktoś przerabiał coś takiego ??
       
      pozdrawiam
      Jacek

    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v