Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Koledzy, powiedzcie mi czy na te krótkie półośki hamulcowe przychodzą dwa typy łożysk? A mianowicie w katalogu są wyróżnione 6216 i 6310. Zastanawiam się czy to nie jest jakiś błąd bo już raz tak miałem, że w katalogu napisane było coś natomiast w rzeczywistości było trochę inaczej.

Opublikowano (edytowane)

Witam.,. Panowie mam taki problem w moim bizonie, mianowicie złożyłem skrzynie biegów ostatnio, gdzie wszystko bez wyjątku dałem nowe chodzi o koła zębate wał główny, wał pośredni wał biegu wstecznego łożyska, pierścienie ,wszystko bez wyjątku nowe i książkowo złożone i problem jest z biegiem wstecznym gdy go wrzucam jest dosyć mocny zgrzyt pod obciążeniem, słychać też pracę trybów kół przesuwanych i stałych czy to normalne>? i nie mam pomysłu co to może być biegi wchodzą płynnie bez zgrzytów. Czy ta skrzynia ma się dotrzeć czy to jest za ciasno spasowane Proszę pilnie o pomoc!

 

Połączone

Edytowane przez razor275
Opublikowano

Panowie mam takie pytanie, natomiast wyjołem mechanizm różnicowy ze swojego 56 i na kole co się go nituje jest podtartych tylko 20 zebów, zaczynając od pierwszego do 10 stopniowo więcej 10 jest cienki o ponad połowę a dalej wraca do normy spowrotem. Jaka może być tego przyczyna ktoś się z tym spotkał, wspomnę o wale głównym skrzyni co jest to małe koło zamachowe nie jest aż takie straszne. Czekam na pomoc.

Opublikowano

Panowie mam takie pytanie, natomiast wyjołem mechanizm różnicowy ze swojego 56 i na kole co się go nituje jest podtartych tylko 20 zebów, zaczynając od pierwszego do 10 stopniowo więcej 10 jest cienki o ponad połowę a dalej wraca do normy spowrotem. Jaka może być tego przyczyna ktoś się z tym spotkał, wspomnę o wale głównym skrzyni co jest to małe koło zamachowe nie jest aż takie straszne. Czekam na pomoc.

 

Mogło być tak, że to koło zostało przez producenta obrobione cieplnie tylko w tej części , która ma zachowane wymiarowo zęby.

Opublikowano

Witam. Panowie zabrałem się do naprawy uszkodzonego mechanizmu różnicowego w moim Bizonie Z056. Wszystko pięknie ładnie ale nie mogę wyciągnąć lewej półosi nawet na kilka centymetrów. Oczywiście odkręciłem wszystko na dużej zębatce. Próbuję to wybijać, robie patenty z naciąganiem pasem i za nic nie chce zejść (trzyma na łożysku od strony skrzyni). Macie jakieś pomysły czemu to nie chce puścic i co zrobić żeby rozwiązać ten problem ? :) Pozdrawiam

Opublikowano

Koło jak najbardziej odkręcone. Zabierak wyciągnięty. Nie mogę wybić długiej lewej półosi żeby sprecyzować. Wybijamy półoś w środku skrzyni a ona nawet ani drgnie. Trzyma ją na łożysku od strony skrzyni.

Opublikowano

A nie wlazła podkładka zabezpieczająca we frez.Jak nie to pozostało ci podeprzeć ramę i odkręcić razem z pochwą bo być może że zapiekło się łożysko na pół osi albo coś ktoś kombinował i zaspawał łożysko z pół osią.

Opublikowano (edytowane)

Dziwna sprawa w skrzyni w oleju lozysko i oska nie mogla zardzewiec.Tak jak pisza wczesniej,odkrecic pochwe i razem powinno wyjsc,razem z tym lozyskiem i koszem lozyska

U mnie to praktycznie samo wylecialo.moze byc ze frez sie obrobil i trzyma na laczeniu kola zwolnicowego lub nie wiem co

Edytowane przez karol210
Opublikowano

Udało się wkońcu ściągnać to półoś. Po prostu tak mocno trzymała na łożysku, że musiałem użyć małego wypornika hydraulicznego. Przez 2 godziny męczyliśmy się z wyjęciem mechanizmu różnicowego (zerwało nity). Wkońcu wyciągneliśmy go a co ciekawe nie wyciągnelismy dużego koła zębatego od strony rury. Będziemy brać się za nitowanie tylko powiedzcie mi czy to wszystko trzeba w środku składać bo jak znitujemy to w tym stanie na pewno nie wejdzie tym bardziej ze zostało to nieszczęsne koło zębate.

Opublikowano

Przepraszam ze pisze w tym temacie ale nie chce zakladac nowego, jakie polecacie pasy jezdne do z 056?? W sklepie maja zolte nazwa firmy cos na K i czarne zabkowane . Czarne sa 50 zl drozsze. Ktore byscie polecili??

Opublikowano

Udało się wkońcu ściągnać to półoś. Po prostu tak mocno trzymała na łożysku, że musiałem użyć małego wypornika hydraulicznego. Przez 2 godziny męczyliśmy się z wyjęciem mechanizmu różnicowego (zerwało nity). Wkońcu wyciągneliśmy go a co ciekawe nie wyciągnelismy dużego koła zębatego od strony rury. Będziemy brać się za nitowanie tylko powiedzcie mi czy to wszystko trzeba w środku składać bo jak znitujemy to w tym stanie na pewno nie wejdzie tym bardziej ze zostało to nieszczęsne koło zębate.

 

Prosze poszukac na Forum, byl ten temat i problem :P trzeba przyszlifowac plaskownik. Wszystko pisze :huh:

Opublikowano

Przepraszam ze pisze w tym temacie ale nie chce zakladac nowego, jakie polecacie pasy jezdne do z 056?? W sklepie maja zolte nazwa firmy cos na K i czarne zabkowane . Czarne sa 50 zl drozsze. Ktore byscie polecili??

Jakie K...???

Zakladaj Optibelty, sa zabkowane i szersze i ponoc wytrzymalsze i niewiele drozsze jak mowili mi w sklepie z takimi zeczami. Na mlocarnie tak samo. Jeszcze moge podac ceny ile powinny kosztowac.

Czerwone Stomil Sanok terz beda dobre.

Opublikowano

Junkers, rozmawiałem z gościem w sklepie na temat tych pasów i mówił mi, że stosunek cena do jakości najlepiej wychodzi na żółtych pasach. O zielonych nawet nie piszę bo masakrycznie się wyciągają... Do tego czerwone są prawie dwa razy droższe od żółtych.

Opublikowano

Udało się wkońcu ściągnać to półoś. Po prostu tak mocno trzymała na łożysku, że musiałem użyć małego wypornika hydraulicznego. Przez 2 godziny męczyliśmy się z wyjęciem mechanizmu różnicowego (zerwało nity). Wkońcu wyciągneliśmy go a co ciekawe nie wyciągnelismy dużego koła zębatego od strony rury. Będziemy brać się za nitowanie tylko powiedzcie mi czy to wszystko trzeba w środku składać bo jak znitujemy to w tym stanie na pewno nie wejdzie tym bardziej ze zostało to nieszczęsne koło zębate.

 

Koło zębate do mechanizmu nitujesz na zewnątrz. Ma się to zmieścić do skrzyni ale tylko ten tryb z połową obudowy mechanizmu. Mechanizm skręcasz do kupy już w skrzyni bo inaczej nie wejdzie.

Opublikowano

Wejdzie jak wybijesz wałki.

 

Koledzy chciałem Was ostrzec przed firmą ZKZ Wrocław. Niby części mają być podobne jakościowo do oryginałów, a okazuje się że nie bardzo chcą pasować do siebie. Niech ktoś mi poradzi co robić w sytuacji gdy, wałek sprzęgłowy i koło III biegu nie pasują. Wałek nie chce wejść w to koło, a jak wejdzie na "chama" to cieżko go wybić. Co robić? Szukać w agromie jakiegoś koła, żeby pasowało? Czy piłować frez na wałku? Boję się, że jak spiłuje to wiadomo, w oczach ani rękach nie ma się CNC i będzie ciągło np dwoma zębami i znowu wszystko się rozwali...

Opublikowano

jesli chcesz miec to zrobione naprawde dobrze musisz w okolicy poszukac jakiegos zakladu ktory posiada frezarke lub tokarke wrzecionowa tylko tam spasujesz kolo do walka, to tak dla podpowiedzi a po drugie na twoim miejscu zawiuz bym ten badziew niech oddaja kase i nie bawil bym sie w kombinacje

Opublikowano

witam może nie w temacie ale zapytam .Kombajn na wstecznym strzela ze sprzęgła nawet jak puszczamy bardzo wolno pedał ,do przodu jest normalnie. Rozebrałem sprzęgło I okazało się że delikatnie jest krzywa tarcza założyłem nową i jest to samo co jest grane.Dodam że łapki dobre i dobrze ustawione ,tarcza docisku nie pęknięta co może byc przyczyną gwałtownego wysprzęglania..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez k1rum
      Witam chciałem dzisiaj wyjechać w Pole ale bizon nie chce odpalić. Przy wciśnięciu rozrusznika nie kreci kołem zamachowym tylko słychać takie "pstrykanie". Akumulatory naładowane, zaraz jeszcze spróbuję podkręcać kable może w tym jest problem. Nie wiem czy wymieniać cały rozrusznik czy tylko wyrzutke, z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez Ukson
      Wał napedu podsiewacza, lewa strona koło blaszane, prawa koło pasowe do wytrzasaczy. 
      Pytanie, jak osadzić łożysko prawe na tym wale? Według katalogu osłona 35mm (wewnatrz),ta plastikowa, dojdzie tylko do rantu gdzie 35mm przechodzi w 40mm - tak jak na zdjeciu. Jak osadze do osłony to łożysko bedzie około 1cm od rantu. Na wale widze, że jest "obtarte" tak jakby oslona chodziła za rantem po 40. Nie przyjrzałem sie wczesniej jak to tam bylo. Po starych osłonach widze, że nie ma tam takiej żeby weszla w obudowe łożyska i jeszcze na wał na tą cześć gdzie jest 40mm.
      Potrzeć po katalogu to osłona do rantu z minilanym luzem, a łożysko wtedy tak, jak obudowa z tą plastikowa obudowa to wypozycjonuje.
      Dodam, że piasta koła blaszanego była na równo z końcem wału, a koło pasowe po drugiej stronie osadzone głebiej tak, że wał wystawał za rant koła 2cm.
      Mam wrażenie jakby wcześniej to było złożone za bardzo w prawo, to znaczy wał przesuniety za bardzo w prawo względem reszty.
       


    • Przez Wopl
      Mam do wymiany sprzęgło na gardzieli. Teraz nie wiem jak najszybciej to rozebrać.
      Szybciej będzie wyjechać całą gardzielą czy odkręcać te kątowniki?
    • Przez bizonio
      dzień dobry jakej firmy  klimatyzacje do bizona z056 polecacie i czy lepsza wodna czy elektryczna ?
    • Przez ARTI2019
      Cześć, post z zapytaniem czy wie ktoś gdzie można dostać częsci do przystawki Rolmako chodzi mi o części do lewej kosy zaznaczone na czerwono na zdjęciu, Lubelskie Podkaprackie a najlepiej przez internet 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v