Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam problem z hydrauliką ciśnienie na wejściach hydraulicznych daje tylko 60 bar i świcie sie kontrolka od oleju w skrzyni. Jaka może być przyczyna. Olej i filtry mam nowe
Opublikowano

Tak filter dolny też nowy na zimny oleju daje 180 bar a na rozgrzanym tylko 60bar Ciągnik był rozpoławiany może być zapowietrzona hydraulika? A jak tak to czy da się ją odpowietrzyc?

Opublikowano

Hydraulika sama się odpowietrza, sprawdź ciśnienie pompy wstępnej, przed rozpolawianiem było dobrze?

Objawy wskazują na zuzyta pompę główna lub/i problemy z kompensatorem

Zuzyta pompa w tych modelach to chyba już standard 

Opublikowano

Są dostępne zestawy naprawcze ok 3tys, tylko nie dawaj do Hydrotoru bo u nich regeneracja kosztuje podobnie tylko prawie nic nie wymieniają tylko regenerują poprzez galwanizacje, u mnie pompa po Hydrotorze wytrzymała rok i jeszcze złożyli na metrycznych oringach i musiałem jeszcze raz rozbierać... 

Opublikowano
Rowan napisał:

A rozpoławiałeś dlaczego? Bo najczęściej pompy wstępne wykańczają opiłki i kawałki tarczek, potem słaba wstępna pompa wykańcza główną. 

Rozpowiałem ponieważ napęd się nie załaczał

Opublikowano

Najprosciej . Wepnij zwykły manometr do 250 bar w wyjście hydrauliczne i zobaczysz włączjąc kilkakrotnie czy są takie same wskazania lub wykręć korek przy zaworku i sprawdź czy iglica porusza się bez zacięć 

Opublikowano
jurek1 napisał:

Najprosciej . Wepnij zwykły manometr do 250 bar w wyjście hydrauliczne i zobaczysz włączjąc kilkakrotnie czy są takie same wskazania lub wykręć korek przy zaworku i sprawdź czy iglica porusza się bez zacięć 

Pompe mam już po regeneracji ciśnienie z tylu na wejściach mam 190 bar ale na rozgrzanym oleju załącza mi się kontrolka od ciśnienia oleju

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
    • Przez masacase
      Witam Proszę o radę czy w Case mx gdy wyświetla się błąd od sensora położenia ramienia( miga na przemian 5 i 1) da radę poprowadzić sygnał z tylko tego dobrze dzialacego sensora tj lewego (chyba) i przytym wykasować błąd z wyświetlacza? Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez siwy10071
      Witam. Mam problem z licznikiem prędkości. Pokazuje cały czas 0000 i do tego te zera migają cały czas. Gdzie szukać przyczyny? Czujnik prędkości wymieniony na nowy. Nie mam już pomysłu gdzie szukać dalej przyczyny 
    • Przez krzychuvx
      Pacjent: Case Maxxum 115 Pro: przy przełączaniu biegów przód Tył wyrzuca na neutral, z komunikatem CP na wyświetlaczu, ze sprzęgłem wciśniętym przerzuca bez błędu. Jaką może być przyczyna? Zaczęło się tak po prostu w trakcie pracy przy entym nawrocie... Może ktoś już coś takiego przerabiał?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v