Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, dwie głowice są wilgotne na wydechu albo olej lub paliwo wymienione pierścienie i tuleje dotarły głowice po remoncie nowe wtryskiwacze, została tylko stara pompa. Głowice 1czeska 2 Chełmna i tu jest zagadka gdzie nie przykrece głowicy czeskiej jest sucha tylko w zamiennik jest mokry, nie mam pojęcia dlaczego poprzedni właściciel zamienił głowice. Pompą wtryskową też przyspieszałem i opóźnialem zapłon nic to nie daję, wtryskiwacze dwa podtoczone żeby były głębiej nic nie dało już brak pomysłu

IMG_20200317_162343.jpg

IMG_20200317_162340.jpg

Opublikowano

moim zdaniem zle ustawiony ropylacz na wtryskiwaczu poprostu struga idzie na zawor wydechowy mialem kiedys taki przypadek.ja to poradzilem sobie tak cala glowice zwtryskiwaczem montowalem na probnik, i okrecalem  rozpylacz w wtryskiwaczu.

Opublikowano

Sprawdź czy są szczelne zawory, mi kiedyś tak dotarli zawory w zakładzie że musiałem wszystkie samemu poprawiać bo nafta po wlaniu na zawor się lała 

Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, Mostowiak napisał:

moim zdaniem zle ustawiony ropylacz na wtryskiwaczu poprostu struga idzie na zawor wydechowy mialem kiedys taki przypadek.ja to poradzilem sobie tak cala glowice zwtryskiwaczem montowalem na probnik, i okrecalem  rozpylacz w wtryskiwaczu.

wtryskiwacze podmieniam, daje do czeskiej a z czeskiej do polskiej i efekt taki sam czeska sucha a polskie mokre...... wtryskiwacze ustawiam na znak na linie 

3 godziny temu, Bzyk333 napisał:

Sprawdź czy są szczelne zawory, mi kiedyś tak dotarli zawory w zakładzie że musiałem wszystkie samemu poprawiać bo nafta po wlaniu na zawor się lała 

wlewana była nafta, i nic nie przecieka.

 

Jakieś inne pomysły?

Edytowane przez m3tysek
Opublikowano
9 godzin temu, Mostowiak napisał:

Sprawdź wysokość osadzenia wtrysków

 

Wtryskiwacze zostały podtoczone żeby weszły głębiej nic nie dało nawet jeden więcej na próbę to nakrętka pękła przy dokręcaniu więc więcej się nie da tylko zostało pogłębienie gniazda w głowicy ale siedzą tak samo głęboko jak w czeskiej, nie ważne gdzie dam wtryski czeska zawsze sucha

 

8 godzin temu, Bzyk333 napisał:

Jakie masz luzy zaworowe?

0.25 ustawiony

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, hubertb napisał:

A to na pewno nie jest olej ? Ciągnik równo pracuje? 

Raczej nie bo jak wstawię czeska głowice w miejsce polskiej to jest sucha, olej powinien też pojawić się też na czeskiej ciągnik fajnie pracuje jak jest już ciepły wszystko jest ok tylko po odpaleniu jest mokre na polskich głowicach :( nie ważne jaki wtryskiwacz przykręc do czeskiej i w którym miejscu zawsze jest sucha i nie dymi z polskimi taki cyrk

Edytowane przez m3tysek
Opublikowano
3 godziny temu, hubertb napisał:

Z tego co się orientuje głowice od 60 maja inne zawory i nie są zamienne z tymi z silnika zetora. 

A można trochę więcej informacji ? Idzie to jakoś ogarnąć nie wiem czy to od 60 jest tylko napis Chełmn

Opublikowano

glowice od 60 na pewno nie beda pasowac do zetora, 

nawet od 4 -cylindrowego bez dodatkowych otworow nie pasuja, teraz robia takie uniwersalne .

wez sie nie przejmuj -pojezdzil chwile dotrzej dokladnie glowice i wtedy sprawdza co sie bedzie dziac

Opublikowano

On ma swoją filozofie polega ona na tym że jak masz taki ciągnik to już jesteś fachowiec a jak nie to się nie wypowiadaj. 😂😂😂😂

 

 

Opublikowano

dokladnie tak mysle- bo jak ktos nie wie jak dokladnie wyglada konstrukcja danego ciagnika czy modelu to sobie moze pogadac o d*pie maryny-co wam wiele razy udowadnialem, zetor stoi teraz pod gankiem, ksiazki leza w garazu-wiec jak czegos nie wiem czy nie jestem pewny to moge sprawdzic , mialem kiedys 30 ,od 83 r w domu a w zyciu w zadnym temacie sie nie wypowiadalem bo dawno ja ze szwagrem zamienilem i sie nie znam, choc jeszcze w garazu jakies czesci od niej leza.-a wy "fachowcy" w kazdym temacie piszecie nie majac zielonego pojecia o czym ,byle pisac......

dociera sie gniazda zaworow i zawory- one sa czescia glowicy czy nie ??? silnika tez sie nie dociera -tylko jego czesci.

Opublikowano (edytowane)

Znaczy zawory dociera się jak się jeździ ?... 😂Chłopie pierdzielisz nie raz głupoty że szkoda dyskusji i tyle.... 

Edytowane przez ogarek
Opublikowano

Zawory mają być dotarte i szczelne już w chwili montażu głowicy, tak samo jak prowadnice które mają być odpowiedni spasowane już przy montażu. Problem nie występuję od wczoraj tylko gość walczy z nim długo i jeszcze poprzedni właściciel zmienił głowice. 

Po za tym dla twojej informacji mam zetora 7211, katalog części i książkę napraw. 

Opublikowano

O to żem Cię posadził nie opacznie że może nie masz  🤣🤣🤣🤣

A to się przyznam że też posiadam 7045..

Tak więc same fachowce  a jednak  wnioski nie koniecznie zgodne z naczelnym samozwańczym   cz "fachowcem" 😜

Opublikowano (edytowane)
28 minut temu, hubertb napisał:

No napisałem że głowice zamienne nie są sprawdź średnice zaworów w zetorze jest ssący 44,2mm jest też dłuższy i grubszy. 

https://hurtowniarolnicza.pl/czesci-do-ciagnikow/zetor/zawor-ssacy-zetor-7211-paradowscy.html                 

https://hurtowniarolnicza.pl/czesci-do-ciagnikow/c-360/zawor-ssacy-c-360-paradowscy.html

Są Zetora na 100% i nowe sprężyny kupiłem, miałem wrażenie że stare są już zużyte, też nic nie dało, te głowice są chyba ...,..... już mi ręce opadają, dymi jak zmiany mniej jak ciepły eh :) 30letnie ciapki zawsze coś się robi :)

Edytowane przez m3tysek
Opublikowano

nie widac sladow po zaworach na tlokach ??? po co podtaczales wtryskiwacze- na pewno rowno siedza i nie schodzi kompressja.-przewaznie daje sie podkladki zeby lepiej dolegaly uszczelnic, jakie masz uszczelki pod glowice- po kazdej zmianie glowicy dajesz nowe, glowice splanowane, klucz dynamometryczny , glowice nie maja mikro-pekniec, piszesz ze gdy sie zagrzeje to dymienie ustaje-zeliwo sie rozszerza i moze te pekniecia sie niweluja . 

najprosciej kup jedna nowa i zaloz zamiast tych z chelmna i bedziesz wiedzial co jest grane -jak pomoze to kupujesz nastepna i po problemie

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tomato21
      Witam mam zetora 6245 w ktory założyłem nowy blok po przemrożeniu. Nowy blok jest od 72XX-średnica tłoka 102(bo podobno do 62XX-średnica tłoka 100, już nie produkują). Pompa wtryskowa jest ta sama, nie została zmieniona ani oddana do regulacji/sprawdzenia.
      Wie ktoś czy pompy wtryskowe w 62XX i 72XX różnią się wydatkami lub dawkami paliwa. Jeśli ktoś posiada takie dane to proszę o zamieszczenie.
      Pozdrawiam i dziękuje z góry
    • Przez Piotruniu25
      Ile wchodzi płynu do układu chłodzenia w 5211?Dzisiaj wymieniałem i nie wiem ile powinno wejść.
    • Gość
      Przez Gość
      Witam. Czy orientuje się ktoś

      jaki powinien być nominalnie luz na wale w silniku perkins 6, dokładnie jest to T6.354.? Silnik odebrany ze szlifierni i przy mierzeniu występu tłoka, jest wyczuwalny luz, czujnik zegarowy pokazuje 0,04mm - 0,05mm. Czy jest to dopuszczalne? Pozdrawiam serdecznie 
    • Przez wojt
      Witam
      Doradzcie czy to objedzie dajac nowe panewki czy nadaje sie do szlifu, na 4 cylindrze takie rysy na wale, roznica pomdzy gladka powierzczhnia a gdzie rysa jest tak od 0.05 do 0.1.
      Wał nominał 
       








       


    • Przez Włader
      Witam potrzebuje pomocy mam problem z odpalaniem zetora majora 80 z silnikiem deutz 2016 rok. Włączam zapłon kontrolki się zaświecą po chwili zgasną wszystko jest jako powinno być przekręcam kluczyk zakręci  krótko coś rozłączy i nie odpali czy miał ktoś taki sam problem ? Dodam jeszcze że od nowości jest przejechane 500 motogodzin i akumulator jest nowy założony 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v