Skocz do zawartości

Wymiana wałków WOM w c 360 na jeden długi


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam,

Mam szybkie pytanie...

Czy w C 4011 był tylko jeden rodzaj wałka wom (chodzi mi o jego długość)?

Zastanawiam się, czy nie dało by się go dopasować do c 360. W 60-ce te dzielone wałki womu, to poroniony pomysł  - pomysłodawca tego rozwiązania był kompletnym idiotą. Jak może to dobrze działać przy tak małym zazębieniu. Żeby nie było ... widełki (w skrzyni i moście) ustawione idealnie i sztywno.

Muszę, to przerobić - dzielonych wałków już na pewno nie założę. Ostatecznie zespawam je ( w miejscu spawu frez zrobić) i wałek będzie wieczny. Koniec problemów z WOMem.

 

 

Opublikowano

od jakiego ? W 360 porobili po swojemu a w 4011 jest inaczej bo po zetorowemu .

 

Mam 7211 to z tyłu nie ma przy wyjściu WOM żadnej przedłużki/dostawki korpusu jak w 360 . 

Ale jednak wałek jest dzielony w 7211 bo masz przecież WOM przez biegi 

wpx_530d434fa93e6963c54fa53930fa9b43.jpg

Opublikowano (edytowane)
8 minut temu, jonek98 napisał:

oryginalnego długiego jak w 4011 nie dostaniesz nigdzie

A sprawdzałeś czy tylko piszesz bo tak ci się wydaje?   :P

https://www.sklep-agrohurt.eu/walek-wom-do-ursus-c-4011-skropol-50419460-p-21660.html

https://www.sklepmaniek.pl/walek-wom-c-4011-oryginal-ursus-50419460-p-235.html

https://sklep.mizar.com.pl/walek-przekaznika-c-4011-50419460-p-9941.html

Wystarczy? włączcie trochę pomyślunek.

Edytowane przez Sean
Opublikowano (edytowane)

Oryginalny to kup starą 40-tkę i tam będzie.   :P Nie wiem co wy tymi złomkami napędzacie takiego że już nieoryginalny wałek nie wytrzyma obciążenia.   xD

Edytowane przez Sean
Opublikowano
1 godzinę temu, Sean napisał:

Że są dostępne to ja wiem, rzecz w tym, czy takowy będzie pasował do c360 (chodzi o długość, bo rozmieszczenie frezów jest takie samo)?

 

Opublikowano

A 60-tka różni się od 40-tki długością? pewnie że będzie pasował, tylko nie tak z marszu i ta przystawka z tyłu w 60-tce musi być wywalona.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Celownik07
      co macie zamocowane/ albo co powinno byc zamocowane do tego otworu ? Jakaś wersja kabiny na 3otwory? wersja c355






    • Przez bolo12121
      Panowie co może być przyczyną stukania w zwolnicy np przy ruszaniu z miejsca do tyłu lub do przodu ale tylko pod obciążeniem np z załadowaną przyczepą słychać takie stuknięcie dodam jeszcze ze na łączeniu pochwy i zwolnicy od czasu do czasu kapnie olej ??????
    • Przez Celownik07
      Dzień dobry,
      Dużo roboty jest z wymianą tych uszczelniaczy (14 i 17) w tylnym moście c355 ? mam wyciek od spodu w zaznaczonym miejscu (nie pamietam ktory to otwor dokładnie) i zastanawiam sie czy dużo jest przy tym dłubaniny, bo jakiegoś spektakularnego wycieki nie ma ale wolna chwilą chciałbym tam zajrzeć. Da rade samemu zwalić zwolnice/pochwe czy trzeba jakiegos pomagiera?
      Majac już to rozebrane warto cos sprawdzic/wymienić dodatkowo? 
       





    • Przez agrodara
      Witam.Mam od pewnego czasu problem polega on na tym że podczas ruszania piszczy i zgrzyta  w zwolnicicy dzieje się tak przez kilka metrów póżniej cicho macie jakieś przypuszczenia co może się tam dziać  .Pozdrwaiam
    • Przez jerry4424
      Cześć nadszedł czas na zmianę przewodow chlodnicy w mojej siuntce jakiej marki są teraz najlepsze , żeby wytrzymało trochę ,a nie ciekło po tygodniu ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v