Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Stevan

Drążek zmiany biegów

Polecane posty

Stevan    0

Witam,

mam problem z drążkiem zmiany biegów w ursusie c385 z tą "pomiędzy nogami" i chciałbym ją zmienić na taką jak jest w 914 z boku z lewej strony ale nie wiem czy będzie pasować ale powinna bo skrzynia jest ta sama. Mógł by mi ktoś napisać ile ona może kosztować i czy będzie pasować.Dzięki za odp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
myster    5

Hej. Bedzie pasowac bez problemu i nie musisz kupowac nowej ja dorabialem sobie sam, obcielem stara od tej nasadki co nachodzi na trzbien, troche wygielem dosztukowalem i przyspawalem i jest super:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stevan    0

Też o tym myślałem i chyba tak zrobie ale chciałem się dowiedzieć ile może kosztować takie coś. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bamber912    0

dzisiaj podczas wymiany wodzika przy zakładaniu górnej klapy pekną prent sterowniczy biegów drogowych.co trzeba rozebrać zeby go wymienic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bamber912    0

nie.tylko pręt który jest w skrzyni od biegów drogowych.

Edytowano przez razor275
Cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    189

Od biegów drogowych, to musisz skrzynią odjechać od mostu, odkręcić dekiel od skrzyni i wymienić go. Skrzynie jest jakby podzielona na dwie części, 4 biegi, pod siedzeniem, i w części od mostu drogowe, polowe i wsteczny, i tam jest wodzik, który musisz odkręcić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez przem
      Witam moze ktos z Was przerabial skrzynie z wolnej na szybka w ursusie, chce przerobic w 1014 i zastanawiam sie jaki jest koszt takiej przerobki i czy nie beda sie dzialy jakies dziwne rzeczy z przekladnia. Predkosci na ktorych biegach sie zmienia i czy nie zacznie brakowac biegow do prac polowych, np. teraz orze 4 terenowa, a jak to bedzie wygladalo po przerobce?
    • Przez saymon
      chciałbym aby ktoś powiedział mi jak używać wzmacniaczy aby go nie popsuć.
    • Przez Rafal99
      Witam, przy moim ursusie nie dawno zaczeło szwankować sprzeglo, otóż problem polega na tym, ze kiedy wrzuce 1 bieg i zaczynam po woli puszczac sprzeglo ursus nie startuje normalnie tylko zaczyna szarpac. Prosze o pomoc, moze jest jakaś regulacja czy cos?
    • Przez Szmyksu1014
      Witam mam problem w ursusie otóż gdy rozgrzeje się olej w skrzyni podczas orki,cofając na 2 biegu,bieg tak jakby się ślizga czyli że rusza pomału a potem przyspiesza.Co może być przyczyna? Napęd i wałek wom działa wzorowo
    • Przez tata1
      Witam
       
      Robiłem ciągnik tamtego roku - wymieniałem pompę hydrauliczną, ą wewnątrz skrzyni. Wzmacniacza nie ruszałem bo było wszystko OK. Teraz się wzmacniacz odezwał. Tarczki ciągną - idzie jak automat, czym ma ciężej tym wolniej idzie (to nie sprzęgło bo robiłem). Teraz żałuje jak ...........że od razu tam nie zajrzałem.
      Wiem że części do półbiegów wychodzą dużo, a czy ktoś zamiast kosza półbiegów zakładał wałek zastępczy, są takie w sprzedaży. Na kanał olejowy zakłada sie zaślepkę. Całość wychodzi 450zł i znikają problemy razem ze wzmacniaczem. Można by zaspawać kosz, ale dalej będzie strata ciśnienia oleju. A tak bym wzmacniacz wrzucił na półkę, a zastąpił go rozwiązaniem zastępczym - czy to się sprawdza - robił to ktoś?
×