Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Ja też jestem posiadaczem właśnie takiego samego ciągnika (106.14SP) od roku.

Odkąd go mam, sprawuje się bezawaryjnie! Zimą musisz zalać dobrym, zimowym paliwem bo na letnim daleko nie pojedziesz (wiem z własnego doświadczenia). Wejdź pod ciągnik i popatrz czy nie trzeba jakiś śrub dokręcić, bo u mnie niektóre były poluzowane. Zajrzyj też w filtr powietrza, pewnie trzeba go czymś przedmuchać. Ja w swojej musiałem też wymienić pasek (ten co napędza alternator) bo pod obciążeniem się ślizgał, i nie ładował.A w kabinie wszystko u ciebie działa?Światła,wentylacja/ogrzewanie , napędy i blokady? Ja musiałem ogrzewanie sam robić, radio też zamontowałem ;) Nie pasuje mi coś tylko rocznik w tym twoim... bo Renault 106.14SP produkowany był od 1983-1986 roku. Mój jest z '84

Jak masz jeszcze jakieś pytania, to chętnie odpowiem :D

Pozdrawiam

Opublikowano

U mnie wszystko działa.. znaczy się:D nawiew tylko na 3( co z tym zrobić????) a tak poza tym to wszystko.. wom napęd radio wycieraczka itd... wszystko cacy można powiedzieć :D na zegarze 5300mtg ;) mój jest z 88R.. (tak w dowozie przynajmniej) ale na felgach itp jest 86r....a jak z awariami?? były już jakieś????!!!

Opublikowano

To najważniejsze że wszystko chodzi, ja też miałem problem z nawiewem tylko 2 chodziła, ale rozkręciłem go całego, przeczyściłem styki i wszystko działa.

Jeżeli chodzi o awarie to narazie nie było żadnej. Wymieniłem tylko pompkę paliwa, dlatego że z tamtego trochę siąpiło paliwo koszt ok.170zł

Opublikowano

jedynie nie działa mi ręczny... znaczy się te dwie dźwignie ręcznego... ciekawe jaki jest tego powód... ;)

Ja posiadam 103-54 i w ogóle nie funkcjonowała dźwignia sprzęgła WOM. Myślałem, że to coś z linką. Okazało się, że brakuje sworznia na którym opiera się dźwignia. Sprawdź kolego pawel89 czy czasem nie brakuje Ci sworznia przy tej dźwigni od ręcznego. Pozdrawiam.

Opublikowano

U mnie na liczniku jest 13 tyś mth, ale tutaj sprawa ma się całkiem inaczej. Tutaj silnik chodzi tak jakby miał ich z 5tyś mniej - istna żyleta, jest bardzo żwawy ;)

Ja obczaiłem że we Francji moja renówka dużo jeździła z rotacyjną bo miała w sobie w zakamarkach pełno rozwalonych noży :D

Opublikowano

U mnie na liczniku jest 13 tyś mth, ale tutaj sprawa ma się całkiem inaczej. Tutaj silnik chodzi tak jakby miał ich z 5tyś mniej - istna żyleta, jest bardzo żwawy ;)

Ja obczaiłem że we Francji moja renówka dużo jeździła z rotacyjną bo miała w sobie w zakamarkach pełno rozwalonych noży :)

 

a jakim olejem go zalałeś??????

Opublikowano

Potrzebuje pomocy gdyz nie wiem gdzie zalacza sie blokada mostow w renault 106.54 ktos moze wie?? :) slyszalem ze jest dziwgnia miedzy sprzeglem a hamulcami, niestety w moim modelu tego nie ma a jest jakas dzwignia z prawej strony fotela

Opublikowano

u mnie 110-54 blokadę załącza się pociągając dźwignię po prawej str za fotelem... (taka wystająca rączka)

ale jest to tylko blokada tylnego mostu... nie wiem czy jest możliwość blokady na 4x4...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v