Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Czy ktos w ciagnikach od 2017r sprawdzal moc na hamowni?

U mnie i u znajomego przy ok 50mth zamiast deklarowanych przez CNH 99kKM Pokazalo 85KM. Mowie ok moze nie dotarty. Dla pewnosci zadzwonilem do znajomego zeby przyjechal sprawdzic moc u siebie przy takim samym modelu i pokazalo 87KM.Mysle jego ma troche wiecej mth. U mnie podniesli moc do 103KM bo taka byla bezpieczna granica. Niedawno tamten znajomy chcial u siebie tez podniesc moc i pokazalo u niego 82KM przy 800mth wiec juz raczej byl dotarty.

Wiec ja sie pytam czy 17KM mniej niz producent podaje to normalne?

Edytowane przez qba333
Opublikowano
5 minut temu, qba333 napisał:

Wiec ja sie pytam czy 17KM mniej niz producent podaje to normalne?

tak

jaka firma jeśli można wiedzieć wykonywała pomiar?

3 minuty temu, Mich9 napisał:

a te 99 km to nie jest z tzw power boostem?

W CNH aby zbadać moc z boostem koła muszą być w ruchu. Poza tym T5 nie ma boosta.

Opublikowano (edytowane)

Nazwe firmy podam jak pogadam z nimi i sie zgodza. Dodam ze u innego znajomego 2 ciagniki z roku przed 2017pokazaly tyle ile powinny a tu niby mowili ze nowsze modele maja lepsze i elastyczniejsze silniki

 

Badanie na WOM

Edytowane przez qba333
Opublikowano

to nie prawda. już nie pamiętam dokładnie ale kilka lat temu był test deutz fahra agrotrona 6 cylindrów to jemu brakowało ponad 30 koni do mocy podanej przez producenta a chyba Deutz tani nie jest. tak samo Kubota niema mocy tyle ile powinna mieć na hamowni. chyba wszystkie nowe tak mają

  • Like 1
Opublikowano

po pierwsze problemem są normy w jakich jest podawana moc. każdy producent stosuje inne normy.

po drugie najczęśćiej podawana jest moc silnika i ta się zgadza, tylko, że nie jest to moc użyteczna :(

2 minuty temu, Bartek933 napisał:

W RPT badali nowe ciągniki na hamowniach i jakoś mocy nie brakowało a wahania w górę lub w dół były symboliczne

44tuning to wiesz ;) 

z mocnym przymróżeniem oka patrzę na ich pracę

Opublikowano

tak sobie to tłumacz ;)

tam jest tylko ten sam blok silnika i może głowica.

29 minut temu, Bartek933 napisał:

nie mają katalizatora SCR

T5.100 ma AdB i nie ma DF i spełnia normę Tier 4B

Mylisz z T5.105, które spełnia normę Tier 4A ma EGR i DPF

poniżej opis oczyszczania spalin ze strony New Holland dotyczący T5.100

TECHNOLOGIA ECOBLUE™ COMPACT HI-ESCR

Specjalnie dla silnika F5C o pojemności skokowej 3,4 l marka FPT Industrial zaprojektowała kompaktową wersję ukladu oczyszczania spalin HI-eSCR, jest to ewolucja dotychczasowego układu ECOBlue™ SCR, która zapewnia użytkownikom korzyści w postaci najwyższej w sektorze wydajności konwersji NOx. Ten objęty wieloma patentami układ wykorzystuje nowy moduł sterujący silnika (ECU), który zarządza nie tylko jego pracą, ale także układem obróbki gazów spalinowych HI-eSCR, poprzez sterowanie modułami doprowadzania i dozowania. Za pomocą dedykowanego układu pracującego w pętli zamkniętej, układ zapewnia on stały monitoring poziomów NOx w gazach spalinowych, zapewniając wtrysk dokładnie odmierzonej ilości AdBlue podczas każdego cyklu w celu osiągnięcia konwersji NOx ponad 95%, jednocześnie gwarantując niskie zużycie cieczy.

Opublikowano

Wlasnie z tego co sie dowiadywalem od tej firmy to starsze modele przed 2017r wychodzily dobrze. Najczesciej te nowe w nowej masce maja tak zawyżone moce na papierze.

  • Like 1
Opublikowano

Mierzycie moc na WOM a porównujecie z mocą silnika, skrzynia mechaniczna przekazująca moc na WOM to co najmniej 10% strat, czyli jeżeli zmierzono 85 KM na wałku wom to na silniku jest co najmniej 94 KM, może być i więcej, bo skrzynie różnych producentów mają różne straty, do tego dochodzi jeszcze poziom dokładności pomiaru na hamowni. Ja jak mierzyłem swojego T5.75 to na hamowni, na wałku WOM pokazał 66 KM, jakoś nie panikowałem z tego powodu. Jak rozmawiałem z osobami co robili mi tuning to mówili że praktycznie KAŻDY nowy ciągnik ma podawaną moc na silniku a nie na WOM, żeby wyznaczyć moc silnika to trzeba zmierzoną wartość zwiększyć o około 10-15%.

  • Like 3

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mirek194
      Witam.  Mój NH to 6050 na pompie mechanicznej Boscha. Problem polega na tym,że na rozgrzanym silniku po zgaszeniu ciagnika nie chce odpalić,  nie dochodzi prąd do cewek,  po ostygnięciu wraca prąd i odpala.  Aczkolwiek zdarzyło mi się dziś,że nie chciał w ogóle odpalić, okazało się że spalil się bezpiecznik.  Po wymianie prąd wrócił i odpala na zimnym. Po czym znowu po rozgrzaniu nie odpalił..
      Czyżby to jakiś przekaźnik? 
      Czy mógłby mi ktoś coś poradzić?
    • Przez Mateusz320
      Witam wszystkich,
      New Holand T5 utility 
      Chciałbym usunąć suchy filtr dpf w swoim T5 85 czy to jest bezpiecznie dla silnika ? Bo słyszałem różne opinie ,Moim zdaniem to tylko na plus bo raz że zostanie odciążony- luźny wydech, nie przejmowanie się dopalaniem mniejsze zużycie paliwa gwizd turbinki
      Z drugiej strony słyszałem że te konstrukcje silników nie są przystosowane do luźnego wydechu,po usunięciu filtra DPF głowice nie będą się dobrze dogrzewać a nawet mogą pęknąć.
      Nie nie ma problemu z filtrem ...
      Chciałbym usłyszeć wasze opinie i doświadczenie użytkowników.
       
    • Przez Newhollandtc5050
      Witam. Czy ktoś z Państwa wyjmował lub wie w jaki sposób wyjąć pompe wtryskową?
       
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Chciałem ustawić luzy zaworowe ale niestety nie znalazłem nigdzie jakie powinny być? Może ktoś wie? Silnik IVECO. 
    • Przez xxxpiotreeekxxx
      Witam . mam problem z fordem . Jechał i nie jedzie. Gdy wciskam sprzęgło pojawia się kontrolka ciśnienia oleju i traktor chce ruszyć ale nie może.Robile już kalibrację i nic to nie dało. Biegi przeżuca , rewers działa olej i filtry wymienione. Pomóżcie bo już nie mam sił do niego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v