Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na stronie orlenu czy lotosu jest zakładka dobierz olej jest taka informacja  

Uwagi

  • a. Zalecenia alternatywne: Refer to Owner Manual
  1. W silnikach wolnossących Perkins podczas docierania i działania przy małym obciążeniu należy stosować tylko oleje CC+SE.
Opublikowano

A co tam będziesz tłumaczyć o jakimś tbn, do Perkinsa musi być najnowszej technologii spełniający C3, skoro do 60-tki najlepszy na forum jest CF to tu przecież Perkins, musi być lepszy. 🙂 Naprawdę nie macie na co kasy wydawać? Ciekawi mnie tylko jak te ruski i inne komuchy na superolu tyle lat przepracowały 😛

  • Like 1
Opublikowano

Jedyna różnica superol mobil jaką zauważyłem w t25 to że filtr oleju na superolu przy wymiamie miał 1cm szlamu wytrąciny na ściankach

Na mobilu 10w40 co druga wymiana czyszczenie i nie ma co skrobać.

No i zimą lżej pali.

Opublikowano
Dnia 11.03.2020 o 06:26, slonju77 napisał:

Jeśli miałeś zalany olej mineralny to nie przechodzi się na syntetyki lub półsyntetyki bo ci wszystkie syfy wypłucze z sinika

Konstrukcja ruska to lata 60 .Czy wtedy były na swiecie pólsyntetyki?Pompa zębata która jest w rusku nie bedzie wytwarzać odpowiedniego ciśnienia po zagrzaniu się takiego oleju, baranki boże

Pacz po zasianiu 1 ha jęczmienia na tym oleju na wolnych obrotach

 

IMG_20200319_094901.jpg

Opublikowano (edytowane)

Tak od ursusa 3512 wskaźnik i czujnik, tylko trzeba było ramię wydłużyć i odpowiednio podgiąć.

Ale pokazuje dobrze 

Jeden zegarek, a nadnim termometr zew wew.

Edytowane przez Rolnik1973

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v