Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jestem po zakupie Johna 6420 i okazało się, że silnik się nie dogrzewa. Wymienilismy termostat, bo to najbardziej było logiczne, że się zaciął w pozycji otwartej lub mogło wcale go nie być. Po wymianie to samo, zresztą stary w gorącej wodzie się otwiera. Powiem jeszcze, że słabo grzeje. Gdzie szukać przyczyny?
Opublikowano

Akurat tu jest wszystko ok, ktoś przede mną wymieniał chłodnice i nie wiem czy coś nie podkręcił z podłączeniem. Nie ma gdzieś czasem jeszcze jednego termostatu gdzieś np między wężami?

Opublikowano
Vroobel napisał:

Dół chłodnicy robi się gorący czy jest zimny? 

Cała chłodnica jest ciepła, przepływa przez nią ciecz od odpalenia. Chyba nie tak powinno być skoro obieg jest przez chłodnicę na zimnym silniku?

Opublikowano

Też tak myślę, ale termostat jest jeden. Co mi przychodzi na myśl to to, że jedynie termostat był obrócony i tak samo go założyłem jak był stary. Tylko nie wiem czy odwrotnie by tam wszedł.

Opublikowano

kup z allegro jakiś nie drogi termometr i zmierz ile ma silnik stopni i wtedy będzie wiadomo https://allegro.pl/oferta/pirometr-termometr-laserowy-bezdotykowy-50-380-4931681172?utm_medium=app_share&utm_source=facebook

Opublikowano

A co masz podobny problem? W sumie nic nie robiłem kupiłem tylko termometr bezdotykowy i jak się zagrzał to pomierzylem na silniku na różnych elementach. Wyszło 60-75 stopni. To chyba dobrze? Na pewno słabo grzeje w kabinie i wskazówka od temperatury za mało się przesuwa.

Opublikowano

Co do słabego grzania w kabinie to sprawdź jeszcze jak wygląda nagrzewnica. Jestem na etapie sprzątania w kabinie w moim 6220, dostałem się do nagrzewnicy a tam cała zawalona. Chociaż w kabinie grzało i tak ale po iluś latach profilaktycznie lepiej poczyścić wszystko. Może też się linka poluzowała od regulacji temperatury i też może nie grzać tak w kabinie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez bork
      Witam . Panowie wymieniał ktoś może we własnym zakresie cewkę pompy wtryskowej  paliwa czy trzeba pompę oddać do specjalistycznego warsztatu (pompa stanadyne RE 518167)
    • Przez Adam6920
      Witam,
      mam problem z ciągnikiem 6920S (skrzynia autopower) 2004r. Po zatrzymaniu ciągnika i przełączeniu rewersu na P, zaczyna piszczeć alarm i wyświetla się błąd: UIC 305015.11 (Blokada postojowa nie włącza się). Podczas wolnego toczenia się ciągnika, po wrzuceniu P, ciągnik tak jakby reagował na zatrzymanie i czuć takie zatrzymanie. Miał ktoś taki przypadek?
    • Przez PITER13
      Mam problem z John Deerem 6920 - ciągnik jednego dnia bez problemu pracował w gruberze, drugiego dnia podczas pracy wkręcał się tylko do 1900 obr/min a trzeciego dnia już nie chciał wogole odpalić. Akumulator i rozrusznik kręciły bez problemu, sprawdzony sterownik silnika jest ok. Pytanie czy ktoś zetknął się kiedyś z takim problemem? Gdzie szukać problemu - może pompa paliwa, wtryski albo jakiś czujnik obrotów?
    • Przez Maniek11001
      Koledzy w Johnie przestal dzialac predkosciomierz elektryczny i wskazowkowy. Obroty i motogodziny dzialaja. Co moze byc przyczyna ?
      Temat przeniesiony do odpowiedniego działu
    • Przez mlyn
      Witam, mam problem z john deere 6820 powerquad 42/h, a mianowicie rozłącza jazdę w trakcie poruszania się. 
      Po przełączeniu rewersu na Neutral i znów w tryb jazdy, jazda powraca, nie ma reguły czy zimny czy ciepły dzieje się to samo. Czym może być to spowodowane? Miał ktoś podobnie? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v