Skocz do zawartości

Ursus wskaźnik poziomu paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Nie myli się :D od kreski do kreski masz około 20 litrów z kawałkiem, napełniam pompą z licznikiem i praktycznie ile przewiduję że wejdzie, to tyle wchodzi.

Opublikowano

Ja także używam miarki i mierzę zawsze w wyższym poziomie(niższy to rezerwa :D). Po wlaniu 30l(zakładając, że na dole zbiornika jest wspomniana rezerwa) na miarce jest 10 cm i dzięki temu mogę "całkiem" precyzyjnie policzyć na ile wystarczy paliwa lub ile spalił.

 

Tutaj możesz zorientować się miej więcej gdzie szukać otworu, lub gdzie go wyciąć.

 

Zbiornik 1

 

 

 

 

 

Opublikowano

no ja też mam patyk właściwie listewkę i zaznaczone co 20 litrów, tylko to jest uciążliwe poza tym patrze na mth jedna mth to u mnie ok 8 litrów, do tego kontroluje wspomnianą listewką, ale jednak lepszy byłby wskaźnik 100 zł to nie jest jakiś bagatelny wydatek, no ale w zbiorniku dziury raczej nie będę wycinał. eh :/ nadal listewka pozostaje :(

Opublikowano

W tamty roku zakupilem c385 z eksportu ale nie dzialal w nim wskaznik paliwa wiec z tatem odkrecilismy czujnik i okazalo sie ze jest zepsuty(kabelki na suwaku sa poprzerywane) i tutaj pojawil sie problem gdzyz nigdzie nie moge dostac takiego czujnika jaki tam powinien byc. Otoz ten moj czujnik jest mniejszy w miejscu przykrecenia go do baku(jest na 4 sroby) od zwyklego czyjnika. I tutaj pojawia sie moje pytanie od czego moglby pasowac taki czujnik ??(Sprzedawca w sklepie powiedail ze juz ile lat sprzedaje tak takiego czujnika w ursusie nie widzial :blink: )

Opublikowano

Siema. Powiedzcie mi jak sprawdzić wskaźnik poziomu paliwa? Czujnik to wiem, zmierzyć opór na pływaku omomierzem. Zmiana wraz ze wzrostem paliwa. Ale chcę sprawdzić zegar. Może da się jakoś na krótko, tak jak temperaturowy przykładając do masy?? Proszę o pomoc.

Opublikowano

Chciałbym podlaczyc zegar paliwowy do ursusa ale mam jakis inny od stara ;http://allegro.pl/wskaznik-poziomu-paliwa-star-25-nysa-zuk-i3084938599.html

po podlaczeniu prądu do blaszki jednej zóltej i masy przy nakretce 24v pokazuje mi cały czas pełen zbionik chociż nie jest podlaczony do baku. kąbinowałem

i zawsze pokazuje mi pełen zbiornik. czy po podlaczeniu do czujnika zacznie normalnie wskazywać stan paliwa w baku ? :) :)

Opublikowano

Kiedyś będąc na złomie znalazłem kompletną deskę z zegarami od Jelcza i wymontowałem takie coś http://allegro.pl/wskaznik-temperatury-wody-24-v-star-autosan-jelcz-i3173813941.html. Po kolejnej awari oryginalnego dwu-wskaźnika w c360 wywaliłem deskę z dwoma dziurami i zamontowałem od 3p. Nie wiem jakim cudem ale ten wskaźnik działa poprawnie. Nie wierząc robiłem nawet doświadczenie - gdy zegar miałem prawidłowo podłączony sam czujnik włożyłem do czajnika elektrycznego. Obserwowałem wzrost temp.wody w czajniku i wskazania zegara. Gdy woda zaczynała wrzeć wskazówka wchodziła na czerwone pole, gdy się zagotowała była całkowicie na czerwonym - więc wszystko wskazywało na to że układ działa poprawnie. Co do pytania autora tematu to powinno się udać, tylko trzeba pamiętać że te wskaźniki aby działały poprawnie muszą być osadzone w desce pod kątem 45stopni. Samo wypróbowanie będzie łatwiejsze zalać bak do połowy i podłączyć zegar - jeżeli pokaże 1/2 będzie git. Sam kiedyś eksperymentowałem z takim wskaźnikiem paliwa jak w linku przy mojej U902 tylko że zegar trzymałem w ręku i w zależności pod jakim kątem go ustawiłem różne rzeczy pokazywał.

Opublikowano
Chciałbym podlaczyc zegar paliwowy do ursusa....
też miałem sobie go naprawić ale dałem na luz.

Lepszym rozwiązaniem jest wstawienie amperomierza z C-385 aby znać ładowanie lub jak pisałem w innym poście wskaźnika ciśnienia na pompce. Koszta niewielkie a przydatne.

Opublikowano

Podłączyłem zegar pod prąd i pokazuje mi pełen zbiornik.Po podłączeniu zegara razem z czujnikiem nic się nie zmieniło.

czujnik jest ok bo go wyciągłem z baku a ten zegar jest taki że jak dam mu prąd i mase pokazuje cały czas pełen zbiornik

bez podłączenia czujnika. nie wiem co robić. doradźcie :) :)

Opublikowano

W zegarze masz trzy wyjścia.Jedno +, i dwa na czujnik(żółta i niebieska kropka, jak masz oryginalny zegar) i te dwa idą na czujnik i z czujnika jest jeszcze jedno wyjście na masę.I jak tymi niebieskim czy żółtym kablem dotkniesz do masy to wskazówka pokaże pełny bak, co oznacza że zegar jest dobry.Wyciągnij pływak i sprawdź omomierzem czy zmienia wartość rezystancji.

 

W jakiej kolejności podłączasz kable na czujniku?

Opublikowano

A to nie ma różnicy, ważne żeby był pewny styk.Ale ty nie możesz podłączyć oryginalnego pływaka z tym zegarem od stara.One pewnie mają inny opór i to się nie będzie zgrywało tak jak ty chcesz.Sprawdź pływak czy jest dobry, kup oryginalny zegar i podłączysz tak jak powinno być.A jak pływak będzie zepsuty to kupisz komplet.

 

A w jakiej kolejności się podłącza pływak?Bo ja ostatnio podłączałem i mi nie wskazywał...

Opublikowano

Zegar firmy CZECH REPUBLIC i zwykły czujnik

 

 

JAK WIDAĆ NA ZDJĘCIACH MASA TO KOLOR CZARNY, W PRZYPADKU ZEGARU MASA JEST NA JEGO OBUDOWIE A NA CZUJNIKU TO ŚRODKOWY WTYK. NAJLEPIEJ MASĘ ZEGARU PODŁĄCZYĆ Z MASĄ CZUJNIKA I Z METALOWĄ DESKĄ ROZDZIELCZĄ CIĄGNIKA PONIEWAŻ ZBIORNIK PALIWA NIE MA MASY BO LEŻY NA GUMOWYCH PODUSZKACH. DO KOLORU ŻÓŁTEGO ZEGARU PODŁĄCZAMY PRĄD 12V; KOLOR NIEBIESKI ZEGARU Z KOLOREM NIEBIESKIM CZUJNIKA; A KOLOR CZERWONY ZEGARU Z KOLOREM ŻÓŁTYM CZUJNIKA.

WAŻNE!!!

PRAWIE KAŻDY CZUJNIK MA TAKIE SAMO PODŁĄCZENIE I KOLORY JAK NA RYSUNKU, W PRZYPADKU ZEGARU TYLKO MASY MOŻEMY BYĆ PEWNI BO KAŻDY PRODUCENT OZNACZA INACZEJ KOLORY. JAK WIDAĆ NA RYSUNKU PRĄD TO KOLOR ŻÓŁTY.

UWAGA!!! WIELE NOWYCH CZUJNIKÓW JEST USZKODZONA DLA TEGO JAK COŚ NIE DZIAŁA WYMIENIĆ CZUJNIK BO W MOIM PRZYPADKU DOPIERO TRZECI BYŁ DOBRY A Z KAŻDYM JEŹDZIŁEM DO ELEKTRYKA.

Opublikowano

Koledzy ja sie wiąże z taki problem odnośnie pływaka, ostatnio czysciłem zbiornik w U912 . I teraz cały czas mi pływak pokazuje 1/2 połowe czy był zalany czy rezerwa zawsze jest to samo . What the Fu... ?? co to może być ??

Opublikowano

A jak wyciągniesz pływak i nim poruszasz to też nic nie pokazuje?? Jeżeli nawet na chwilę źle podpiołeś kable do czujnika przy skłdaniu baku to się spalił i może dlatego Ci źle pokazywać. Ja ostatnio wymieniałem to dałem za nowy 52zł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v