Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam posiadam ursusa 3512 i od roku jakoś przy dość dużym obciążeniu lub przy wysokich obrotach zaczyna coś stukac w silniku (nie zawsze) myślałem że wtryski więc została przeprowadzona regeneracja ale dalej to samo. Czym może być to spowodowane bo już brak pomysłów i cierpliwości. 

Opublikowano

Ustaw zawory.

Przyczyn może być dużo, przez forum to nikt Ci nie pomoże, jak chcesz szybko usunąć problem to szukaj mechanika.

Same wtryskiwacze to jedna z kilku lub kilkunastu przyczyn. Jak dawałeś wtryski do sprawdzenia należało sprawdzić ciśnienie sprężania oraz pompę wtryskową, sprawdzić i wyregulować zawory.

Jesteś w stanie zlokalizować te stuki? Z wydechu, przodu/tyłu silnia, z góry z dołu? Sprawdzałeś coś jeszcze?

Jak odpala? Pracuje równo? Wkręca się na obroty i równo z nich schodzi? Ma moc? Jaki kolor i ilość spalin z tłumika ( szczególnie prze obciążeniu )?

Opublikowano
21 godzin temu, akmaly napisał:

Ustaw zawory.

Przyczyn może być dużo, przez forum to nikt Ci nie pomoże, jak chcesz szybko usunąć problem to szukaj mechanika.

Same wtryskiwacze to jedna z kilku lub kilkunastu przyczyn. Jak dawałeś wtryski do sprawdzenia należało sprawdzić ciśnienie sprężania oraz pompę wtryskową, sprawdzić i wyregulować zawory.

Jesteś w stanie zlokalizować te stuki? Z wydechu, przodu/tyłu silnia, z góry z dołu? Sprawdzałeś coś jeszcze?

Jak odpala? Pracuje równo? Wkręca się na obroty i równo z nich schodzi? Ma moc? Jaki kolor i ilość spalin z tłumika ( szczególnie prze obciążeniu )?

Tak stuki właśnie słychać z wydechu jak się ucho przystawi do wydechu to wtedy słychać. Ogolenie normalnie zapala wszystko chodzi normalnie.

21 godzin temu, akmaly napisał:

Ustaw zawory.

Przyczyn może być dużo, przez forum to nikt Ci nie pomoże, jak chcesz szybko usunąć problem to szukaj mechanika.

Same wtryskiwacze to jedna z kilku lub kilkunastu przyczyn. Jak dawałeś wtryski do sprawdzenia należało sprawdzić ciśnienie sprężania oraz pompę wtryskową, sprawdzić i wyregulować zawory.

Jesteś w stanie zlokalizować te stuki? Z wydechu, przodu/tyłu silnia, z góry z dołu? Sprawdzałeś coś jeszcze?

Jak odpala? Pracuje równo? Wkręca się na obroty i równo z nich schodzi? Ma moc? Jaki kolor i ilość spalin z tłumika ( szczególnie prze obciążeniu )?

 

Opublikowano
Przed chwilą, DamianChuchro napisał:

słychać z wydechu jak się ucho przystawi

Od góry ucho przystawiasz ? Znaczy do wylotu ? :ph34r:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Krzys375
      Witam,
      Ursus 4514 96'
       
      Założyłem naprawione wtryski bo wszystkie lały, nowe paski klinowe SPA1357, nowy alternator.
       
      Po odpalaniu ciągnika coś, gdzieś piszczy.
       
      Pasek bardzo mocno poluzowałem ale ciągle piszczy.
       
      Co może być przyczyną? Pompa wody, sprężarka? Czy pompa wtryskowa jeśli jest zużyta może wydawać taki dźwięk - nie wiem . . . wtryski są zregenerowane a mówił mi Pan od naprawy że jeśli pompa słaba może nie mieć siły podać paliwa.
       
      Proszę o pomoc
    • Przez plati
      Witam
       
      Podrzucić ktoś jakis serwis który zajmuje sie generalna naprawa perkinsa włącznie z osiowaniem wału i obrabianiem bloku pod wymiar?
    • Przez masseyf12
      Witam, jak można wybić,wycisnąć tuleje z silnika perkins a4.236? Pękła mi jedna tuleja i chciałbym ją wyciągnąć bez odkręcania silnika. Czy da się ją jakoś wyciągnąć domowym sposobem, czy coś w tym stylu.( w c-360 nie ma problemu bo tuleje są ''mokre''), A w tym silniku są wciskane w kadłub. Czy ktoś sam wyciskał taką tuleje, jeśli tak to proszę o pomysły i propozycję.
    • Przez ClaasDominator
      Witam serdecznie . Chcialem zapytac ile wchodzi oleju do przekładni vario Fendt 818 i jak sie wymienia olej i filtry,czy trzeba kalibrowac skrzynie.Jaki olej stosujecie .Pozdrawiam i dziekuje za cenne podpowiedzi i rady.
    • Przez cezar12
      Witam. Mam duży problem z nh Td 80. Historia jego nie znam  bo wziolem go w rozliczeniu. A problem jest taki jak w tytule czyli leci ciurkiem płyn chłodniczy z dołu głowicy od przodu silnika. Leci oczywiści na zewnatrz. Leci ciurkiem. I mam pytanie co to może być? Czy to brok w głowicy puścił czy co może być?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v