dragonmt852

Dostęp do wieńca-zetor 7211

Polecane posty

dragonmt852    44

Witam, chciałbym się dowiedzieć jaki jest najlepszy sposób żeby kręcić wieńcem koła zamachowego jak chcę ustwic zawory i muszę mieć GMP, trzeba wyjąć rozrusznik czy co? bo za skrzynką akumulatora do tego wziernika jest fatalny dostęp, ktoś coś pomoże?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mares    33

Jak otworzysz drzwi od kabiny od strony akumulatora to na dole masz taką blaszkę. Odkręć ją i z tego miejsca możesz śmiało kręcić.

O to mi chodzi:

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bezbarwny    228

Najwygodniej to od przodu. Nasadka chyba 32(może większa, nie pamiętam) przedłużka coby korbę przed chłodnicą wcisnąć i kręcić dowoli. Niestety maskę zdemontować trzeba. Ewentualnie wtryski zdemontować i wtedy paskiem klinowym od wentylatora powinno dać radę kręcić. 


You Shook Me All Night Long

M&M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dragonmt852    44

Próbowałem wczoraj się za to wziąć , nasadka 32 za mała to wziąłem 36, też za mała niestety większej już nie mam, mógłby mi ktoś powiedziec na jaki klucz jest ta śruba bo nie chce zgadywać i 5 razy kupować, w internecie nigdzie nie ma rozmiaru tej śruby, w katalogu jest tylko numer, rozmiaru nie ma ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Matin2o
      Witam mam problem zrobiłem remont generalny silnika w zetor 7211 i ciśnienie jest za niskie.Na wolnych obrotach i nierozgrzanym silniku wynosi 2 atm,a na większych obrotach i nierozgrzanym silniku 3,5 atm.Mam zamiar wymienić bąka na wymienny filtr oleju, czy to coś da?Mam nowy licznik.Co zrobić aby ciśnienie było większe?
       
      P.S 
      Jakie powinno byc ciśnienie?
    • Przez Tomek01_1999
      Witam wszystki mam taki problem ze pomiędzy pierwsza a druga głowica u mojego Zetora ucieka powietrze jak go zapalę to słychać i mam pytanie czy to mogła by być uszczelka pod głowicą ? A z jaką siłą n.m mam dokręcić głowice dziękuję za podpowiedź z góry 
    • Przez m3tysek
      Witam, dwie głowice są wilgotne na wydechu albo olej lub paliwo wymienione pierścienie i tuleje dotarły głowice po remoncie nowe wtryskiwacze, została tylko stara pompa. Głowice 1czeska 2 Chełmna i tu jest zagadka gdzie nie przykrece głowicy czeskiej jest sucha tylko w zamiennik jest mokry, nie mam pojęcia dlaczego poprzedni właściciel zamienił głowice. Pompą wtryskową też przyspieszałem i opóźnialem zapłon nic to nie daję, wtryskiwacze dwa podtoczone żeby były głębiej nic nie dało już brak pomysłu


    • Przez KlimekPL
      Narodził się kolejny problem w Zetorze 5211. Wymienialiśmy pompę wody na nową, daliśmy nową uszczelkę a miejsce mocowania pompy zostało dokładnie oczyszczone i odtłuszczone, śruby dokładnie i równo dociągnięte a podczas zalewania okazało się, że cały płyn zaczął uciekać właśnie w miejscu mocowania pompy. Gdzie należy szukać przyczyny? Czy jedynym sposobem będzie uszczelnienie na silikon? Bo tak właśnie była zamontowana stara pompa a teraz zamiast tego poszła normalna uszczelka, a płyn ucieka pokaźnym strumieniem (nie kropelkami, tylko normalnie wodospad).
    • Przez Dawix321
      Cześć! Może ktoś z was miał podobnie lub coś podpowie. Zacznę od początku, przed sezonem postanowiliśmy usunąć wszelkiego rodzaju luzy w przednim moście oraz uszczelnienie silnika. Po zdjęciu przedniego mostu zdjelismy pokrywę rozrządu i zostały wymienione łożyska na dolnym kole pośrednim. Wszystko zostało złożone zgodnie z katalogiem. Po złożeniu, silnik został zalany nowym olejem i wykonana reszta czynności z tym związanych. Po odpaleniu problem z dziwnym hałasem, coś na podobe działającej sprężarki czy też kończącej się pompy wody. W celu wyeliminowania podejrzeń, zdjęty został pasek i na pewno nie jest to alternator, pompa wody. Nie jest to też pompa wspomagania. Dodam, że ten dziwny dźwięk przestaje być słyszany przy bardzo niskich obrotach. Zastanawiam się czy nie jest to pompa wtryskowa, możliwe że ona by wydawała taki dźwięk? Ciężko jest określić skąd dochodzi niestety. Miał ktoś z was może podobny problem? Pozdrawiam :)
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj