Skocz do zawartości

Case International 1056 XL-Nie rozłącza napędu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam 

Dwoch znajomych ma ten sam problem w Case 1056XL.

Nierozlacza przedniego naped jak sie zagrzeje.

-Pompka nowa 

-Elektryka sprawna

-Przystawka uszczelniona

-elektrozawor nowy

-olej nowy

Wyczytalismy gdzies ze nieszczelnos moze byc gdzies w skrzyni, ale gdzie dokladnie szukac?

Czy moze jeszcze cos innego moze być?

Edytowane przez jaszczur2008
  • Like 1
Opublikowano

Tak jak pisalem.

Pompa jest nowa,

Przystawka uszczelniona.

Na zimnyn cisnienie 19 i naped rozlacza. Jak sie zagrzeje to momentalni z 19 spada na 3.

Jak by jakis zawór w skrzyni otwieral sie czy cos i cale cisnienie ucieka.

 

Opublikowano

WITAM w filtrze oleju od skrzyni biegów masz tam  zawór którym możesz wyregulować ciśnienie musisz wykręcić kielich i ściągnąć filtr oleju i wtedy dojdziesz dołączam schemat zawór nr 10

97.jpg

Opublikowano

jeżeli odkręcasz [popuszczasz ten zawór na sprężynie] to zwiększasz ciśnienie oleju na przystawkę która rozłącza przedni napęd u mnie rozłączała od 8 spróbuj zawór popuścić na maksa i zobacz co będzie się działo jeżeli nie pomoże to sprawdz filtr oleju który znajduje się z lewej dolnej  części skrzyni na  klucz 24 to taka długa rurka ze sitkiem  nr 40 jeżeli to jeszcze nie pomoże to będziemy dalej sprawdzać załączam ci schemat tego filtra

94.jpg

95.jpg

Opublikowano

Już sam nie wiem co jest u mnie nie tak. Pompa nowa filtry czyste. Na wejściu do obudowy filtra na rozgrzanym oleju przy wolnych obrotach 12 bar. W miejscu czujnika 0. Kręciłem tym zaworkiem w obie strony i zero reakcji. Jak się dobrze przyjrzałem to jest on do obiegu oleju przez filtr. Dmuchałem sprężonym powietrzem w kanaly, a wylotem na przystawke przy włączonej jak i wyłączonej cewce nic nie leci. Zaslepilem wyjście na przystawke i ciśnienie się nie zmienia. Piszecie że do rozłączania u was potrzeba około 8 bar a u mnie rozłącza przy około 0,5 bara na wyjsciu. Ten zaworek co cewka popycha ma w środku drugi zaworek i myślę że to on puszcza olej na przystawke. Ale dopiero jak na filtrze jest około 15 bar.

Opublikowano

ja zrobiłem tak że tam gdzie wchodzi ten zaworek w obudowę filtra nad samym filtrem delikatnie okleiłem klejem typu płynna stal, tak żeby się zaworek nie zacinał i bokami ciśnienie nie uciekalo. Dodatkowo rozebrałem ten zaworek i wstawiłem sprężynkę elastyczniejsza żeby zaworek się otwierał przy niższym ciśnieniu. Półśrodki ale jak na razie smiga

Opublikowano
16 godzin temu, maniek299 napisał:

ja zrobiłem tak że tam gdzie wchodzi ten zaworek w obudowę filtra nad samym filtrem delikatnie okleiłem klejem typu płynna stal, tak żeby się zaworek nie zacinał i bokami ciśnienie nie uciekalo. Dodatkowo rozebrałem ten zaworek i wstawiłem sprężynkę elastyczniejsza żeby zaworek się otwierał przy niższym ciśnieniu. Półśrodki ale jak na razie smiga

Kolego, mogę prosić o numer telefonu na adres mailowy? Mam taki sam problem, ale za cholerę nie wiem jak zrobić ten patent z tym zaworkiem.

antramx@gmail.com

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez siwy10071
      Witam. Mam problem z licznikiem prędkości. Pokazuje cały czas 0000 i do tego te zera migają cały czas. Gdzie szukać przyczyny? Czujnik prędkości wymieniony na nowy. Nie mam już pomysłu gdzie szukać dalej przyczyny 
    • Przez krzychuvx
      Pacjent: Case Maxxum 115 Pro: przy przełączaniu biegów przód Tył wyrzuca na neutral, z komunikatem CP na wyświetlaczu, ze sprzęgłem wciśniętym przerzuca bez błędu. Jaką może być przyczyna? Zaczęło się tak po prostu w trakcie pracy przy entym nawrocie... Może ktoś już coś takiego przerabiał?
    • Przez krzychuvx
      Pacjent: Case Maxxum 115 Pro: przy przełączaniu biegów przód Tył wyrzuca na neutral, z komunikatem CP na wyświetlaczu, ze sprzęgłem wciśniętym przerzuca bez błędu. Jaką może być przyczyna? Zaczęło się tak po prostu w trakcie pracy przy entym nawrocie... Może ktoś już coś takiego przerabiał?
    • Przez Tomaszek86
      Witam pacjent Case 685xl  przy zimnym silniku ciężkie odpalanie długo kręci temperatura -2 co może być przyczyną 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v