Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy aby sprawdzić ciśnienie pompy w układzie kierowniczym, moge założyć manometr na wąz idący do orbitrola (oznaczony P) ? Czy nie rozsadzi wtedy pompy?

z góry dzięki i wesołych świat wszystkim.

Opublikowano

Żeby sprawdzić ciśnienie w ukł. kierowniczym najlepiej wpiąć się trójnikiem między siłownik a wyjście z orbitrola i skręcić do końca kierownicą w odpowiednią stronę. 

Opublikowano

To jest taki przypadek, że chciałbym sprawdzić jakie ciśnienie daje pompa ponieważ, orbitrol daje prawidłowe (w zakładzie sprawdzili i ok 130 bar) a wspomagania nie ma.

Opublikowano
4 minuty temu, koper88 napisał:

Możesz założyć manometr ale przez trójnik żeby olej szedł dalej. Nie możesz po prostu zaslepic pompy manometrem

Rozumiem. W tym ciągniku ciśnienie robocze hydrauliki wynosi 200. Czyli zegar powinien tyle wskazać?

Opublikowano
Dnia 24.12.2019 o 13:36, Dawid1146 napisał:

Problem może leżeć zarówno w pompie jak i lini sterującej. Ale na początek sprawdź pompę. 

Podłączyłem manometr trójnikiem i wskazówka nawet nie  drgnęła. Podłączyłem do innego przewodu w ciągniku i tez  nic. Mogłem coś złe zrobić ?

 

6CD76CD0-6688-4AA2-8FE9-131F1FB0224A.jpeg

Opublikowano
Dnia 24.12.2019 o 13:00, Pstrąg napisał:

Fendt 309c. Orbitrol był regenerowany i nadal brak wspomagania i chce sprawdzić pompę.

Miałem w 312 podobny problem z orbitrolem. Tan zawór ls jest na orbitrolu bo to ZF i k**ewsko drogi. Pomogło dopiero wyrzucenie tego orbitrola  Założyłem ls ale z oddzielnym zaworem, który wisi sobie z boku. Problem był też taki że przycinał sie ten oryginalny zawór i potrafiło gotowac olej w hydraulice. Pompy wywaliłem obie. Zawory ZF od tego orbitrola są nie do uratowania. Szkoda czasu. 

W tym ciągniku powinien być przycisk na słupku kabiny od spinania obu pomp w jeden układ, jeśli jest sprawdź zawór spinający. Przycisk chyba był niebieski, nie mam już 309 i mogę pomerdac kolory.

Opublikowano

W 309 c nie ma guzika tylko wajcha pod kabina która przestawia sie na żółw albo zająć 

2 godziny temu, mirro napisał:

Miałem w 312 podobny problem z orbitrolem. Tan zawór ls jest na orbitrolu bo to ZF i k**ewsko drogi. Pomogło dopiero wyrzucenie tego orbitrola  Założyłem ls ale z oddzielnym zaworem, który wisi sobie z boku. Problem był też taki że przycinał sie ten oryginalny zawór i potrafiło gotowac olej w hydraulice. Pompy wywaliłem obie. Zawory ZF od tego orbitrola są nie do uratowania. Szkoda czasu. 

W tym ciągniku powinien być przycisk na słupku kabiny od spinania obu pomp w jeden układ, jeśli jest sprawdź zawór spinający. Przycisk chyba był niebieski, nie mam już 309 i mogę pomerdac kolory.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Rafał2222
      Witam. Panowie która to śruba prawa czy lewa odpowiada za kasowanie luzu. I czy tam daje się jakieś podkładki? 

    • Przez xsardas18
      czy jest możliwe wspomaganie w C-330
    • Przez Aleksander4589
      Potrzebuje Schemat podłaczenia orbitrola OSTRA TGL 21534 16 MPa
    • Przez Damian3211
      Mam Ursusa C-330 z kolumną kierowniczą od C-360. Zalety to to, że się lekko kręci, a wady to to, że trzeba dużo kręcić, aby skręcić. Postaram się wrzucić fotki, choć nie obiecuję. Jeśli kogoś nurtują pytania, to czekam. Pozdrawiam
    • Przez qaz1
      witam Was.
      mam problem z przednimi kolami i kierowaniem moim ciapkiem problem polega na tym, ze prawe kolo skreca tak jak powinno podczas ruchu kierownica natomiast lewe kolo tez skreca ale czesto sie przestawia samo i nie jest rownolegle z tym kolem skrecajacym prawidlowo. Odkrecalem i ustawialem je tymi srubkami zakontrowanymi ktore sa umieszczone na kolumnie po obydwu stronach ale po ustawieniu i zakontrowaniu znowu samo sie przestawia. usterka pojawila sie jak zawadzilem o sciane na skreconych kolach i przez sile uwal sie ogranicznik przy kole i wykrzywilo sie za bardzo to kolo. Duzo to roboty zeby to naprawic? i co trzeba zrobic? prosze o pomoc jesli ktos wie.. dzieki..pzdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v