Dawid1146

Members
  • Ilość treści

    252
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

9 Neutral

3 obserwujących

O Dawid1146

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Wójcin / Olesno
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, elektronika, nowoczesne technologie, rozwiązywanie problemów technicznych

Ostatnio na profilu byli

1330 wyświetleń profilu
  1. Sprawdź błędy z diody WOM. Stawiałbym na któryś z elektrozaworów. Jazdę rozłącza na którymś konkretnym półbiegu? Nie jedzie ani w przód ani w tył wtedy? Czujnik w fotelu sprawny lub zmostkowany?
  2. Może trzeba pozmieniać czasy szybkiego napełniania sprzęgieł,,,, czasem pomaga procedura resetowania pamięci kalibracji tzw. H8 i ponowna kalibracja.
  3. Uszkodzony zawór ogrzewania z przodu pod plastikami wokół kierownicy. Jak przekręcisz zapłon to słychać dziwne tyrkotanie pod kierownicą?
  4. Zamień na początek elektrozawory miejscami przód tył.
  5. Problem z potencjometrem położenia tylnego TUZ
  6. Co do tego przekaźnika z akumulatorem może sprawdź stacyjkę albo kable w kolumnie kierownicy. Rewers działa tylko kiedy silnik pracuje rozumiem, że o tym wiesz... Na szybko patrząc na schemat to jeśli znajdziesz to napięcie na tym z akumulatorem to i heder będzie działał bo to jest połączone szeregowo.
  7. Z tego co pamiętam to taką pompę po wymianie musisz skalibrować. Robił ci ktoś kalibrację są tam chyba dwie procedury w programie musiałbym sprawdzić bo nie pamiętam ale raz miałem okazję takie coś robić. To jest chyba pierwsza wersja w cvx póżniejsze maja vp44 i comonrail.
  8. Może zacznijmy od tego jaką masz tam pompę i jaki to dokładnie cvx który rok np. Pompa VP44?
  9. Jeśli się nie mylę 19013 Czujnik NH3 — przerwa lub zwarcie w obwodzie ogniwa temperatury
  10. Domniemywam, że skrzynia jak w case MX masz biegi pełzające? Sprawdź położenie dźwigni czy jest na max do tylnej szyby czasem przypadkiem można ruszyć ją i później niby błędów brak a jazdy nie ma.
  11. Witam. Czy ktoś mógłby mi wysłać zdjęcie jak ma być podłączony włącznik wom w kabinie? Są trzy kolory zielony, pomarańczowy i czerwony a obok jeszcze są dwa czerwone w osobnej wiązce. Poprzednio ktoś zamontował tam moduł PWM który na krótko sterował cewką WOM teraz to niestety nie działa w ogóle dlatego chce odtworzyć to tak jak powinno być. Zapewne autotronic będzie uszkodzony ale jak nie podłączę wszystkiego jak ma być to się nie przekonam,
  12. Temperatura z tego co kojarzę musi być 37 stopni inaczej cie nie wpusci.
  13. Dawid1146

    Błąd 14101

    Jak od filtra paliwa to wylej z niego wodę.....
  14. Nie masz tak przypadkiem, że przedni napęd się ślizga? Najlepiej zaprzyj się o coś stabilnego i sprawdź czy się kopie czy będzie stał w miejscu.....
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj