Dawid1146

Members
  • Ilość treści

    144
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Neutral

3 obserwujących

O Dawid1146

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Wójcin / Olesno
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, elektronika, nowoczesne technologie, rozwiązywanie problemów technicznych

Ostatnio na profilu byli

471 wyświetleń profilu
  1. Cewki są pod kabina jak wymontujesz podłogę.
  2. Trzeba by zmierzyć ciśnienie czy faktycznie jest niskie czy czujnik nie działa. Trzeba by się wpiąć w te złącze na tym małym bloczku tam jeśli dobrze pamiętam powinno być to niskie ciśnienie... A masz jakieś problemy z jazdą czy np 4WD, WOM?
  3. Jaka masz skrzynie? Obstawiałbym elektrozawor albo czujnik przy nim od zakresow 13 w górę
  4. Wrzuć zdjęcie tej skrzyni z prawej strony. I druga sprawa kontrolka zapchanego filtra czy ciśnienia w skrzyni?
  5. Przyciskiem auto zmienia się między owijaniem automatycznym a manualnym.
  6. Z prawej strony na konsoli powinien mieć przycisk auto ale jest opcja, że może go nie być.
  7. Dawid1146

    Case 51XX pro

    Najszybciej dostaniesz to w serwisie o ile są jeszcze dostępne ale cena może być zaporowa. A co się z tym dzieje?
  8. Działo się to tylko pod obciążeniem najlepiej było to widać przy gleboszu albo cięższym agregacie. Jeżdżąc na "pusto" żadnych objawów. Dobrze to trudno określić co i dla kogo znaczy ale tak w domowych warunkach możesz zmierzyć wydajność pompki jeśli ma elektryczna i założyć gdzieś kawałek wężyka przezroczystego wtedy widać czy nie ma powietrza. Możesz sprawdzić pompkę zasilająca jeszcze pod kątem wycieku po prawej stronie.
  9. Niby dobre.... Przerabiałem taki problem w pumie wtryski niby dobre a dopiero po trzecim zakładzie regeneracji ciągnik ożył ale nie mówię że masz to samo. Problem może być w pompie, wtryskach, nieszxzelnym układzie lewe powietrze i dopiero pod obciążeniem dostaje za mało paliwa stąd owy błąd. A silnik masz fpt czy jd. Może na początek zwróć uwagę na szczelność układu drożność filtrów ewentualnie test przelewów.
  10. Są dwa czujniki temperatury i jeden od zapchania filtra. Ten od czoła filtra to temperatura, górny to podciśnienie w filtrze czyli od zapchania.
  11. Kiedyś miałem podobny problem i winny był wtryskiwacz ale wiązało się to też z tym, że pojawiał się kod błędu. Nie wiem jak w twoim wypadku masz jakieś błędy w momencie gdy to się dzieje?
  12. raczej odwrotnie nie pamiętam dokładnie. Wykręć i sprawdź czujnik ciśnienia ma w sobie dziurkę a temperatury to po prostu walec.
  13. Czujnik temperatury oleju i zapchania filtra hydrauliki
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj