Maciek2222

Ramię podnośnika T25

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Maciek2222    0

Witam,

Nie dawno w moim T-25 wygięło się ramie dolne podnośnika, udało się je naprostować lecz przy większym obciążeni ramie ma tendencję do ponownego wyginania się co mnie nie dziwi, ale moje pytanie to czy można dopasować od innego ciągnika takie ramiona żeby były trochę mocniejsze jak np. w C-330  

Pozdrawiam i liczę na pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciek2222    0

Oryginalne c 330 napewno są mocniejsze ale te nowe części to jedna wielka porażka, wiec nowe do t 25 pewnie bedą jeszcze bardziej się wyginać niż to starsze. Może do tego oryginalnego dospawać jakąś sztabe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciek2222    0

92 rok, u sąsiada w 86 wygieło na rotacyjnej, mieliśmy kiedyś z lat 70, nie pamietam dokladnie, jeszcze ten stary typ i nie ma newet co go porównywać do tego nowszego, dużo lepiej wykonany z lepszych części

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konrad_Duda    83

Materiał stracił właściwości bo go przeciążyłeś tak jak ja, a prostowanie to tylko kosmetyka(podpoiłem pług 3 skibowy do podorywki i się wygięło, urwało mocowanie siłownika) . Jeśli masz znajomego który ma palenisko(kuźnie) to jeszcze można rozgrzać i ponownie zahartować. Tylko po kilku prostowaniach to pewnie są pęknięcia i nic to nie da i trzeba wymienić na nowe z kiepskim materiałem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciek2222    0

A może kupic używane w dobrym stanie? Ale kusi mnie od innego ciągnika założyć ale nie wiem od jakiego byłoby dobre

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matisz    121

A co za problem załozyc ciegna od c360? Ja mam zalozone od kilku lat i nie wyginaja sie, a tez jezdziłem z rotacyjna czy tam pelnym opryskiwaczem 400. Od c 360 sa o wiele grubsze, do tego załozyc odciagi na zewnatrz mocowane do zwolnic i o wiele lepiej sie uzytkuje ten wynalazek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciek2222    0

Taką opcje też rozważam ale nie wiedziałem od jakiego ciągnika. Dziękuję za podpowiedzi matisz i mam pytanie czy są one mniej wiecej podobne na długość i ten jeden otwór w c 360 któremu odpowiada z tych trzech w oryginalnych ruskich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zgrywus223    18

Jeśli wygina ci na boki to dospawaj płaskownik od spodu w poziomie, a jeśli nie to   pozostaje dopasować  z innego ciągnika. Pozdrawiam

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciek2222    0

Dziękuję wszystkim za porady, na pewno z którejś skorzystam(albo dospawać albo od c 360) , jeszcze na spokojnie przemyślę co zrobić, do sezonu jeszcze trochę czasu.

Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj